Klagetråd

5+5.. skal høre med klinikken imorgen om å få fremskyndet TUL :-/
Trenger ikke være noe [emoji178][emoji178]men forstår du blir bekymret. Det var jeg også. Aldri blødd noen av de 9 andre gangene med mindre det var sa så det var nytt for meg også
 
Jeg klager på at jeg er så sinnsvakt lat for tiden [emoji23]
 
Jeg nøys nettopp, å så vondt det gjorde nederst i magen. Som om hele revna eller noe, værste var når det kom en til like etterpå o_O
 
Jeg nøys nettopp, å så vondt det gjorde nederst i magen. Som om hele revna eller noe, værste var når det kom en til like etterpå o_O

Det er så vondt å nyse ja!! Gruer meg hver gang jeg kjenner det kommer en nys, så da er det bare å komme seg i fosterstilling før den rekker å komme ut :hilarious:
 
Jeg nøys nettopp, å så vondt det gjorde nederst i magen. Som om hele revna eller noe, værste var når det kom en til like etterpå o_O
Enig! Prøver å stramme magemusklene hvis et nys kommer, men vet ikke om det hjelper:confused:
 
Det er så vondt å nyse ja!! Gruer meg hver gang jeg kjenner det kommer en nys, så da er det bare å komme seg i fosterstilling før den rekker å komme ut :hilarious:
Ja, ser skikkelig bra ut når man bøyer seg for å nyse :hilarious:
 
Er så ufattelig lei av å ha minimalt med overskudd!!! Er på en måte rastløs inni meg og har lyst å finne på ting, men orker jo ikke noen ting! :( Den kvalmen setter meg helt ut... Er vant til å være ganske aktiv, dette er strevsomt!

Jeg er mest kvalm etter at jeg har spist nå om dagen... og er i tillegg sulten HELE tiden.. æsj! :hungover::hungover::hungover:
 
er det lov å klage på at man kjeder seg ? er sykemeldt 100%, men kjenner at jeg snart blir gal! og er nok sykemeldt i 4-5 uker til... jeg vet jo at det er pga historiene med sa og ma før, og at det er stressende på jobben nå, men hodet mitt kunne fint ha jobbet 100%...
 
Klager bittelitt over at kvalmen kommer snikende..
 
Den hodepinen i dag da [emoji33][emoji17]
 
Det er altfor vaaaaaaarmt!!! Er ikke gla i mer enn 22-23 grader i utgangspunktet. Det er jo helt forjævlig ute nå. Klarer ikke være ute mer enn noen sekunder. Takk og lov for aircondition :eek:
 
Det er altfor vaaaaaaarmt!!! Er ikke gla i mer enn 22-23 grader i utgangspunktet. Det er jo helt forjævlig ute nå. Klarer ikke være ute mer enn noen sekunder. Takk og lov for aircondition :eek:

Jeg synes også det er for varmt [emoji24][emoji24][emoji24]
 
Back
Topp