LizRachel sin dagbok

Vet ikke om det er noe i det (for jeg har jo ikke peiling) men hørte et kjerringråd en gang om at lovehearts skulle funke. Godteriet altså ;)
Har vurdert lovehearts, men er redd jeg hadde måttet gå igjennom en pakke om dagen [emoji28]
 
Uke 24+4 og en dag med kontraster.
Har tilbrakt flere timer med søsteren min på kreftavdelingen ved UCSF. Blodprøver, ultralyd, cellegift behandling.
Hun kjemper for livet sitt mens jeg bærer frem ett. 5 timer med tester og behandlinger. Altså en full dag går med til en enkelt behandling. Dette må hun igjennom hver eneste mandag.
Det er så vondt å se på. Og hun er så tøff.
Krysser alt jeg har for at pet og ct scan senere i uken gir gode resultater [emoji173]
 
Uke 24+4 og en dag med kontraster.
Har tilbrakt flere timer med søsteren min på kreftavdelingen ved UCSF. Blodprøver, ultralyd, cellegift behandling.
Hun kjemper for livet sitt mens jeg bærer frem ett. 5 timer med tester og behandlinger. Altså en full dag går med til en enkelt behandling. Dette må hun igjennom hver eneste mandag.
Det er så vondt å se på. Og hun er så tøff.
Krysser alt jeg har for at pet og ct scan senere i uken gir gode resultater [emoji173]

❤️❤️❤️
Tenker på dere
 
Uke 24+4 og en dag med kontraster.
Har tilbrakt flere timer med søsteren min på kreftavdelingen ved UCSF. Blodprøver, ultralyd, cellegift behandling.
Hun kjemper for livet sitt mens jeg bærer frem ett. 5 timer med tester og behandlinger. Altså en full dag går med til en enkelt behandling. Dette må hun igjennom hver eneste mandag.
Det er så vondt å se på. Og hun er så tøff.
Krysser alt jeg har for at pet og ct scan senere i uken gir gode resultater [emoji173]
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Det må være tøft å se på! Mange klemmer sendes :Heartred
 
Så fælt å gå gjennom dette [emoji26] Men kan tenke meg hun er glad for å ha deg i nærheten [emoji173]️ Klem.
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tenker på dere


[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Stor klem[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]



Det må være tøft å se på! Mange klemmer sendes [emoji813]red



Så fælt å gå gjennom dette [emoji26] Men kan tenke meg hun er glad for å ha deg i nærheten [emoji173]️ Klem.



[emoji813]red



Huff.. Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173][emoji173]

Takk alle sammen, dere er så gode [emoji173]

Fikk melding av mamma nå at bestemoren min døde i natt...[emoji17] paff og tomhet er vel det meste jeg føler nå
 
Takk alle sammen, dere er så gode [emoji173]

Fikk melding av mamma nå at bestemoren min døde i natt...[emoji17] paff og tomhet er vel det meste jeg føler nå
Stor klem til deg[emoji173][emoji173][emoji173] Livet er fullt av kontraster av og til[emoji174] Ta vare på deg selv[emoji173]
 
Takk alle sammen, dere er så gode [emoji173]

Fikk melding av mamma nå at bestemoren min døde i natt...[emoji17] paff og tomhet er vel det meste jeg føler nå

Kondolerer kjære deg! ❤️
Kjempeklem ❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️ kjære deg[emoji173]️[emoji173]️ kondolerer!! mange klemmer og tanker[emoji173]️
 
❤️
 
Stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Kondolerer [emoji22][emoji173]️
 
Back
Topp