LizRachel sin dagbok

Ja litt kjipt, men det eneste de gjerne kunne gjort var å lytte med doppler/ evt. ultralyd. Tror ikke de hadde gjort så mye mer.
På mandag får vi heldigvis sjekket alt i sammen, sannsynligvis også innvendig ultralyd om legen mener det er forsvarlig. Håper han finner ut av noe, og ikke minst at alt står bra til med mini.

Flaks i uflaks at det skjedde så kort tid før OUL. Og supert at du skal til en dyktig gyn! Nå er det bare å innta horisontal posisjon og runde netflix ;)
God helg søta!
 
Flaks i uflaks at det skjedde så kort tid før OUL. Og supert at du skal til en dyktig gyn! Nå er det bare å innta horisontal posisjon og runde netflix ;)
God helg søta!
I know! Får fæle flashbacks tilbake til februar når jeg hadde samme type blødning dagen før tul. Men det er jo noe helt annet å blø i første trimester kontra andre, selv om begge deler er dritskummelt.
Det blir mye Netflix fra senga nå denne helgen ja [emoji16] Er langt ifra vandt med å ta det så rolig som nå, har jo en hund som må luftes 3 ganger daglig (og nå når han er syk mates 6 ganger!!) Takk gud samboer er hjemme!
 
Så godt å høre at det ikke er blitt noe mer! Bra du har time tidlig på mandag. Håper alt er bra! [emoji173]
Takk Babyhåp [emoji173] dagen i dag har faktisk (og heldigvis) gått relativt raskt. Så nå må jeg bare ruge godt i morgen og så forhåpentligvis er mandagen her ganske fort [emoji4]
 
Masse lykke til i morgen vennen ❤️
Sikker på at det er bare velstand med den lille luringen inni der :)
Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen!!
 
Masse lykke til i morgen[emoji171][emoji171] Signerer avocado , alt er nok bra med lille[emoji169][emoji169][emoji171]
 
Masse lykke til i morgen vennen [emoji173]️
Sikker på at det er bare velstand med den lille luringen inni der :)
Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen!!
Tusen takk vennen [emoji177]
Håper så inderlig alt er bra med mini og at det ikke er noe annet som truer.
 
Masse lykke til i morgen[emoji171][emoji171] Signerer avocado , alt er nok bra med lille[emoji169][emoji169][emoji171]
Tusen takk til deg også Lille My [emoji173]
Heldigvis ikke lenge igjen til vi skal inn til UL nå
 
Masse lykke til på OUL og at det bare var en uskyldig blødning du har hatt[emoji173]️ er helt sikker på at alt står bra til med lille[emoji7]
 
Masse lykke til på OUL og at det bare var en uskyldig blødning du har hatt[emoji173]️ er helt sikker på at alt står bra til med lille[emoji7]
Tusen takk, krysser alt jeg har for at alt er fint med lille
 
OUL er overstått og alt ser heldigvis fint ut, takk gud for det!
Gynekolog mente ikke blødningen var noe å bekymre seg for, og at slikt kan skje.
Mistenker muligens skjøre slimhinner. Fikk også bekreftet at morkaken ligger foran livmorhalsåpningen, så må inn på ekstra sjekk i desember.

Den store overraskelsen er at vi venter en liten jente [emoji177][emoji177]
Både jeg og samboer var helt overbevist om at det lurte seg en liten gutt i magen, men der tok vi grundig feil gitt!
Er så utrolig letta og glad nå, mange kg forsvunnet fra skuldrene nå [emoji173]

Lille mirakelet vårt:
e1a8bc6374db13fe14bd66578362ffab.jpg
 
OUL er overstått og alt ser heldigvis fint ut, takk gud for det!
Gynekolog mente ikke blødningen var noe å bekymre seg for, og at slikt kan skje.
Mistenker muligens skjøre slimhinner. Fikk også bekreftet at morkaken ligger foran livmorhalsåpningen, så må inn på ekstra sjekk i desember.

Den store overraskelsen er at vi venter en liten jente [emoji177][emoji177]
Både jeg og samboer var helt overbevist om at det lurte seg en liten gutt i magen, men der tok vi grundig feil gitt!
Er så utrolig letta og glad nå, mange kg forsvunnet fra skuldrene nå [emoji173]

Lille mirakelet vårt:
e1a8bc6374db13fe14bd66578362ffab.jpg

Så godt å høre at alt sto bra til, også så fin jente da gitt! Blødninger er så skummelt.

Min morkake var også foran utgangen ved OUL. Den har flyttet seg nesten helt vekk nå, skal ha ny UL-kontroll på fredag for å se om "rømningsveien" er helt fri. Morkakene flytter seg som regel sier de som kan det :)
 
Gratulerer så mye med jente[emoji171][emoji171][emoji171][emoji169][emoji169][emoji169] Så bra at alt sto bra til[emoji8][emoji4]
 
OUL er overstått og alt ser heldigvis fint ut, takk gud for det!
Gynekolog mente ikke blødningen var noe å bekymre seg for, og at slikt kan skje.
Mistenker muligens skjøre slimhinner. Fikk også bekreftet at morkaken ligger foran livmorhalsåpningen, så må inn på ekstra sjekk i desember.

Den store overraskelsen er at vi venter en liten jente [emoji177][emoji177]
Både jeg og samboer var helt overbevist om at det lurte seg en liten gutt i magen, men der tok vi grundig feil gitt!
Er så utrolig letta og glad nå, mange kg forsvunnet fra skuldrene nå [emoji173]

Lille mirakelet vårt:
e1a8bc6374db13fe14bd66578362ffab.jpg

Sååå koselig å høre at alt var fint <3<3<3
Her triller gledestårene for dere og den nyyydelige jenta som er på vei :joyful:

For en absolutt perfekt skapning :love7

GRATULERER!! :Heartbigred
 
Back
Topp