Klagetråd

Lykkeligmammatil3

Flørter med forumet
Her kan vi få ut litt frustrasjon[emoji1383]

Starter med meg selv. Har sinnsyke ligamentsmerter etter ei tung jobbehelg og skal på seinvakt idag☹️Har sååå vondt når jeg går[emoji22] Kan vel ikke være evnt bekkenløsning så tidlig? Sitter i begge lyskene
 
jeg har ikke hatt ligament smerter.. men jeg har hatt blodpropp i lysken (ikke for å skremme). lurt å gå til legen hvis smerter vedvarer :)
 
Kjenner også ligamentbåndene allerede nå [emoji848] og detter er så absolutt ikke bekken for min der, forsvinner like fort som de kom. Men venter på bekkenet siden det aldri ble helt bra etter nr 2
 
Er så jævla lei. Lei av jobben [emoji33] er så redd for å miste og så sliten(klagetråd right?:p)

Da er vi to, har en ganske heftig jobb med mye stress til tider og kjenner på følelsen av at dette virkelig ikke er bra for meg nå! Fant ut at jeg var gravid 3+3, synes jeg har vært gravid en evighet allerede og er jo laaangt unna "de trygge" ukene[emoji36]
 
Off ja. Kunne ønske jeg var 12 uker i morgen. Merker jeg er glad jeg sikkert kan få tett oppfølging av lege. Kanskje det letter litt bekymringene i hvert fall..
 
Såre bryst, stikninger i magen. De sier mye symptomer er et bra tegn, så slik sett håper jeg det varer.

Men kjenner jeg har så lyst til å si noe til noen, men samboeren min vil ikke enda. Litt spennende at bare vi vet det, men samtidig vil jeg rope det ut- selv km det ikke helt har gått opp for meg. Samtidig er jeg redd noe skal skje.

Altså : tusen tanker og følelser kverner i hodet samtidig
 
Jeg er så oppblåst at det ikke er morsomt... og kjenner skikkelig godt at livnora strekker seg i tillegg. Jeg holder på å bli gal. Og på den andre siden får jeg jo nesten panikk hvis jeg ikke kjenner noe:rolleyes:
 
Klager på at jeg ikke klarer å slå meg til ro med at testen viste gravid.. jeg har jo ingen symptomer.. så klager på mangel av symptomer....Haha.. blir sikkert å angre på det om noen uker
 
Klager på at jeg ikke klarer å slå meg til ro med at testen viste gravid.. jeg har jo ingen symptomer.. så klager på mangel av symptomer....Haha.. blir sikkert å angre på det om noen uker
Da er vi to!
Synes jeg har for lite symptomer. Har liksom ikke noe særlig stikkinger eller murringer. Mere at jeg kanskje bare kjenner litt trykk..
vil nok sikkert også angre på at jeg klager på det om noen uker, men etter forrige SA så klarer ikle beskymringene helt å slippe taket!
 
Hadde skrudd av alle alarmer og skulle sove lenge i dag. Hjelper lite når uggenhet og kvalme vekker deg kl 06:00[emoji20]
 
Spydd ca 10ganger i dag og ligament smerter. Skulle ha en sååå effektiv dag med julegaveshopping, klesvask og rengjøring. Fikk kjøpt noen julegaver sent på ettermiddagen da. Lurer på om jeg må si ifra til sjefen og noen kollegaer jeg jobber tett med, kjenner symptomene øker.

Mannen min trodde jeg hadde spysyka
Ikke vendt seg helt til at jeg er gravid
 
Klage.....hadde blødning på onsdag, tok blodprøve på fredag, skal tilbake i morgen og ta ny og må vente på svar til tirsdag.........laaaaaange dager!!
 
Hva mener dere med ligamentsmerter? I lysken?

Ligsmenter er sterke bånd som holder livmora på plass i bekkenet. De strekkes når livmoren vokser, det kan være smertefullt. Sies at det er mer smertefullt for hvert svangerskap, dette er mitt 4.barn og må si meg enig i det[emoji30]
 
Ligsmenter er sterke bånd som holder livmora på plass i bekkenet. De strekkes når livmoren vokser, det kan være smertefullt. Sies at det er mer smertefullt for hvert svangerskap, dette er mitt 4.barn og må si meg enig i det[emoji30]

Har aldri hatt det før jeg.. men virker som folk blander det med voksesmerter? ( murring) For ligamentsmerter er i lysken?
 
Back
Topp