Klagetråd

Når du er stup trøtt, men ikke har lyst til å legge deg, fordi du vet at du ikke får sove natta igjennom uansett.. Ligge vondt uansett, halsbrann, opp og tisse, en fireåring som har en periode hvor han våkner om natta nå og en mann som snorker..

Fikk så lyst til å sende deg en klem [emoji8][emoji173]️ Det er slitsomt dette her... Snart i mål nå!
 
Sønnen trødde på magen i dag, helt nederst i bekkenet der hodet ligger. Har kjent bevegelse etterpå, men har vondt i magen, så vet ikke om jeg kanskje bør ringe føden.. Har egentlig veldig lite lyst [emoji20]
 
Sønnen trødde på magen i dag, helt nederst i bekkenet der hodet ligger. Har kjent bevegelse etterpå, men har vondt i magen, så vet ikke om jeg kanskje bør ringe føden.. Har egentlig veldig lite lyst [emoji20]

Greit å ringe og få en evt registrering? Det gikk nok veldig greit, hodet ligger jo gjerne litt skjult bak symfysen nå også.
 
Sønnen trødde på magen i dag, helt nederst i bekkenet der hodet ligger. Har kjent bevegelse etterpå, men har vondt i magen, så vet ikke om jeg kanskje bør ringe føden.. Har egentlig veldig lite lyst [emoji20]
Ville nok ha ringt og hørt hva de sier [emoji4]
 
Andre som sliter i varmen som er på Østlandet nå? Jeg smelter helt bort og klarer ikke fungerer - og jeg har fortsatt 3 uker igjen! Stakkars de av dere som er enda mer høygravid enn meg..!
 
Andre som sliter i varmen som er på Østlandet nå? Jeg smelter helt bort og klarer ikke fungerer - og jeg har fortsatt 3 uker igjen! Stakkars de av dere som er enda mer høygravid enn meg..!

Er ikke på østlandet, men sørlandet og her er det helt forferdelig.... jeg er 39+0 i morra og kjenner at hvis dette været fortsetter vip jeg helst ha ungen ut nå :arghh: fyttigrisen så varmt! Er jo over 20 grader enda og klokka er halv 10!
 
Er ikke på østlandet, men sørlandet og her er det helt forferdelig.... jeg er 39+0 i morra og kjenner at hvis dette været fortsetter vip jeg helst ha ungen ut nå :arghh: fyttigrisen så varmt! Er jo over 20 grader enda og klokka er halv 10!
Det er helt pyton. 30 grader er for varmt! Tenkte å sende 8-10 grader til Trøndelag, der har de visst bare 10 grader nå!
Ser at det skal bli verre de neste dagene og så litt mildere til helgen (23-24 grader, vet ikke om man kan kalle det mildt men..). Digg med fint vær, men kan godt holde seg rundt 20.
 
Sliten og vondt i hele kroppen, hjelper ikke at hunden på 30kg skal være ekstra vanskelig og pubertal i dag.... Teller minutter til mannen kommer hjem i morgen.
 
Det er helt pyton. 30 grader er for varmt! Tenkte å sende 8-10 grader til Trøndelag, der har de visst bare 10 grader nå!
Ser at det skal bli verre de neste dagene og så litt mildere til helgen (23-24 grader, vet ikke om man kan kalle det mildt men..). Digg med fint vær, men kan godt holde seg rundt 20.

Jepp, 10 grader her i dag. Men meldt varmere (18-16) fra onsdag! [emoji28]
 
Sliten og vondt i hele kroppen, hjelper ikke at hunden på 30kg skal være ekstra vanskelig og pubertal i dag.... Teller minutter til mannen kommer hjem i morgen.

Bytt med min på nærmere 60 kg? [emoji85] har ikke gått tur med han den siste uka, ender med masse kynnere og nedpress!
 
Bytt med min på nærmere 60 kg? [emoji85] har ikke gått tur med han den siste uka, ender med masse kynnere og nedpress!
Uff, store hunder er ikke bra for oss gravide altså [emoji85][emoji23] Samme problemet her... får bare masse kynnere og nedpress når jeg er ute å går, så stakkaren får minimalt med tur om dagene
 
Andre som sliter i varmen som er på Østlandet nå? Jeg smelter helt bort og klarer ikke fungerer - og jeg har fortsatt 3 uker igjen! Stakkars de av dere som er enda mer høygravid enn meg..!
Jaa har vært å kjøpt vifte i dag, har så og si vært parkert foran der siden, har tatt den med inn på soverommet nå[emoji28] 38+5
 
Jepp, 10 grader her i dag. Men meldt varmere (18-16) fra onsdag! [emoji28]
Kom å ta varmegrader herfra [emoji28]
Jaa har vært å kjøpt vifte i dag, har så og si vært parkert foran der siden, har tatt den med inn på soverommet nå[emoji28] 38+5
Vifte tror jeg at jeg må kjøpe også. Hvis det bli sånn her etter baby kommer er det vel enda mer behov. Jeg bodde i kjelleren i hele går ettermiddag..
 
Kom å ta varmegrader herfra [emoji28]Vifte tror jeg at jeg må kjøpe også. Hvis det bli sånn her etter baby kommer er det vel enda mer behov. Jeg bodde i kjelleren i hele går ettermiddag..

Vi har og satt op viftene :p nå er alle dører og vinduer åpne for å kjøle ned før sola står på for fult!
 
Satte på vifte på soverommet i går, hjalp litt i allefall. Tror samboer synes den bråker for mye da :wtf:
 
I dag er det enda værre her.. og, sambo som mente det ikke var behov for vifte har plassert seg foran den og ser på fotball vm[emoji24]
 
Holder på å dævve her og, og 2-åringen maser så sinnsykt og vil ikke sove så jeg må fly opp og med hele tiden. Svetter i hjel og får kynnere i fleng...
 
Uff, store hunder er ikke bra for oss gravide altså [emoji85][emoji23] Samme problemet her... får bare masse kynnere og nedpress når jeg er ute å går, så stakkaren får minimalt med tur om dagene

Vår får turer da, men blir jo far i huset som må ut hver dag. Men blir jo sprek han da så [emoji28]
 
Back
Topp