LizRachel sin dagbok

17+0 i dag og første time hos jordmor [emoji1]

En helt fantastisk dame med mye kunnskap og viten. Fikk svar på alt vi lurte på, og mer.
Samboer fikk fullt ut farskap erklæring også, greit å ha det unnagjort [emoji108]

Fikk også lyttet med doppler for første gang, herlig å høre lille mageboeren, lenge siden sist nå.

Og for å toppe en herlig time så fikk vi jaggu en bonus ultralyd helt på slutten! Det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt! Herregud for en fantastisk opplevelse å se lille knøttet igjen [emoji7]
Det ble bare en liten smugtitt, så vet ikke kjønn enda. Lille sprella og veiva med armene, mens han/ hun satt veldig bedagelig med den ene foten bøyd. Mangla bare paraply drinken i hånda, snakk om chill type [emoji23][emoji173]

Og nå i kveld kjente jeg tydelig dult på innsiden av magen [emoji173][emoji7]

For en absolutt herlig oppdatering fra deg :love017
Hjertet mitt tålte ikke dette og nå åpnet kranene seg for fullt :hilarious:

Gratulerer med både ny uke og med en herlig og chill krabat i magen ❤️
 
Så bra at jordmoren var så flott! Moro å få se den lille også❤️

Godt å lese at både søsteren din og du er ved godt mot:) Håper legene får fjernet all kreften❤️
 
For en absolutt herlig oppdatering fra deg :love017
Hjertet mitt tålte ikke dette og nå åpnet kranene seg for fullt :hilarious:

Gratulerer med både ny uke og med en herlig og chill krabat i magen [emoji173]️

Hihi, du er så søt [emoji173][emoji8]
Det gjorde utrolig godt å få en så positiv opplevelse, en skikkelig pick me up etter de siste ukers prøvelser. Har vært i lykkerus i hele dag [emoji4]
 
Så bra at jordmoren var så flott! Moro å få se den lille også[emoji173]️

Godt å lese at både søsteren din og du er ved godt mot:) Håper legene får fjernet all kreften[emoji173]️

Tusen takk Lilla [emoji173]
 
Hihi, du er så søt [emoji173][emoji8]
Det gjorde utrolig godt å få en så positiv opplevelse, en skikkelig pick me up etter de siste ukers prøvelser. Har vært i lykkerus i hele dag [emoji4]

Det fortjener du! ❤️
 
Grattis med ny uke[emoji173][emoji173] Så herlig med en liten titt på lille og spark[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Grattis med ny uke[emoji173][emoji173] Så herlig med en liten titt på lille og spark[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Tusen takk Lille My [emoji173]
Ja var en helt fantastisk opplevelse, begge deler [emoji177]
 
Gratulerer med ny uke! Fin mage [emoji173]
Tusen takk Poppi [emoji173]
Håper alt er vel med deg og det nye familiemedlemmet [emoji177]
 
Så koselig[emoji7] Også så godt med en jordmor man kan lene seg litt på[emoji1][emoji108]
Ja veldig betryggende med en dyktig og forståelsesfull jordmor [emoji4]
 
Så herlig oppdatering[emoji173]️ godt å lese at alt står bra til[emoji3] grattis med ny uke[emoji173]️
 
For en herlig oppdatering fra deg, Liz! Spesielt nå når du har så mye annet å tenke på, så tenker jeg at dette må ha vært en veldig god og positiv opplevelse og dag for dere❤️ Blir spennende å høre hva oul viser dere, om denne lille "lugne" krabaten er en jente eller gutt:joyful:
 
Så herlig oppdatering[emoji173]️ godt å lese at alt står bra til[emoji3] grattis med ny uke[emoji173]️
Tusen takk søta [emoji177]
Ser at du alt er i gang med nytt fryseforsøk, så fantastisk!! Håper så inderlig det blir deres tur nå [emoji173]
 
For en herlig oppdatering fra deg, Liz! Spesielt nå når du har så mye annet å tenke på, så tenker jeg at dette må ha vært en veldig god og positiv opplevelse og dag for dere[emoji173]️ Blir spennende å høre hva oul viser dere, om denne lille "lugne" krabaten er en jente eller gutt:joyful:

Tusen takk Mator [emoji173]
Både jeg og samboer trengte en slik dag ja, etter noen tunge uker den siste tiden. Nå er det bare litt over en uke til oul, har litt sånn skrekkblandet fryd. Blir spennende å se om det er en liten guttebass eller jente som gjemmer seg i magen. Mest av alt håper jeg mini er frisk og fin [emoji5]

Edit: så først nå at autokorrekt endret Mator til Marie soorrry!!
 
Last edited:
Tusen takk Marie [emoji173]
Både jeg og samboer trengte en slik dag ja, etter noen tunge uker den siste tiden. Nå er det bare litt over en uke til oul, har litt sånn skrekkblandet fryd. Blir spennende å se om det er en liten guttebass eller jente som gjemmer seg i magen. Mest av alt håper jeg mini er frisk og fin [emoji5]
Vil tro at oul kommer til å gå veldig bra, og at dere får nok en deilig og positiv opplevelse igjen. Og så håper jeg mageboeren oppfører seg fint, så dere får se kjønnet! Det er veldig stas altså❤️ Hvilken dag har dere oul??
 
Vil tro at oul kommer til å gå veldig bra, og at dere får nok en deilig og positiv opplevelse igjen. Og så håper jeg mageboeren oppfører seg fint, så dere får se kjønnet! Det er veldig stas altså[emoji173]️ Hvilken dag har dere oul??

Krysser fingrene for at mini er like chill som han var på torsdag [emoji16]
Oul er den 25 september, så rett over en uke igjen [emoji4]
Har faktisk fått time samme dag som en konsulent jeg jobber mye med [emoji50]
 
Må bare oppdatere litt igjen, for min egen del. Kjent masse små dult igjen i dag, etter at det har vært rolig siden torsdag. Magisk opplevelse :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Må bare oppdatere litt igjen, for min egen del. Kjent masse små dult igjen i dag, etter at det har vært rolig siden torsdag. Magisk opplevelse :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Såååå kos ❤️
 
Back
Topp