Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

40+1
Sv.kontroll hos jordmor

Da var siste svangerskapskontroll gjennomført! Det føles litt uvirkelig og rart, men samtidig fint! Så fornøyd med jordmora som har fulgt meg opp, utrolig koselig og nøye :Heartred

Vi snakket litt om fødsel, om jeg hadde spørsmål. Jeg nevnte den pudenalbedøvelsen, og hun var positiv til at det kunne være fint og at den ikke vil stoppe opp fremgang, så hvis jeg husker det skal jeg spørre om det. Kan skrive det ned i fødebrevet som en liten kommentar.
Jordmor var litt sånn til og fra ang stripping, men vi ble enige om at vi kunne ta en sjekk om det var modent nok til å gjøre det også bestemme videre om vi skulle strippe eller ikke.

Den avgjørelsen tok kroppen for meg, for her var det ganske lukket.. Ble litt skuffet, men samtidig ikke overrasket heller da jeg ikke har hatt noen modningstegn. Håper ting likevel går i gang av seg selv nå ila i natt eller i morgen, og hvis ikke så krysser jeg fingrene for at de setter meg i gang på termindato! Jordmor syns det hørtes rart ut om de lot meg gå veldig mye overtid, så nå er det bare å krysse fingra for at det enten går av seg selv, eller igangsetting den 7!

Blir litt nervøs for hele den biten og, men det er bare fordi det er nytt. Spennende og skummelt på en gang. Tenker jeg pakket ned litt ekstra undertøy og skift i fødebagen i tilfelle det går noen ekstra dager med igangsetting. Tar med bagene i bilen den 7 i tilfelle:angelic:

Ha ei fin uke, går fort til torsdag nå:nailbiting::joyful:
Spennende dager i vente ❤️
 
Lykke til med innspurten ❤️ Snart er hun her ❤️❤️
 
40+3
Termin

Kom oss på kontroll i dag, tok ctg og hadde fin registrering. Litt morsomt å se kynnere oppe i 50-tallet! Ikke at de kjentes så mye ut, de kunne gjerne vært vondere type ting.

Deretter var vi inne hos lege og tok ultralyd, hvor det viste seg at det er litt lite fostervann til vesla nå, såå nå er jeg innlagt på sykehuset og blir satt i gang ila ettermiddagen! :nailbiting: Plutselig føles det veldig, tja, plutselig:hilarious:

Føler meg trygg og ivaretatt enda, om enn at det føles veldig nytt alt som nå skal skje. Det var snakk om igangsetting i dag på forrige vekstkontroll i uke 38, men jeg var så sikker på at det ikke kom til å bli noe av når vi går inn mot helg og alt tidligere har sett helt fint ut, så jeg lot jo alt av bager stå igjen hjemme. De måtte vi dra hjem og hente:hilarious:

Så da er vi i gang, innen fire dager er lillemor her, det er ganske rart å tenke på! Og godt, herregud. Gruer meg til å ha smerter, synes det er ubehagelig med alt jeg nå ikke har kontroll over, ellers er jeg ved godt mot og synes det er fint å få landa litt på sykehuset før alt skjer på en gang :happy:
 
40+3
Termin

Kom oss på kontroll i dag, tok ctg og hadde fin registrering. Litt morsomt å se kynnere oppe i 50-tallet! Ikke at de kjentes så mye ut, de kunne gjerne vært vondere type ting.

Deretter var vi inne hos lege og tok ultralyd, hvor det viste seg at det er litt lite fostervann til vesla nå, såå nå er jeg innlagt på sykehuset og blir satt i gang ila ettermiddagen! :nailbiting: Plutselig føles det veldig, tja, plutselig:hilarious:

Føler meg trygg og ivaretatt enda, om enn at det føles veldig nytt alt som nå skal skje. Det var snakk om igangsetting i dag på forrige vekstkontroll i uke 38, men jeg var så sikker på at det ikke kom til å bli noe av når vi går inn mot helg og alt tidligere har sett helt fint ut, så jeg lot jo alt av bager stå igjen hjemme. De måtte vi dra hjem og hente:hilarious:

Så da er vi i gang, innen fire dager er lillemor her, det er ganske rart å tenke på! Og godt, herregud. Gruer meg til å ha smerter, synes det er ubehagelig med alt jeg nå ikke har kontroll over, ellers er jeg ved godt mot og synes det er fint å få landa litt på sykehuset før alt skjer på en gang :happy:
Masse lykke til! Jeg heier på deg :love7
 
40+3
Termin

Kom oss på kontroll i dag, tok ctg og hadde fin registrering. Litt morsomt å se kynnere oppe i 50-tallet! Ikke at de kjentes så mye ut, de kunne gjerne vært vondere type ting.

Deretter var vi inne hos lege og tok ultralyd, hvor det viste seg at det er litt lite fostervann til vesla nå, såå nå er jeg innlagt på sykehuset og blir satt i gang ila ettermiddagen! :nailbiting: Plutselig føles det veldig, tja, plutselig:hilarious:

Føler meg trygg og ivaretatt enda, om enn at det føles veldig nytt alt som nå skal skje. Det var snakk om igangsetting i dag på forrige vekstkontroll i uke 38, men jeg var så sikker på at det ikke kom til å bli noe av når vi går inn mot helg og alt tidligere har sett helt fint ut, så jeg lot jo alt av bager stå igjen hjemme. De måtte vi dra hjem og hente:hilarious:

Så da er vi i gang, innen fire dager er lillemor her, det er ganske rart å tenke på! Og godt, herregud. Gruer meg til å ha smerter, synes det er ubehagelig med alt jeg nå ikke har kontroll over, ellers er jeg ved godt mot og synes det er fint å få landa litt på sykehuset før alt skjer på en gang :happy:
Lykke til! Jeg hadde en kjempefin induksjon, veldig betryggende å slippe å tenke på «når må jeg reise inn til sykehuset feks». Smertene er så som så, men bare tenk at ved hver rie er du ett steg nærmere baby! :D
 
Oioioi! Må er du helt ved målstreken. Endelig! Masse lykke til❤️❤️
 
Ååå så spennende!! Jeg ble satt i gang begge gangene, det gikk veldig fint❤️

Masse lykke til! Vi er mange som heier på deg her :love017 håper du får en kjempefin fødsel, nå er hun snart i armene dine ❤️❤️
 
Oisann! Rart hvordan man aldri føler seg helt forberedt egentlig :hilarious: Håper du får en grei igangsettelse. Helt rart at snart wr lille her, skal man virkelig ikke være gravid for alltid? :laughing002 Glad for det altså, men passer uvirkelig også. Blir det ballongde starter med da?
 
Wæææ :cheers Herregud, skjønner godt du syntes det var plutselig, for det synes jeg også :hilarious: Masse lykke til med igangsettelsen!
 
Lykke til ❤️❤️ jeg har 4 igangsettelser bak meg, veldig greie alle sammen! :happy: :love017 Det er så vilt å vite at, ja da vet man jo at det blir baby straks :happy093
 
Back
Topp