MAI 2018

Mira2007

Glad i forumet
Noen her som skal ha forsøk i mai ? hadde vært gøy å følgere dere :) Skriv gjerne litt om du skal ha kort/langt regime, hvilken klinikk du holder til osv osv :)

Jeg selv skal i gang med mitt første forsøk i begynnelsen av Mai og er veeeldig spent :) Kom gjerne med noen tips og råd til meg som nybegynner :D Jeg selv skal holde til ved st.olavs i tr.heim .
 
Mulig vi skal i gang med ny runde stimulering og uttak[emoji4]
 
Jeg skal ha forsøk i mai. Uke 21[emoji4] 5.ferskforsøket på søsken, vårt andre felles barn, mitt tredje. Litt usikker på regime og medidinering da vi venter på blodprøvesvar, men holder til i Porsgrunn.
 
så spennende å følge dere :D Har dere noen tips til en fersking i dette ? blir mitt første forsøk :) Startet med folat og mye inositol :)
 
så spennende å følge dere :D Har dere noen tips til en fersking i dette ? blir mitt første forsøk :) Startet med folat og mye inositol :)
Har ikke så veldig mye erfaring eller tips å komme med. Første gang levde jeg helt som normalt, tok folsyre og begynte med babyklister noen dager før innsett. Ble gravid, men mistet ganske raskt. Hadde fire egg på frys, men ingen overlevde (ikke meningen å skremme deg). Har tenkt litt på å gjøre noen forandringer denne gangen, men vet ikke helt hva det skulle blitt... Begynte med q10 i går da jeg mener jeg har lest her inne et sted at det skal være bra for kvaliteten på eggene, folsyre.

Skal du ha lang eller kort protokoll? Vet du noe om hvilke medisiner du skal ta?

Masse lykke til[emoji4] Håper mai er måneden for oss[emoji169].
 
jeg skal ha forsøk i mai.

Søskenforsøk. Har nylig hatt to fryseforsøk som endte i SA og BO så nå blir det nytt ferskforsøk.

For min del blir det kort protokoll. Jeg ønsket lang men får ikke lov pga forhistorie med alvorlig OHSS. usikker på hvilke medisiner de faktisk har endt opp med da det har vært en del frem og tilbake mellom legene, men planen er på veg i posten til meg nå så gleder meg til å se hva det faktisk blir
 
Jeg skal også inn her. Lang protokoll med Synarela og menopur. Første kontroll 18 mai. Forsøk nr 2. Barn nr. 2, vi har en på 6 som vi fikk til på første forsøk. Nr 2 har ikke vært enkel å få til. Prøvd i 2 og et halvt år og har hatt en sa og en exu.
 
Jeg får forhåpentligvis oppstart i slutten av april/begynnelsen av mai. Dette blir vårt 5.ivf forsøk, 1. barnet. Hadde et forsøk som ble avbrutt i februar pga ingen follikler, men føler meg endelig klar til å starte igjen. Har tatt antibiotikakur i desember, vært hos akupunktur i litt over en måned nå + har gått på Q10 en stund (har hatt et oppholdt i påsken, men begynner igjen nå). Går all in[emoji4] Skal ikke ha noe uprøvd.
Dette forsøket skal vi ha på Hausken. Skal brukte elonva og menopur + prednisolon og klexane - kort protokoll.
 
Noen her som skal ha forsøk i mai ? hadde vært gøy å følgere dere :) Skriv gjerne litt om du skal ha kort/langt regime, hvilken klinikk du holder til osv osv :)

Jeg selv skal i gang med mitt første forsøk i begynnelsen av Mai og er veeeldig spent :) Kom gjerne med noen tips og råd til meg som nybegynner :D Jeg selv skal holde til ved st.olavs i tr.heim .

Hei. Så spennede med første forsøk:)
Forhåpentligvis blir det innsett i starten av mai her også:) 2.barn, fryseforsøk stimulert syklus, St Olavs her også:) har hatt ett innsett fra før som endte i SA uke 6 i mars. Har 2stk igjen på frys:)
 
Har møte med IVF lege 2 mai. Trenger en samtale om veien videre. Er så sliten og trenger litt veiledning.
Etter det får vi se om vi starter opp i mai med ny stimulering.
 
Har møte med IVF lege 2 mai. Trenger en samtale om veien videre. Er så sliten og trenger litt veiledning.
Etter det får vi se om vi starter opp i mai med ny stimulering.
Håper du får noe ut av samtalen og at ting blir lettere etterhvert :Heartred
 
Jeg får forhåpentligvis oppstart i slutten av april/begynnelsen av mai. Dette blir vårt 5.ivf forsøk, 1. barnet. Hadde et forsøk som ble avbrutt i februar pga ingen follikler, men føler meg endelig klar til å starte igjen. Har tatt antibiotikakur i desember, vært hos akupunktur i litt over en måned nå + har gått på Q10 en stund (har hatt et oppholdt i påsken, men begynner igjen nå). Går all in[emoji4] Skal ikke ha noe uprøvd.
Dette forsøket skal vi ha på Hausken. Skal brukte elonva og menopur + prednisolon og klexane - kort protokoll.

Hei! Kan jeg spørre deg hvorfor du ikke hadde noen follikler?

Jeg har selv ett avbrutt i det offentlige i november, på grunn av en follikkel som var tom! Jeg har selv en AMH på 6 og noe forhøyet FSH[emoji5]

Vi vurderer nå å skal henvende oss til det private, men vil jo da velge noen som ikke har gitt oss opp! Hausen er en av de vi vurderer[emoji5] send meg gjerne en PM!
 
Skal igang med ny runde etter negative resultat i Jan i år med første IVF Riksen. Ingen egg i frys. Oppstarten med Synarela 16.04 og første kontroll 09.05.
Lykke til alle sammen.
 
Mente jeg hadde skrevet innlegg her men det hadde jeg visst ikke:joyful:
Melder meg inn jeg også etter SA i mars. B2, 2.innsett. Fryseforsøk stimulert syklus, 2 på frys. Tror det blir innsett i starten av mai om tr kommer til rett tid.
 
Spent på om jeg kommer inn her. Mista ganska fort etter jeg blitt gravid med to embryo. Så må vente en syklus så skal vi ha forsøk med de to vi har på frys! Krysser fingrene på mai jeg:)
 
Back
Topp