LizRachel sin dagbok

LizRachel

Forumet er livet
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Etter en del fundering frem og tilbake, har jeg kommet frem til at jeg ønsker en dagbok her inne. Nå tør jeg endelig kjenne litt på gleden og senke skuldrene, etter at TUL fredag 7 juli viste et bankende hjerte ❤️

Veien har vært lang, men å så verdt å endelig få se verdens fineste lille blobb på skjermen :happy:

I dag er jeg 7+5 og formen er veldig bra. En del kvalm innimellom, spesielt på morgenen før jeg får spist. Har heldigvis bare hatt en episode med oppkast, og håper det ikke blir flere *bank i bordet* :D
 
Grattis med dagbok her inne :D
Skal bli såå kost å følge deg videre her :D
 
Så koselig at du har laget deg dagbok her også :D gleder meg til å følge deg videre :)
 
Så koselig at du har laget deg dagbok her også :D gleder meg til å følge deg videre :)

Tusen takk RockStarBaby, og likeså :) Synes det er veldig koselig å ha flere her inne fra assistert gruppen
 
Tusen takk Fru C [emoji4]
Hvordan er formen?
Formen er upåklagelig egentlig [emoji14]
Jaja, bortsett fra at følelsene ligger "ca utenpå" da [emoji23]

Og der da? Har du fått roen nå når du har sett en perfekt liten med bankende hjerte..? [emoji173]
 
Formen er upåklagelig egentlig [emoji14]
Jaja, bortsett fra at følelsene ligger "ca utenpå" da [emoji23]

Og der da? Har du fått roen nå når du har sett en perfekt liten med bankende hjerte..? [emoji173]

Så godt å høre at formen er fin [emoji4]
Da er det så mye enklere å komme seg igjennom dagene [emoji5]

Skuldrene har sunket ett par hakk allerede ja, har jo aldri kommet så langt før [emoji5] Ingenting er nå sikkert før ungen ligger i armene mine, men sånn vil det nå for alltid bli for oss alle sammen. Litt sånn grugleder meg til å fortelle familie og venner om graviditeten, da blir det jo enda mer virkelig liksom [emoji28]
 
Ny runde med oppkast i morges :yuck:
Ser ut som om det trigges av å stå opp tidlig for å komme meg avgårde på jobb, og må forte meg med lufting av hunden etc. om morgenen.
I går tok jeg en rolig start, og reiste inn en time senere på jobb. Da kom jeg meg fint igjennom dagen uten for mye kvalme.

Så ja...må gjerne vurdere å ta det roligere fremover
 
Ny runde med oppkast i morges :yuck:
Ser ut som om det trigges av å stå opp tidlig for å komme meg avgårde på jobb, og må forte meg med lufting av hunden etc. om morgenen.
I går tok jeg en rolig start, og reiste inn en time senere på jobb. Da kom jeg meg fint igjennom dagen uten for mye kvalme.

Så ja...må gjerne vurdere å ta det roligere fremover

Var samme med meg de første spy-dagene..
Kom halvannen time for sent på jobb siste dagen før ferien :p

Greit å flexe litt med arbeidstiden om du kan :)
 
Var samme med meg de første spy-dagene..
Kom halvannen time for sent på jobb siste dagen før ferien :p

Greit å flexe litt med arbeidstiden om du kan :)

Heldigvis har jeg en grei jobb som det ikke er noe problem å flexe litt med arbeidstidene.
Merker det veldig godt i dag ja, kvalmen har lagt seg som ett teppe over meg føles det som :shifty:
Heldigvis bare litt over 2 uker igjen til ferie :D
Har også første legetime neste mandag, så blir det altfor ille får jeg evt. få gradert sykemelding.

Hadde du oppkast gjennom hele dagen i starten også? Nå har det kun vært 2 enkelt tilfeller på morgenen, så satser på at det ikke blir verre.
 
Så godt å høre at formen er fin [emoji4]
Da er det så mye enklere å komme seg igjennom dagene [emoji5]

Skuldrene har sunket ett par hakk allerede ja, har jo aldri kommet så langt før [emoji5] Ingenting er nå sikkert før ungen ligger i armene mine, men sånn vil det nå for alltid bli for oss alle sammen. Litt sånn grugleder meg til å fortelle familie og venner om graviditeten, da blir det jo enda mer virkelig liksom [emoji28]
Skjønner veldig godt den følelsen, vi har kun fortalt nærmeste familien og noen få nære venner, kjenner det egentlig byr meg litt i mot å fortelle flere, syns jo det ennå er skummelt siden det tross alt er "evigheter" igjen [emoji14]
 
Skjønner veldig godt den følelsen, vi har kun fortalt nærmeste familien og noen få nære venner, kjenner det egentlig byr meg litt i mot å fortelle flere, syns jo det ennå er skummelt siden det tross alt er "evigheter" igjen [emoji14]

Kjenner på akkurat samme greia, og er nok også en del familie medlemmer som jeg godt kunne ha ventet med å fortalt til rundt oul tider :shy:
 
Heldigvis har jeg en grei jobb som det ikke er noe problem å flexe litt med arbeidstidene.
Merker det veldig godt i dag ja, kvalmen har lagt seg som ett teppe over meg føles det som :shifty:
Heldigvis bare litt over 2 uker igjen til ferie :D
Har også første legetime neste mandag, så blir det altfor ille får jeg evt. få gradert sykemelding.

Hadde du oppkast gjennom hele dagen i starten også? Nå har det kun vært 2 enkelt tilfeller på morgenen, så satser på at det ikke blir verre.

Jeg spydde egentlig aldri mye, selv opp mot innleggelse var det kun en gang per dag, så mitt problem var inntak av vann og mat. Så lenge du fpr i deg normale mengder næring er det heldigvis ikke så farlig å spy litt :)
Men deilig er det jo ikke :wtf:
 
Jeg spydde egentlig aldri mye, selv opp mot innleggelse var det kun en gang per dag, så mitt problem var inntak av vann og mat. Så lenge du fpr i deg normale mengder næring er det heldigvis ikke så farlig å spy litt :)
Men deilig er det jo ikke :wtf:

Heldigvis ikke noe problem å få i meg nok mat og væske [emoji4]
Kvalmen blir noe bedre når jeg får spist, men kan jo ikke spise hele tiden heller da [emoji28] Går mye i salte kjeks og vann [emoji108]
 
Heldigvis ikke noe problem å få i meg nok mat og væske [emoji4]
Kvalmen blir noe bedre når jeg får spist, men kan jo ikke spise hele tiden heller da [emoji28] Går mye i salte kjeks og vann [emoji108]

Jeg er der nå at det må spises hele tiden. Stapper i meg dagen lang. Tenker de 5-6 kiloene jeg tok av kommer fort på igjen :hilarious:
 
Jeg er der nå at det må spises hele tiden. Stapper i meg dagen lang. Tenker de 5-6 kiloene jeg tok av kommer fort på igjen :hilarious:

Du har så vel fortjent å kunne spise igjen kjære deg! Etter en evighet uten skikkelig næring er det bare å proppe i seg av godsaker :D
 
Ny uke [emoji1]

9b904b6ceae2ac8217e54d3fa55b58cc.jpg
 
Back
Topp