Klagetråd

jeg har også eksamen i uken som kommer. Var hos legen i går og spurte om jeg eventuelt kunne få sykemelding fra eksamen, da har jeg mulighet å konte i august. får ikke levere blankt:wtf: han sa det gikk helt fint :D men har tenkt å møte opp, kanskje det går;)

Jeg har tre eksamener på 3 uker nå. Den første er muntlig hvor jeg skal holde et foredrag. Det har jeg ikke sjans til med denne kvalme. Men de to andre er over 3 dager og eksamen så det skal gå bra å gjennomføre. Så jeg tenker 2 av 3 eksamener med denne formen får holde. Så tar jeg den andre etter sommeren med magen som har vokst å kanskje litt bedre i formen ;)

Ser jeg ikke er den eneste med eksamener snart.
Jeg skal ha en på tirsdag 22.mai og en 31.mai.
Jeg er ikke kommet lenger enn 3+6 enda, og formen er ganske ok. Så jeg håper det fortsetter slik til etter eksamen!
 
Ser jeg ikke er den eneste med eksamener snart.
Jeg skal ha en på tirsdag 22.mai og en 31.mai.
Jeg er ikke kommet lenger enn 3+6 enda, og formen er ganske ok. Så jeg håper det fortsetter slik til etter eksamen!
Håper formen holder deg:D godt å bli ferdig med de;)
 
Ser jeg ikke er den eneste med eksamener snart.
Jeg skal ha en på tirsdag 22.mai og en 31.mai.
Jeg er ikke kommet lenger enn 3+6 enda, og formen er ganske ok. Så jeg håper det fortsetter slik til etter eksamen!

Jeg er 7+0 idag og hatt kvalme så og si 24/7 i en mnd nå. Så for min egen del er jeg bare nødt å utsette den muntlige. Og håpe at jeg klarer og bestå hjemmeeksamen og en gruppeeksamen. Får håpe formen din holder seg bra så du kommer deg igjennom eksamene dine :D
 
Håper formen holder deg:D godt å bli ferdig med de;)

Ja, ikke sant. Jeg tror heller ikke det blir satt opp konteeksamener. Jeg tar nettstudier med ganske få studenter. Så neste mulighet er nok ikke før i desember igjen.
Så krysser alt jeg har for at jeg blir ferdig nå!
 
Jeg er 7+0 idag og hatt kvalme så og si 24/7 i en mnd nå. Så for min egen del er jeg bare nødt å utsette den muntlige. Og håpe at jeg klarer og bestå hjemmeeksamen og en gruppeeksamen. Får håpe formen din holder seg bra så du kommer deg igjennom eksamene dine :D

Off, så utrolig kjipt!
Men skjønner jo godt at det er slik det må bli for deg! Krysser alt jeg har jeg også for at formen holder seg ok de neste ukene! Her er begge to skoleksamener. En på 5 timer og en på 4 timer.
Masse lykke til med hjemmeeksamen og gruppeeksamen!
 
Jada har alltid variert. Er vel bare ekstra oppmerksom etter alle abortene. Har såre nippler og er hissig, kåt og syke drømmer [emoji23]
Høres ut som det er innafor :hilarious: herlig med disse symptomene altså.. ekstra kåt er jo forresten ikke så dumt ;) det er jeg også! bare synd jeg ikke orker lukta av hverken parfymen eller ånden hans når jeg er kvalm.. :smiley-angelic008
 
Høres ut som det er innafor :hilarious: herlig med disse symptomene altså.. ekstra kåt er jo forresten ikke så dumt ;) det er jeg også! bare synd jeg ikke orker lukta av hverken parfymen eller ånden hans når jeg er kvalm.. :smiley-angelic008
Haha sånn her også! Stakkar, han får ikke puste på meg eller kysse meg. Men jeg tar det ut når jeg drømmer [emoji23]
 
Ser jeg ikke er den eneste med eksamener snart.
Jeg skal ha en på tirsdag 22.mai og en 31.mai.
Jeg er ikke kommet lenger enn 3+6 enda, og formen er ganske ok. Så jeg håper det fortsetter slik til etter eksamen!

Eksamener på g her også... en nå på tirsdag, som heldigvis er den verste (er ikke kvalm ennå) [emoji4] Så en hjemmeeksamen og så en skriftlig 12.juni som er er litt mer nervøs for hvordan skal gå.....
 
Eksamener på g her også... en nå på tirsdag, som heldigvis er den verste (er ikke kvalm ennå) [emoji4] Så en hjemmeeksamen og så en skriftlig 12.juni som er er litt mer nervøs for hvordan skal gå.....

Da er vi i samme båt på tirsdag i alle fall!

Masse lykke til. Skal krysse fingrene for at kvalmen holder seg borte til etter 12.juni.
 
Vil klage bittelitt over de dumme Fragmin-sprøytene jeg må ta hver dag, som er vonde og som gjør at magen min er full av blåmerker :((
Føler med deg! Dritt sprøyter alså. Jeg tar itilleg lutinus 3 ganger til dagen og må gå med bind hver dag i noen mndr til[emoji322]
 
Trøtt og sliten hele tiden, og at jeg har fått helt i mot grillmat!
Bare tanken på det gjør meg kvalm, og hvis naboen griller blir jeg fysisk dårlig
Jeg elsker jo egentlig å grille[emoji17]
Jeg klarer heller ikke tanken på grillmat. Det har så alt for mye lukt og smak. Merker at kjøtt generelt byr meg imot[emoji87]
 
Ånei idag kom kvalmen skikkelig. Ligger på sofaen med datteren min og kjenner jeg må spy. Hentet dynen og litt ritzkjeks og håper det kan avta. Ville jo stå over kvalmen denne graviditeten, fikk ikke kroppen med seg det? Sagt det flere ganger jo:bored::p
 
Ånei idag kom kvalmen skikkelig. Ligger på sofaen med datteren min og kjenner jeg må spy. Hentet dynen og litt ritzkjeks og håper det kan avta. Ville jo stå over kvalmen denne graviditeten, fikk ikke kroppen med seg det? Sagt det flere ganger jo:bored::p

Uff, skal ikke være greit :( Håper det ikke blir veldig ille[emoji173]️
 
MANNFOLK!!!!! Kan ikke være bra og være så stressa og forbanna som jeg har vært siden igårkveld!!! 3 timer har jeg sovet!!! Klikker i vinkel snart og skal på stranden med ungene som min kjære mann har valgt bort fordi han var ute igår!!! Jeg klikker. Hjertet har dunken i 40000 siden igår kveld.
 
Back
Topp