Klagetråd

Kvalmen er så og si forsvunnet så jeg tror det har gått galt igjen [emoji24] ul i morgen... gruer meg skikkelig!
 
er det lov å klage på at man kjeder seg ? er sykemeldt 100%, men kjenner at jeg snart blir gal! og er nok sykemeldt i 4-5 uker til... jeg vet jo at det er pga historiene med sa og ma før, og at det er stressende på jobben nå, men hodet mitt kunne fint ha jobbet 100%...
Hva jobber du med?
 
Kvalmen er så og si forsvunnet så jeg tror det har gått galt igjen [emoji24] ul i morgen... gruer meg skikkelig!
Uff det er ikke en god følelse!
Men har vært dager så og si uten symptomer hos meg og, men de dukker like fort opp igjen en dag eller to senere. Håper du får en fin ul i morgen[emoji173]️
 
Er så kvalm og KJEDER LIVET AV MEG.. Vært sykmeldt halve forrige uke, denne uka og neste uke - minst.. Samboer er på øvelse og skal på øvelse et par uker i juni og HELE JÆVLA JULI...
 
Kvalmen er så og si forsvunnet så jeg tror det har gått galt igjen [emoji24] ul i morgen... gruer meg skikkelig!

Min kvalme har også forsvunnet, men jeg har fremdeles vonde pupper og kan sove ganske mye :) var på ekstra visitt hos jordmor med ultralyd i dag og alt stod bra til [emoji173]️


Så jeg håper du får gode nyheter i morgen og blir med til terminen i januar [emoji173]️ krysses alt som kan krysses for deg [emoji173]️[emoji8]
 
Min kvalme har også forsvunnet, men jeg har fremdeles vonde pupper og kan sove ganske mye :) var på ekstra visitt hos jordmor med ultralyd i dag og alt stod bra til [emoji173]️


Så jeg håper du får gode nyheter i morgen og blir med til terminen i januar [emoji173]️ krysses alt som kan krysses for deg [emoji173]️[emoji8]
Så deilig! Hvor langt er du? Jeg er 9 idag
 
Hatt migrene siden i går! Hadde håpet det ville være borte i dag... blir en lang dag!
 
Så deilig! Hvor langt er du? Jeg er 9 idag

Jeg ble fremskyndet 6dager på TUL, så istedetfor 8+4, så er jeg faktisk 9+3 [emoji2][emoji5]

Håper på gode nyheter etter TUL på deg i dag [emoji173]️
 
Hva jobber du med?
jobber "bare" på kontor, med det er stressende nok og er og en del "inn og ut" av kontoret osv med diverse ting, og flytting av diverse osv.
 
Er det lov å klage på varmen, og samtidig klage på at det nesten er umulig å velge lette klær som kan skjule den vanvittig store oppblåste magen i varmen? [emoji33]
 
Back
Topp