Klagetråd

Er det lov å klage på varmen, og samtidig klage på at det nesten er umulig å velge lette klær som kan skjule den vanvittig store oppblåste magen i varmen? [emoji33]
Jaa, det med klær er skikkelig umulig :confused:
 
Jaa, det med klær er skikkelig umulig :confused:

Kjøpte ny sånn «lett kjole» i stor størrelse og som kan brukes når jeg faktisk får mage [emoji28] men når det er snakk om bikinivær, så er det sykt vanskelig [emoji33]
 
Kjøpte ny sånn «lett kjole» i stor størrelse og som kan brukes når jeg faktisk får mage [emoji28] men når det er snakk om bikinivær, så er det sykt vanskelig [emoji33]
Jeg har og kjøpt en slik kjole :D
Så får jeg unngå bikini blandt folk til om 14dager-3 uker :p
 
Jeg har begynt å drømme så ekle og skumle drømmer. Fra i natt husker jeg tre drømmer. Den ene var utrolig stressende, den andre var som tatt ut av en skrekkfilm (ser aldri på sånt) og i den tredje drømte jeg at jeg hadde MA.
Var så virkelig så trodde jeg hadde mistet da jeg våknet også[emoji24]
 
Jeg har begynt å drømme så ekle og skumle drømmer. Fra i natt husker jeg tre drømmer. Den ene var utrolig stressende, den andre var som tatt ut av en skrekkfilm (ser aldri på sånt) og i den tredje drømte jeg at jeg hadde MA.
Var så virkelig så trodde jeg hadde mistet da jeg våknet også[emoji24]


Drømmer utrolig mye jeg også!! Hele tiden!
Ikke spesielt skumle drømmer her da, men mye baby
 
Jeg har begynt å drømme så ekle og skumle drømmer. Fra i natt husker jeg tre drømmer. Den ene var utrolig stressende, den andre var som tatt ut av en skrekkfilm (ser aldri på sånt) og i den tredje drømte jeg at jeg hadde MA.
Var så virkelig så trodde jeg hadde mistet da jeg våknet også[emoji24]

Jeg også drømmer noe helt sinnsykt [emoji23] alt i fra mareritt, til syke hendelser, til koseligere ting [emoji28] ikke så mye babydrømmer enda, men jeg pleier å huske ganske mange drømmer om morgenen[emoji28]
Ganske sprøtt!
 
Må bare klage litt over at det nå er umulig å pusse tenner uten å brekke seg
 
Jeg må klage litt over varmen. Inne er det 31 grader og lufta er så tung at jeg nesten må skjære meg gjennom den. Ute er det 29 grader og en pollensesongen jeg aldri har opplevd maken til:depressed::depressed: Jeg holder ikke uuuut:wacky:
 
Altså, 2,5 grader og sludd er vel innafor å klage om...?
 
Altså, 2,5 grader og sludd er vel innafor å klage om...?
omg... SÅ store variasjoner i et lite land altså :wideyed: det er VELDIG lov å klage over! *kryperforsiktigtilbakeihulensinogklagerikkeovervarmenmer*
 
Klager over at jeg nå har blitt forskjøla, og at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjør av meg [emoji17] snufsen og vond i halsen, og oppblåst (som vanlig).. ekstra slitsomt å være gravid OG syk [emoji23][emoji17]
 
Er sååååå kvalm. Var ikke så kvalm med forrige mann.

Da kastet jeg opp en gang, nå har jeg kastet opp tre ganger på en dag :( Så sliten...
 
Merker jeg er sint på det faktum at kroppen trenger mat.[emoji38]disse hormonene får fram mange nye tanker[emoji23]
 
Er alle på det hemmelige forumet eller...? Her sitter jeg å prøver å samle opp 50 innlegg sånn at jeg og kan bli medlem [emoji38][emoji23][emoji85]
 
Back
Topp