Klagetråd

Dette ble det akkurat snakket om inne på skjult og så du er ikke alene om den[emoji13], lykke til på kontroll i morgen!
Er det mye aktivitet innen på skjult forresten? Jeg har ikke meldt meg inn, men kanskje jeg burde det. :)
 
Våkna litt over tre i natt og fikk ikke sove før jeg måtte stå opp med hun på 20 mnd i halv seks tida... :wideyed: så trøtt....og så ødelagt...
Hvordan takler dere andre nattevåk og tidlige morgener egentlig? :confused:

Legger meg når han er i barnehagen... Men nå er det straks ferie derfra, men da tar pappaen ferie så håper jeg fortsatt kan sove litt...
 
Er det mye aktivitet innen på skjult forresten? Jeg har ikke meldt meg inn, men kanskje jeg burde det. :)
Nei det er veldig stille. [emoji85] er jo ganske stille i det hele tatt i juli gruppa desverre!
 
Egentlig ikke [emoji14] veldig stille der inne
Nei det er veldig stille. [emoji85] er jo ganske stille i det hele tatt i juli gruppa desverre!
Så kjedelig. Min forrige termingruppe var veldig aktiv, og vi er fortsatt en gjeng som har kontakt på skjult selv 2,5 år etter termin :) Litt kjedelig at det er såpass dødt her.
 
Så kjedelig. Min forrige termingruppe var veldig aktiv, og vi er fortsatt en gjeng som har kontakt på skjult selv 2,5 år etter termin :) Litt kjedelig at det er såpass dødt her.

Ja litt synd :/ kjenner for eksempel heller ingen i området hvor jeg er som er gravide akkurat nå og virker ikke som om at så mange her i gruppa er fra sørlandet
 
Ja litt synd :/ kjenner for eksempel heller ingen i området hvor jeg er som er gravide akkurat nå og virker ikke som om at så mange her i gruppa er fra sørlandet
Du kan jo lage en tråd og spørre? Er ikke fra Sørlandet selv dessverre.
 
Så kjedelig. Min forrige termingruppe var veldig aktiv, og vi er fortsatt en gjeng som har kontakt på skjult selv 2,5 år etter termin :) Litt kjedelig at det er såpass dødt her.
Ja det er litt kjipt! Men vi er jo en liten gjeng som skriver hvertfall, får prøve å opprettholde de aktive vi er og kanskje det blir en sammensveiset gruppe etterhvert allikevel? [emoji4]
 
Ja litt synd :/ kjenner for eksempel heller ingen i området hvor jeg er som er gravide akkurat nå og virker ikke som om at så mange her i gruppa er fra sørlandet
Jeg er fra Sørlandet, men bor desverre på østlandet nå.. men er jo nedover en gang i blandt[emoji6] har sneket litt inne på august og ser ut som det kan være flere fra Sørlandet der, hvis det kan være interessant! [emoji4]
 
Jeg er fra Sørlandet, men bor desverre på østlandet nå.. men er jo nedover en gang i blandt[emoji6] har sneket litt inne på august og ser ut som det kan være flere fra Sørlandet der, hvis det kan være interessant! [emoji4]

Ja har og sneket der og sett at det er flere herfra :p fant og nettop ut at noben min faktisk fikk barn for 2 uker siden :hilarious: så så mye får jeg med meg for tia :p
 
Ja har og sneket der og sett at det er flere herfra [emoji14] fant og nettop ut at noben min faktisk fikk barn for 2 uker siden :hilarious: så så mye får jeg med meg for tia :p
Kanske dere kan bli litt bedre kjent i permisjonen da, ta en kopp kaffe, gå noen turer etc :)
 
Jeg tipper det vil bli mer aktivitet på skjult etter babyene er født, for det er mange som ikke vil dele bilder, navn etc på babyen på åpent forum.

Enig i at det er lite aktivitet her ift hva det var når jeg ventet mine første barn, men hvis vi ser på antall innlegg ligger juli foran mange av gruppene som hadde termin tidligere i år og som ergo burde hatt flere innlegg :)
 
Våknet med skikkelig mageknip i dag. Au!!:confused: Jeg som har vert så fin i magen de siste dagene.. Håper det går over snart, for her står både bursdagsbesøk og ulike gjøremål på planen..
 
Våknet med skikkelig mageknip i dag. Au!!:confused: Jeg som har vert så fin i magen de siste dagene.. Håper det går over snart, for her står både bursdagsbesøk og ulike gjøremål på planen..
Vanlig mageknip eller er det noe på gang..?
 
Tror nok det bare er vanlig mageknip dessverre. Smertene sitter fra midt i magen/ryggen og oppover. Kommer dog ganske regelmessig i tak. Men ligner ikke på riene/kynnerene jeg hadde under sist fødsel.
Hvis det er regelmessig i tak kan det jo være noe! Kynnerne jeg fikk dagen før fødsel sist satt seg fra magesekken og opp mot lungene. Kjente ingenting i livmoren. De var ganske vonde og de undersøkte meg for lungeemboli, men ctg viste at det var kynnere i livmora. Antageligvis påvirket de noen nerver og muskler som gjorde at jeg bare kjente det "feil vei". Det ga seg og 16 timer senere begynte vanlige rier :)
 
Back
Topp