Klagetråd

Ååå, jeg googlet sunlolly (jepp; selvpining [emoji85]) Tror ikke jeg har testa «exotic», «blåbær» og noen fler... Håper de har de i butikken!

Grønne druer og cola er best[emoji85] så det hadde kommet fersken på europris og! Har fryseren full! Elsker de[emoji7]
 
Sååå vanskelig det skulle være å finne en god/behagelig liggestilling. Vanskelig å sove!
 
Kjenner jeg er rimelig sliten og lei av å ha kraftige menssmerter [emoji20] Pga endometriose har jeg heldigvis fått lov til å ta pinex forte hvis det blir altfor ille.
 
Lille Tulla har ligget høyt oppe, presset på tarmer og magesekk og gjort at jeg har følt meg "full". Skulle på ultralyd i dag. Da jeg våknet,så jeg at magen hadde sunket. Selvfølgelig valgte hun å legge seg med hode så langt ned i bekkenet som mulig,med hendene foran ansiktet akkurat i dag:banghead:


Nå har hun kommet lenger opp igjen :hilarious:

Fikk ikke sett så mye av henne, men jordmor fikk sett på alt hun skulle og alt så bra ut med snuppa❤️
 
Bestilte ny ovn på click og collect som kunne hentes mandag som var, da fikk ikke de på lageret tak i den fordi det var kommet så mange varer... Avtalte gratis hjemkjøring tilslutt, vel det er onsdag nå fikk først beskjed om at den sikkert kom tirsdag... Etter å ha ringt kundeservice fant vi ut at butikken ikke hadde ordnet avtale om levering med fraktselskapet. Fikk da valg om onsdag mellom 9-16 eller kveld. Valgt dag i tilfelle de glemte det igjen, og siden eposten aldri ble bekreftet så ringte jeg kundeservice igjen Og gjett den var fortsatt ikke satt som levering.... Nå får jeg den kanskje i kveld etter at kundeservice skal ha bestilt ekspress levering.... Spennende å se...

Så når jeg fant ut at jeg ikke trengte å vente på ovn syklet jeg til butikken, bare for å oppdage at lommeboka var hjemme....

Perfekt dag.
 
Bestilte ny ovn på click og collect som kunne hentes mandag som var, da fikk ikke de på lageret tak i den fordi det var kommet så mange varer... Avtalte gratis hjemkjøring tilslutt, vel det er onsdag nå fikk først beskjed om at den sikkert kom tirsdag... Etter å ha ringt kundeservice fant vi ut at butikken ikke hadde ordnet avtale om levering med fraktselskapet. Fikk da valg om onsdag mellom 9-16 eller kveld. Valgt dag i tilfelle de glemte det igjen, og siden eposten aldri ble bekreftet så ringte jeg kundeservice igjen Og gjett den var fortsatt ikke satt som levering.... Nå får jeg den kanskje i kveld etter at kundeservice skal ha bestilt ekspress levering.... Spennende å se...

Så når jeg fant ut at jeg ikke trengte å vente på ovn syklet jeg til butikken, bare for å oppdage at lommeboka var hjemme....

Perfekt dag.

Hater de dagen hvor man føler hele verden jobber mot deg. Håper du fikk den til slutt:)
 
Hater de dagen hvor man føler hele verden jobber mot deg. Håper du fikk den til slutt:)

Den kom i går, men fortsatt ikke fornøyd med kundeservice fra butikken men merker at jeg nok ikke orker å klage mer. Ovnen er i hus, nå er det bare å håpe vi får den på plass :)
 
Halsbrann hele døgnet for tiden. Knaskrer gaviscon, men synes ikke det hjelper så mye lenger. Blir så lei noen ganger :( vurderer å få omeprazol hvis det ikke blir bedre.
 
Våken i 5 tiden hver natt pga. Halsbrann og sure oppstøt - ender som regel i oppkast...
 
Ugh prøvde å sitte ute i sola å kose meg litt, men nå måtte jeg gå inn å lukke døra, naboen griller og det lukter svidd fett[emoji28][emoji28]
 
Tok meg litt hardt ut i går med rydding av gang og vaskerom så i dag blir jeg nok å finne i vannrett stilling for det meste :meh:
 
Er varm, tjukk og beina tar inn vann... Men kan ikke klage for er jo aldri så fint vær [emoji85] Er visst en greie med at været er på topp de gangene jeg er preggo [emoji38]
 
Er varm, tjukk og beina tar inn vann... Men kan ikke klage for er jo aldri så fint vær [emoji85] Er visst en greie med at været er på topp de gangene jeg er preggo [emoji38]

Synes det må være lov å klage på fint, varmt vær, hvertfall når man er preg!!!

Vil helst ikke få mer/sterkere pigmentflekker så prøver å holde meg unna sola, men jeg smelter fordet! [emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️
 
Var hos jm på tirsdag og da hadde jeg litt høyt blodtrykk men ikke noe proteiner i urinen. Etter samtale på sykehuset i dag sjekka de igjen og tok urinprøve. Bt fortsatt høyt og nå har jeg en del proteiner i urin [emoji30] Skal på UL til tirsdag som har vært planlagt en stund, og skal i tillegg ha ny sjekk av bt og urinprøve. Fikk beskjed at de mistenker sv.forgiftning [emoji30]
 
Var hos jm på tirsdag og da hadde jeg litt høyt blodtrykk men ikke noe proteiner i urinen. Etter samtale på sykehuset i dag sjekka de igjen og tok urinprøve. Bt fortsatt høyt og nå har jeg en del proteiner i urin [emoji30] Skal på UL til tirsdag som har vært planlagt en stund, og skal i tillegg ha ny sjekk av bt og urinprøve. Fikk beskjed at de mistenker sv.forgiftning [emoji30]

Huff! Gode tanker til dere!
 
Når du ikke får sove før i 12 tiden på kvelden +våkner mangen ganger i løpet av natten og får ikke sove mer en til 04:50!! :(
 
Når du er stup trøtt, men ikke har lyst til å legge deg, fordi du vet at du ikke får sove natta igjennom uansett.. Ligge vondt uansett, halsbrann, opp og tisse, en fireåring som har en periode hvor han våkner om natta nå og en mann som snorker..
 
Back
Topp