LizRachel sin dagbok

Du er så god [emoji173]

Etter forholdene går det greit, men kjenner jeg er veldig sliten. Attpåtil prakker sjefen flere arbeidsoppgaver på meg, når hun vet hvordan ståa er... blir rett og slett litt irritert. Vil jo ikke sykemelde meg, men tenker mye på lille i magen som er 100% avhengig av meg. Skal bli veldig godt å snakke med jordmor neste uke.

Og du da, OUL i morgen!! Gleder meg sånn til update [emoji7][emoji4]
*masseklemmer*

Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men kanskje det er noen ting som ikke må gjøres akkurat nå eller som du kan delegere videre? Sikkert lettere sagt enn gjort...
Lille i magen har det nok fint, men viktig at du ikke blir helt kjørt heller, det gangner ingen, verken jobben eller privat.

Har tenkt masse på deg og sender deg styrkeklemmer, så mange du vil ha! ❤️

Og ja, OUL allerede....:wideyed: Helt sykt!!
Har time kjempesent på dagen, så kommer en update i morgen kveld. Gjett om den dagen blir lang a! :shy:
 
Grattis med 16 uker i dag! ❤️
 
Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men kanskje det er noen ting som ikke må gjøres akkurat nå eller som du kan delegere videre? Sikkert lettere sagt enn gjort...
Lille i magen har det nok fint, men viktig at du ikke blir helt kjørt heller, det gangner ingen, verken jobben eller privat.

Har tenkt masse på deg og sender deg styrkeklemmer, så mange du vil ha! [emoji173]️

Og ja, OUL allerede....:wideyed: Helt sykt!!
Har time kjempesent på dagen, så kommer en update i morgen kveld. Gjett om den dagen blir lang a! :shy:

Jobber innen IT, så vi må oppdatere bedriften i henhold til GDPR som kommer neste år. Ganske stor jobb og ikke noe jeg egentlig har tid til [emoji26]
Rimelig sikker på at jeg ber ledelsen om å finne noen andre, det blir for mye akkurat nå.

Nå er du nok gjerne straks på vei inn til OUL timen - så spent på dine vegne [emoji4][emoji4]
 
Grattis med 16 uker i dag! [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]
Og grattis til deg med 18 uker [emoji16]
Blir spennende å se om du fortsetter med samme termin etter i dag [emoji5]
 
Jobber innen IT, så vi må oppdatere bedriften i henhold til GDPR som kommer neste år. Ganske stor jobb og ikke noe jeg egentlig har tid til [emoji26]
Rimelig sikker på at jeg ber ledelsen om å finne noen andre, det blir for mye akkurat nå.

Nå er du nok gjerne straks på vei inn til OUL timen - så spent på dine vegne [emoji4][emoji4]

Lurt å tenke på deg selv og minien, og ikke minst resten av familien din ❤️
 
Lurt å tenke på deg selv og minien, og ikke minst resten av familien din [emoji173]️
Ja nå kommer mini først, samt resten av familien [emoji173]
 
16 uker i dag og magen har vokst MYE de siste 2 ukene. Håper det stopper snart, hvis ikke kan dette bli tungt fremover [emoji28]

34c323bda2a4d8c2749d9b7da1f6f1ca.jpg
 
16 uker i dag og magen har vokst MYE de siste 2 ukene. Håper det stopper snart, hvis ikke kan dette bli tungt fremover [emoji28]

34c323bda2a4d8c2749d9b7da1f6f1ca.jpg

Fine du og fine magen ❤️
Er rart og fantastisk å tenke på at fremtiden bæres inni der :rolleyes:
 
Fine du og fine magen [emoji173]️
Er rart og fantastisk å tenke på at fremtiden bæres inni der :rolleyes:
Veldig rar følelse at det ligger en liten mini blanding av meg og samboer inni magen ja [emoji4] ganske så fantastisk [emoji173]
 
16 uker i dag og magen har vokst MYE de siste 2 ukene. Håper det stopper snart, hvis ikke kan dette bli tungt fremover [emoji28]

34c323bda2a4d8c2749d9b7da1f6f1ca.jpg

Så fiiiin!

Min har poppet skikkelig ut nå de to siste ukene. Jeg blir skikkelig diiiiiger, så nå er det vel bare en mnd til folk begynner å spørre om det er tvillinger :rolleyes: slik som sist.
 
Så fiiiin!

Min har poppet skikkelig ut nå de to siste ukene. Jeg blir skikkelig diiiiiger, så nå er det vel bare en mnd til folk begynner å spørre om det er tvillinger :rolleyes: slik som sist.
Hihi, tusen takk [emoji4]
Venter på tvilling kommentaren snart jeg også [emoji26]
 
Så fiin mage[emoji173]️[emoji173]️[emoji3][emoji3]
 
Så fiin mage[emoji173]️[emoji173]️[emoji3][emoji3]
Tusen takk kjære deg [emoji173]
Tenkt masse på deg, håper det går bedre [emoji173]
 
Det fant jeg dagboka di også[emoji173][emoji173] Så trist å lese om søsteren din[emoji174] Sånne beskjeder er tøffe , spesielt når man er gravid i tillegg[emoji169] Håper det går bra med deg på tross av situasjonen, og bruk sykmelding ved behov[emoji173][emoji173][emoji169]

Nydelig mage du har fått[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Det fant jeg dagboka di også[emoji173][emoji173] Så trist å lese om søsteren din[emoji174] Sånne beskjeder er tøffe , spesielt når man er gravid i tillegg[emoji169] Håper det går bra med deg på tross av situasjonen, og bruk sykmelding ved behov[emoji173][emoji173][emoji169]

Nydelig mage du har fått[emoji7][emoji7][emoji7]

Ja det va en tøff beskjed å få, spesielt nå. Men jeg holder motet oppe. Hun får behandling på ett av USAs beste sykehus, de er jo milevis foran med forskningen sin enn her hjemme. Så hun er i gode hender. De har god tro på at de skal ta knekken på spredningen samt tumorene.

Jeg tar en dag av gangen, det går bedre nå enn det gjorde tidligere.
Skal til jordmor imorgen for å snakke ut om egen testing - I og med at dette er brystkreft i direkte familie så må jeg også testes. Må også diskutere hvordan det blir å fly over Atlanteren nå i nærmeste fremtid, få jordmors anbefalinger og tips.

Magen er godt på plass ja. Har litt samme kroppsform som deg, kort i overkroppen. Så her poppa den skikkelig frem for va 2 uker siden [emoji28] Sliter med å finne klær (og bher) som passer!

Huff, ble mye tekst her nå, sorry [emoji85]
 
Ja det va en tøff beskjed å få, spesielt nå. Men jeg holder motet oppe. Hun får behandling på ett av USAs beste sykehus, de er jo milevis foran med forskningen sin enn her hjemme. Så hun er i gode hender. De har god tro på at de skal ta knekken på spredningen samt tumorene.

Jeg tar en dag av gangen, det går bedre nå enn det gjorde tidligere.
Skal til jordmor imorgen for å snakke ut om egen testing - I og med at dette er brystkreft i direkte familie så må jeg også testes. Må også diskutere hvordan det blir å fly over Atlanteren nå i nærmeste fremtid, få jordmors anbefalinger og tips.

Magen er godt på plass ja. Har litt samme kroppsform som deg, kort i overkroppen. Så her poppa den skikkelig frem for va 2 uker siden [emoji28] Sliter med å finne klær (og bher) som passer!

Huff, ble mye tekst her nå, sorry [emoji85]
Så bra hun får god behandling[emoji173][emoji173] Heldigvis har de kommet lengre i USA på forskning osv[emoji173]

Hehe kjenner til det problemet m klær og mage ja[emoji28][emoji8] Her går det en del i tights/strømpebukse og tunika og kjoler[emoji4] Bh har jeg funnet meg på reimers faktisk, hårreisende dyr men den var supergod[emoji7] Ellers så har jeg kjøpt noen sportsbher.. tenker å kjøpe ammesingleter og bruke litt framfor bh å[emoji1] Kan ikke kjøpe bh'er på hm osv så da blir det litt dyrere bh'er[emoji85]
 
Så bra hun får god behandling[emoji173][emoji173] Heldigvis har de kommet lengre i USA på forskning osv[emoji173]

Hehe kjenner til det problemet m klær og mage ja[emoji28][emoji8] Her går det en del i tights/strømpebukse og tunika og kjoler[emoji4] Bh har jeg funnet meg på reimers faktisk, hårreisende dyr men den var supergod[emoji7] Ellers så har jeg kjøpt noen sportsbher.. tenker å kjøpe ammesingleter og bruke litt framfor bh å[emoji1] Kan ikke kjøpe bh'er på hm osv så da blir det litt dyrere bh'er[emoji85]

Jeg er ikke så flink til å gå med kjole, men ser at det må bli mer av det fremover. Har kun 2 bukser som passer nå, og som jeg kan bruke på jobb [emoji85]
Reimers har jeg ikke hørt om, det må sjekkes ut [emoji108]
 
17+0 i dag og første time hos jordmor [emoji1]

En helt fantastisk dame med mye kunnskap og viten. Fikk svar på alt vi lurte på, og mer.
Samboer fikk fullt ut farskap erklæring også, greit å ha det unnagjort [emoji108]

Fikk også lyttet med doppler for første gang, herlig å høre lille mageboeren, lenge siden sist nå.

Og for å toppe en herlig time så fikk vi jaggu en bonus ultralyd helt på slutten! Det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt! Herregud for en fantastisk opplevelse å se lille knøttet igjen [emoji7]
Det ble bare en liten smugtitt, så vet ikke kjønn enda. Lille sprella og veiva med armene, mens han/ hun satt veldig bedagelig med den ene foten bøyd. Mangla bare paraply drinken i hånda, snakk om chill type [emoji23][emoji173]

Og nå i kveld kjente jeg tydelig dult på innsiden av magen [emoji173][emoji7]
 
Back
Topp