LizRachel sin dagbok

Hurra for 24 uker[emoji173] Det er en herlig milepæl[emoji7][emoji173] Og for en fin mage, den kler du[emoji8][emoji8] Halsbrann er kjipe greier[emoji21][emoji21]

God tur, blir godt å tilbringe litt tid sammen med søsteren din[emoji173][emoji173]

Tusen takk Lille My [emoji173]
Håper alt står bra til med deg og lille snuppa i magen din [emoji177]
 
Så fin babymage! [emoji7]
Håper dere får noen fine dager i USA [emoji4]
Men der er du jo Fru C [emoji1][emoji177]
Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du nå?

Tusen takk forresten, kjenner det skal bli godt å få komt seg litt bort fra hverdagen og ikke minst få se søsteren min igjen [emoji173]
 
Tusen takk Lille My [emoji173]
Håper alt står bra til med deg og lille snuppa i magen din [emoji177]
Alt bra her[emoji173] frøkna holder mammaen våken m spark og sprell på natta og har nå begynt å reagere på stemmen til mannen så hun flytter seg etter stemmen til mannen når han prater til magen[emoji7][emoji7]
 
24+0 idag [emoji173]

Føles nesten litt uvirkelig, dagene og ukene har gått så fort den siste tiden.
Formen er veldig bra om dagen, bortsett fra halsbrannen da. Men det klarer jeg å leve med. Testet natron oppløst i vann i går og det funket faktisk veldig bra!
Så nå krysser jeg fingrene for at det ikke blir flere repriser av sure oppstøt etterfulgt av oppkast [emoji30]

I morgen reiser vi til USA [emoji111]

Dagens magebilde:
2e6285beff4f664e34eac9002b6972b0.jpg

Masse god tur til USA og gratulerer med ny uke[emoji173]️[emoji173]️ og så fiiin mage da!!!
 
Men der er du jo Fru C [emoji1][emoji177]
Hvordan går det med deg? Hvor langt på vei er du nå?

Tusen takk forresten, kjenner det skal bli godt å få komt seg litt bort fra hverdagen og ikke minst få se søsteren min igjen [emoji173]

Ja jeg går litt "til og fra" på hvor aktiv jeg er her inne... så prøver å hilse på litt sånn i rykk og napp [emoji14]

Her går det forholdsvis greit, bekkenet blir gradvis verre, men klarer å stagnere forgangen litt med å ha jevnlig oppfølging av kiropraktor [emoji4]
I går ble jeg litt "ivrig" når vi skrudde sammen stellebordet til mini, så det endte med at jeg lå og gråt av smerter ved leggetid (mannen mente da at jeg kanskje burde kaste inn håndkle og ikke jobbe 100% lenger...) Men, jeg er på jobb i dag også; utad - fit for fight [emoji6]

Er faktisk 29+4 i dag! [emoji15] Syns det går fortere og fortere jeg nå altså [emoji4]

Og en pause fra hverdagen vil nok gjøre dere godt [emoji173] Og ikke minst, å få tilbringe tid sammen med søsteren din vil nok gi deg masse [emoji177]
 
Alt bra her[emoji173] frøkna holder mammaen våken m spark og sprell på natta og har nå begynt å reagere på stemmen til mannen så hun flytter seg etter stemmen til mannen når han prater til magen[emoji7][emoji7]
Åhhh så koselig [emoji177][emoji177][emoji177] Kanskje ikke på natta da akkurat, Men ellers [emoji28][emoji1]
 
Masse god tur til USA og gratulerer med ny uke[emoji173]️[emoji173]️ og så fiiin mage da!!!
Tusen takk søte du [emoji177]
Nå håper jeg el snart kommer hos deg sånn at det blir innsett
 
Ja jeg går litt "til og fra" på hvor aktiv jeg er her inne... så prøver å hilse på litt sånn i rykk og napp [emoji14]

Her går det forholdsvis greit, bekkenet blir gradvis verre, men klarer å stagnere forgangen litt med å ha jevnlig oppfølging av kiropraktor [emoji4]
I går ble jeg litt "ivrig" når vi skrudde sammen stellebordet til mini, så det endte med at jeg lå og gråt av smerter ved leggetid (mannen mente da at jeg kanskje burde kaste inn håndkle og ikke jobbe 100% lenger...) Men, jeg er på jobb i dag også; utad - fit for fight [emoji6]

Er faktisk 29+4 i dag! [emoji15] Syns det går fortere og fortere jeg nå altså [emoji4]

Og en pause fra hverdagen vil nok gjøre dere godt [emoji173] Og ikke minst, å få tilbringe tid sammen med søsteren din vil nok gi deg masse [emoji177]

Herregud, tenk at du øyeblikk er i uke 30!! Helt villt hvor fort tiden har gått! [emoji1]
Så leit at bekkenet trøbler seg til - har det vært slik lenge?
Ikke så lett for de mannfolkene heller, de har jo ingen mulighet til å forstå seg helt fullt ut på de plager vi har nå, selv om de prøver så godt de kan. Du er god som fortsatt er 100% i jobb - men ikke slit deg helt ut nå, ingen skam i å gå litt redusert [emoji5]
 
Åhhh så koselig [emoji177][emoji177][emoji177] Kanskje ikke på natta da akkurat, Men ellers [emoji28][emoji1]
Veldig koselig ja, mannen blir like tårevåt og stolt hver gang han får en reaksjon[emoji7][emoji7] Ho kunne gjerne vært mer aktiv på dagen ja, men men er glad det er masse liv uansett[emoji6][emoji4][emoji106]
 
Såå fin mage! Dere må ha masse god tur til USA og ta vare på hverandre, lillegull og søsteren din :Heartred:love2
 
Herlig mage du har fått❤️ Ville bare ønske deg en god tur jeg! Nyt ferien og tiden med søsteren din❤️
 
Veldig koselig ja, mannen blir like tårevåt og stolt hver gang han får en reaksjon[emoji7][emoji7] Ho kunne gjerne vært mer aktiv på dagen ja, men men er glad det er masse liv uansett[emoji6][emoji4][emoji106]

Så utrolig koselig [emoji177]
 
Såå fin mage! Dere må ha masse god tur til USA og ta vare på hverandre, lillegull og søsteren din [emoji813]red:love2
Tusen takk fine du [emoji177]
Og det samme til deg, forferdelig leit å høre hva du selv gjennomgår nå [emoji173]
 
Herlig mage du har fått[emoji173]️ Ville bare ønske deg en god tur jeg! Nyt ferien og tiden med søsteren din[emoji173]️
Tusen takk Mator [emoji173]
Tiden med søsteren min nytes til det fulle her borte [emoji4]
 
24+0 idag [emoji173]

Føles nesten litt uvirkelig, dagene og ukene har gått så fort den siste tiden.
Formen er veldig bra om dagen, bortsett fra halsbrannen da. Men det klarer jeg å leve med. Testet natron oppløst i vann i går og det funket faktisk veldig bra!
Så nå krysser jeg fingrene for at det ikke blir flere repriser av sure oppstøt etterfulgt av oppkast [emoji30]

I morgen reiser vi til USA [emoji111]

Dagens magebilde:
2e6285beff4f664e34eac9002b6972b0.jpg

Har du prøvd Gaviscon tyggetabletter mot halsbrann? Har fungert bra her :)
 
Har du prøvd Gaviscon tyggetabletter mot halsbrann? Har fungert bra her :)
Jepp, funker dessverre ikke på meg. Galieve fungerer til tider, men kan liksom ikke knaske slike tabletter hele tiden heller [emoji28]
Har funnet at natron iblandet vann faktisk er det som fungerer best! Her borte er det baking soda som tas hver kveld. Funker kjempebra [emoji16]
 
Vet ikke om det er noe i det (for jeg har jo ikke peiling) men hørte et kjerringråd en gang om at lovehearts skulle funke. Godteriet altså ;)
 
Back
Topp