LizRachel sin dagbok

Hipp hurra[emoji173]️[emoji173]️ så godt å høre at alt sto bra til!!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse på vei[emoji175][emoji175]
 
Så godt å høre at alt sto bra til, også så fin jente da gitt! Blødninger er så skummelt.

Min morkake var også foran utgangen ved OUL. Den har flyttet seg nesten helt vekk nå, skal ha ny UL-kontroll på fredag for å se om "rømningsveien" er helt fri. Morkakene flytter seg som regel sier de som kan det :)

Tusen takk Andunge, synes også prinsessa var kjempefin [emoji16]
Så godt å høre at morkaken din har flyttet seg nesten helt bort! Kjenner jeg har lite lyst på ks [emoji26]
 
Gratulerer så mye med jente[emoji171][emoji171][emoji171][emoji169][emoji169][emoji169] Så bra at alt sto bra til[emoji8][emoji4]
Tusen takk Lille My [emoji177][emoji177]
Vi er begge to kjempeletta for at alt stod bra til med mini [emoji173]
 
Sååå koselig å høre at alt var fint <3<3<3
Her triller gledestårene for dere og den nyyydelige jenta som er på vei :joyful:

For en absolutt perfekt skapning :love7

GRATULERER!! [emoji813]bigred

Tusen takk vennen [emoji173]
Det kom noen tårer av lettelse hos meg også når jeg lå på senga hos gyn og fikk beskjed om at alt så bra ut [emoji173]
Helt surrealistisk at vi skal få en liten prinsesse om noen måneder [emoji173]
 
Hipp hurra[emoji173]️[emoji173]️ så godt å høre at alt sto bra til!!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse på vei[emoji175][emoji175]
Tusen takk søte du [emoji8]
Håper stimuleringen får fint?
 
Tusen takk vennen [emoji173]
Det kom noen tårer av lettelse hos meg også når jeg lå på senga hos gyn og fikk beskjed om at alt så bra ut [emoji173]
Helt surrealistisk at vi skal få en liten prinsesse om noen måneder [emoji173]

Vi var jo ganske samstemte om at det var prins dere skulle få :p
Så feil kan man (alle) ta ;)

Kjempeglad på dine vegne!! :D
 
Vi var jo ganske samstemte om at det var prins dere skulle få [emoji14]
Så feil kan man (alle) ta ;)

Kjempeglad på dine vegne!! :D
[emoji177][emoji177][emoji177]
Føles fortsatt rart at det er en liten jente inni der, og ikke gutt [emoji1]
Nå må vi jo finne jentenavn istedenfor [emoji16]
 
Såå fantastisk at alt stod bra til i magen [emoji173]️Gratulerer så mye med en lite jente på vei. Magisk! [emoji7]
 
Tusen takk søte du [emoji8]
Håper stimuleringen får fint?

Det går opp og ned, endel kvalm og hodevondt! Men det har jeg hatt de to forrige rundene også, så får vel se på det som positivt at kroppen responderer[emoji12]
 
Såå fantastisk at alt stod bra til i magen [emoji173]️Gratulerer så mye med en lite jente på vei. Magisk! [emoji7]
Tusen takk Enkefalos [emoji173]
Vi er begge to så utrolig letta nå og glade for den lille prinsessen som er på vei, rett og slett helt magisk [emoji177][emoji7]
 
Det går opp og ned, endel kvalm og hodevondt! Men det har jeg hatt de to forrige rundene også, så får vel se på det som positivt at kroppen responderer[emoji12]
Huff, så slitsomt med kvalme og hodepine [emoji53]
Men høres jo ut som om kroppen responderer som den skal da. Blir noen spennende dager og uker fremover for deg [emoji177] Krysser alt jeg har for en fin liten juni spire for dere [emoji177]
 
Gratulerer så mye med en liten prinsesse på vei!! :Heartpink:Heartred
 
Hvordan går det med deg nå? Håper du har landet litt etter den slitsomme helgen og selvfølgelig etter de gode nyhetene på mandag <3
Jeg unner deg å finne masse energi og overskudd denne uken du er sykemeldt i hvert fall <3
 
Hvordan går det med deg nå? Håper du har landet litt etter den slitsomme helgen og selvfølgelig etter de gode nyhetene på mandag <3
Jeg unner deg å finne masse energi og overskudd denne uken du er sykemeldt i hvert fall <3

Tusen takk for oppmerksomheten snupp. Nå går det helt strålende [emoji1][emoji274]
En ukes sykemelding har virkelig gjort underverker for meg både fysisk og psykisk! Samboer er også hjemme fra jobb denne uken, så ekstra bonus å få tilbringe dagene sammen med ham [emoji173]

Hvordan går det med deg, er bekkenet noe bedre?
 
Back
Topp