LizRachel sin dagbok

Takk alle sammen [emoji173]

Kjenner på både kropp og sinn at det har blitt vel mye den siste tiden. Er rett og slett bånnsliten. Prøver å holde maska mens jeg er ute å reiser nå, og det er passe utmattende.
Takk gud for at frøkna har det bra og sparker fornøyd i vei i magen.
 
Så leit at det ble så mye trist i livet ditt nå:( Livet er fullt av kontraster! Kondolerer tapet av bestemoren din❤️
 
Hvordan går det med deg nå etter reisen og alt annet som har hendt i det siste? ❤️
 
Så leit at det ble så mye trist i livet ditt nå:( Livet er fullt av kontraster! Kondolerer tapet av bestemoren din[emoji173]️
Tusen takk Lilla [emoji173]
 
Hvordan går det med deg nå etter reisen og alt annet som har hendt i det siste? [emoji173]️
Så god du er som tenker på meg [emoji173]
Det går greit fysisk, men tror alle påkjenningene den siste tiden har gjort meg veldig sliten. Klarer ikke så mye som jeg tidligere gjorde, blir fortere sliten i kroppen og klarer ikke pushe meg like hardt som før.
Reisen gikk heldigvis veldig bra, hadde ingen problemer med flyturen [emoji16]

Nå blir det 3 harde uker alene hjemme, før samboer er hjemme i 3 uker i desember. Gud som jeg ser frem til Det! Så då satser jeg på at vi får handlet inn litt mer og startet på barnerommet [emoji7]
Har ikke fått puslet eller stelt i stand noe som helst enda, bare små innkjøp på impuls. Så skal bli godt å få kjenne juleroen senke seg i heimen [emoji4]

Fikk også noen veldig gode nyheter (endelig!) tidligere i helgen; kreft spredningen hos søsteren min er redusert, det samme er svulsten [emoji173] ikke noen nye svulster eller spredninger heller [emoji173]
 
Så god du er som tenker på meg [emoji173]
Det går greit fysisk, men tror alle påkjenningene den siste tiden har gjort meg veldig sliten. Klarer ikke så mye som jeg tidligere gjorde, blir fortere sliten i kroppen og klarer ikke pushe meg like hardt som før.
Reisen gikk heldigvis veldig bra, hadde ingen problemer med flyturen [emoji16]

Nå blir det 3 harde uker alene hjemme, før samboer er hjemme i 3 uker i desember. Gud som jeg ser frem til Det! Så då satser jeg på at vi får handlet inn litt mer og startet på barnerommet [emoji7]
Har ikke fått puslet eller stelt i stand noe som helst enda, bare små innkjøp på impuls. Så skal bli godt å få kjenne juleroen senke seg i heimen [emoji4]

Fikk også noen veldig gode nyheter (endelig!) tidligere i helgen; kreft spredningen hos søsteren min er redusert, det samme er svulsten [emoji173] ikke noen nye svulster eller spredninger heller [emoji173]

Skjønner godt at du har blitt sliten mentalt etter alt sammen ❤️ Det er jo gjerne slik at når man lander i normaltilværelsen etter en slik storm og får sortert tankene, så innser man samtidig hvor stor påkjenningen egentlig var og er ❤️

Du er tøff som er såpass mye alene hjemme i tillegg! Håper du får litt besøk av familie og venner i det minste!
Det blir sikkert veldig stas når han kommer hjem :) Organiseringen og redebyggingen er virkelig koselig! Bare å glede seg :D

Veldig gode nyheter!! :D Et viktig steg i riktig retning ❤️ Nå må det bare fortsette sånn!
 
Skjønner godt at du har blitt sliten mentalt etter alt sammen [emoji173]️ Det er jo gjerne slik at når man lander i normaltilværelsen etter en slik storm og får sortert tankene, så innser man samtidig hvor stor påkjenningen egentlig var og er [emoji173]️

Du er tøff som er såpass mye alene hjemme i tillegg! Håper du får litt besøk av familie og venner i det minste!
Det blir sikkert veldig stas når han kommer hjem :) Organiseringen og redebyggingen er virkelig koselig! Bare å glede seg :D

Veldig gode nyheter!! :D Et viktig steg i riktig retning [emoji173]️ Nå må det bare fortsette sånn!

Det har vært en større påkjenning en hva jeg nok selv var klar over. Merket det spesielt godt på flyturen hjem. Kunne plutselig begynne å grine sånn helt ut av det blå. Det er ulikt meg. Så ja, skal bli godt med noen gode uker i desember [emoji4]

Jeg har heldigvis mye sosialt på kalenderen fremover, så blir å nyte de timene jeg har alene hjemme [emoji4] Dagene går veldig fort når jeg fortsatt jobber 100% - opp tidlig, ut med hunden, jobb, hjem, tur med hunden, slappe av ett par timer så ut med hunden igjen før jeg finner senga [emoji28] så må ofte ta litt kortere arbeidsdager om jeg skal ut på noe, bare for å ha nok overskudd [emoji15]

Har dere fått startet med barnerommet? Eller blir dere å vente? Vi kommer nok selv til å kjøpe inn sebra sengen etterhvert, har begge to forelsket oss i den [emoji7]
 
Det har vært en større påkjenning en hva jeg nok selv var klar over. Merket det spesielt godt på flyturen hjem. Kunne plutselig begynne å grine sånn helt ut av det blå. Det er ulikt meg. Så ja, skal bli godt med noen gode uker i desember [emoji4]

Jeg har heldigvis mye sosialt på kalenderen fremover, så blir å nyte de timene jeg har alene hjemme [emoji4] Dagene går veldig fort når jeg fortsatt jobber 100% - opp tidlig, ut med hunden, jobb, hjem, tur med hunden, slappe av ett par timer så ut med hunden igjen før jeg finner senga [emoji28] så må ofte ta litt kortere arbeidsdager om jeg skal ut på noe, bare for å ha nok overskudd [emoji15]

Har dere fått startet med barnerommet? Eller blir dere å vente? Vi kommer nok selv til å kjøpe inn sebra sengen etterhvert, har begge to forelsket oss i den [emoji7]

Tiden skal nok gå fort da ja :) Og innen han er hjemme igjen er du i tredje trimester!! Tenk det a' !! :D

Vi har startet med barnerommet ja :) Har ganske nytt hus, bygget i fjor, så ikke behov for noe oppussing egentlig, så det går i å finne ting til innredningen. Senga er på plass med madrass & dyne + litt kosebamser :)
Noen bilder og vimpel er kommet på veggen.
Hadde litt lyst til å tapetsere en vegg også, men har ikke fått med meg mannen. Han vil liksom ikke røre rommet når det er så nytt :p

Sebrasengen er sååå fin og jeg er kjempefornøyd! :joyful: Vi kjøpte modellen Kili som egentlig er utgått, brukt på Finn. Ulempen med den fremfor den nye er at den ikke kan heves og senkes i bunnen, men står på laveste punkt hele tiden sammenliknet med den andre. Men tenker det var verdt det når vi kom unna med langt under halve prisen, for jaggu er Sebrasengen dyr når man kjøper den ny :eek: Og når jeg ser prisene for brukte senger på nett vil jeg tro vi kan få igjen alle pengene våre den dagen vi ikke trenger den lengre :happy:
 
Tiden skal nok gå fort da ja :) Og innen han er hjemme igjen er du i tredje trimester!! Tenk det a' !! :D

Vi har startet med barnerommet ja :) Har ganske nytt hus, bygget i fjor, så ikke behov for noe oppussing egentlig, så det går i å finne ting til innredningen. Senga er på plass med madrass & dyne + litt kosebamser :)
Noen bilder og vimpel er kommet på veggen.
Hadde litt lyst til å tapetsere en vegg også, men har ikke fått med meg mannen. Han vil liksom ikke røre rommet når det er så nytt [emoji14]

Sebrasengen er sååå fin og jeg er kjempefornøyd! :joyful: Vi kjøpte modellen Kili som egentlig er utgått, brukt på Finn. Ulempen med den fremfor den nye er at den ikke kan heves og senkes i bunnen, men står på laveste punkt hele tiden sammenliknet med den andre. Men tenker det var verdt det når vi kom unna med langt under halve prisen, for jaggu er Sebrasengen dyr når man kjøper den ny :eek: Og når jeg ser prisene for brukte senger på nett vil jeg tro vi kan få igjen alle pengene våre den dagen vi ikke trenger den lengre :happy:

Omg, du har rett, jeg er i 3 trimester når han kommer hjem [emoji44] sprøtt å tenke på! Tiden går så fort nå [emoji1]

Vi har også relativt nytt hus, flyttet inn februar 2015. Så blir bare maling og evt noe tapetsering på oss også [emoji5]

Jeg håper vi kan finne en fin brukt seng, men hvis ikke får det bli ny. Så må vi også finne en fin kommode og også stellebord. Prøver å få mannen med på å ha stellebord i begge etasjene, har ikke fått han helt på gli enda [emoji28]
Åhhh, ser så frem til noen gode og rolige desember uker nå [emoji173]
 
Omg, du har rett, jeg er i 3 trimester når han kommer hjem [emoji44] sprøtt å tenke på! Tiden går så fort nå [emoji1]

Vi har også relativt nytt hus, flyttet inn februar 2015. Så blir bare maling og evt noe tapetsering på oss også [emoji5]

Jeg håper vi kan finne en fin brukt seng, men hvis ikke får det bli ny. Så må vi også finne en fin kommode og også stellebord. Prøver å få mannen med på å ha stellebord i begge etasjene, har ikke fått han helt på gli enda [emoji28]
Åhhh, ser så frem til noen gode og rolige desember uker nå [emoji173]

Nytt hus er så digg :D Har ikke angret et sekund på at vi bygde i stedet for å kjøpe et renoveringsobjekt :)

Stellebord i begge etasjer høres supert ut om dere har mulighet til det. Her er badet nede for kompakt, så blir bare oppe :)

Du fortjener noen gode førjulsuker nå, og de kommer heldigvis raskere enn du aner ❤️
 
Nytt hus er så digg :D Har ikke angret et sekund på at vi bygde i stedet for å kjøpe et renoveringsobjekt :)

Stellebord i begge etasjer høres supert ut om dere har mulighet til det. Her er badet nede for kompakt, så blir bare oppe :)

Du fortjener noen gode førjulsuker nå, og de kommer heldigvis raskere enn du aner [emoji173]️

Har ikke angret vi heller, utrolig digg å slippe å tenke på vedlikeholdsarbeid på en stund [emoji16]

Vi har ett mini kompakt bad oppe, så planen var å ha ett lite og rimelig stellebord på soverommet. Men det er ikke bestemt enda, får se om det blir med drømmen eller ei [emoji28]
 
25+6 idag [emoji1] Glukosebelastning tatt i går og jordmor time i dag [emoji4]
Kjenner det gjør meg utrolig godt å få tankene over på lille frøkna i magen, og tiden fremover. Gleder meg til å komme i gang med barnerommet samt gjøre mer innkjøp [emoji7]

Glukosetesten gikk fint, selv om det ikke akkurat var noe behagelig [emoji28] Foreløpig resultat var 4.0 før testen og 6.1 etterpå. Så godt innafor [emoji108]
Jordmor timen gikk også fint, fikk endelig tatt sf målet: lå midt på normalen [emoji1]
Frøkna i magen har det ellers helt supert, sparker og herjer gjennom hele dagen og er bare herlig [emoji173][emoji7]

Magebilde tatt i går:
e27f677570ea31f2594017a0ad259e9c.jpg
 
Det er forferdelig å lese alt det vonde du har vært igjennom til nå, men også veldig fint å se hvor bra du tar alt sammen! Kjempe godt med så positive nyheter ang søsteren din, det er noe å ta med seg når det kanskje mørkner litt. Dere er tøffe begge to❤️ Stor klem til deg
 
Fina ❤️
 
Det er forferdelig å lese alt det vonde du har vært igjennom til nå, men også veldig fint å se hvor bra du tar alt sammen! Kjempe godt med så positive nyheter ang søsteren din, det er noe å ta med seg når det kanskje mørkner litt. Dere er tøffe begge to[emoji173]️ Stor klem til deg

Tusen takk Mator [emoji173] Håper alt står bra til i den nye mamma hverdagen? [emoji7]
 
Tusen takk Mator [emoji173] Håper alt står bra til i den nye mamma hverdagen? [emoji7]
Jada, det har sine opp og nedturer, akkurat som før! Flest oppturer, men nedturene kan være ganske kjipe. Men det får man stå i og gjøre det beste ut av :)
 
Jada, det har sine opp og nedturer, akkurat som før! Flest oppturer, men nedturene kan være ganske kjipe. Men det får man stå i og gjøre det beste ut av :)
Ser den, håper det går seg mer til etterhvert [emoji5]
 
Så fin babymage [emoji173]️[emoji7]

Glukosebelastingen er helt forferdelig, men dog godt å bli ferdig med den :)

Det blir nok godt for deg å kunne glede deg enda mer over den lille og forberede til hun kommer [emoji173]️blir det enda mer virkelig at dere skal få en baby veeeeldig snart!

Kos deg masse med tiden fremover [emoji7]
 
Så fin babymage [emoji173]️[emoji7]

Glukosebelastingen er helt forferdelig, men dog godt å bli ferdig med den :)

Det blir nok godt for deg å kunne glede deg enda mer over den lille og forberede til hun kommer [emoji173]️blir det enda mer virkelig at dere skal få en baby veeeeldig snart!

Kos deg masse med tiden fremover [emoji7]
Tusen takk fine du [emoji11]
 
28+0 og plutselig i tredje trimester [emoji1]
Tiden går så fort nå, og jeg nyter å kjenne mye liv fra frøkna vår [emoji173] Tenk at vi skulle bli så heldige å få dette mirakelet [emoji173]

Formen er sånn passe. Fortsatt veldig mobil, kjenner ingen skavanker med bekken eller rygg, utrolig takknemlig for det [emoji173]
Halsbrannen er noe herk, går litt i bølgedaler - noen dager er bedre/ verre enn andre. De verste dagene kommer det meste av maten i retur, mest på kveldstid. Natron hjelper, men må brukes like etter måltid for å ha best effekt.
På pluss siden har jeg funnet ut at Cider brusen fra Grans holder seg nede uten altfor mye reflux. Har savna sånn å drikke brus, så det var rett og slett bare magisk [emoji23]

Nå er det bare en uke igjen til vi får se frøkna på ul kontroll [emoji7]
 
Back
Topp