Klagetråd

Stakkars kjæresten min og stakkars svigermor (og litt svigerfar) jeg er så hormonell! Skal ingenting til før det klikker for meg og ekstra når jeg er sliten (noe jeg fort blir hvis jeg ikke får hvilt når vesla hviler :p)
Har heldigvis en utrolig forståelsesfull kjæreste, og tror svigermor forstår hun også :) men kunne jeg ikke bare greid å ta litt lett på ting? :-(
 
Å gud bedre, jeg har allerede lagt på meg mellom 3 og 4 kilo! [emoji33]
 
Ej tørr ikkje sjekke, men føler d er mye allerede [emoji50]
 
Ikke lenger så oppblåst og småkvalm. Er deilig, men blir stressa når symptomene blir borte. Håper alt står bra til allikevel.
 
Er sur fordi jeg skal jobbe hele påska, mest sur fordi det er mye min egen feil.. Kunne sikkert bedd om en ekstra dag fri! Neste år er det heldigvis permisjon, så da blir det hyttepåske :) <3
 
Jeg kjøpte ny håndsåpe på onsdag, også klarer jeg ikke lukta på den, minner meg om sykehus :(
 
Jeg vil klage over den forferdelige kvalmen :( Ligger å spyr og spyr. Uke 9 nå..
 
Drittlei av å våkne hver natt i 04-05 tida å ikke få sov på 1-3tima igjen.
Å uansett når æ legg mæ så sovne æ i 01 tida. Det bli ikke mang timan før æ våkne d nei. Æ vil sov ei full natt noooooooo [emoji15]
 
Lei av å være usikker på om dette går rett vei. Va hos doktoren i dag på første time er 12+ 3 i følge henne. Neste kontroll er oul, synes det er fryktelig lenge håper eg kjenner noe liv skikkelig snart så en.roer seg litt.
 
DET SNØR [emoji17]
Det hær like æ virkelig ikke [emoji34]
 
Drittlei av å våkne hver natt i 04-05 tida å ikke få sov på 1-3tima igjen.
Å uansett når æ legg mæ så sovne æ i 01 tida. Det bli ikke mang timan før æ våkne d nei. Æ vil sov ei full natt noooooooo [emoji15]

Haha, søv fryktelig dårlig med kjæresten i senga, men tvert han e opp for å dra på jobb i 8 tia så søv æ som en stein [emoji23][emoji1316]

Så e det blitt rutine med dotur mellom 4-6 [emoji849]
 
Jeg vil sove! Legger meg kl 22 (senest) hver dag(stuptrøtt), men sovner ikke før SENT. Og våkner typ hvert 45 min..... :(
 
Klage klage! Innlagt på sykehus med nyrebekken betennelse. Så mye smerter at jeg trodde jeg ble å dø en stund
Lavt blodtrykk og flere besvimelser og oppkast. Kaldsvetting og frostanfall. Bekymret for lille i magen. Krysser fingre og alt jeg har for at det går bra med den. Under disse forhold og sterke medisiner❤
 
Klage klage! Innlagt på sykehus med nyrebekken betennelse. Så mye smerter at jeg trodde jeg ble å dø en stund
Lavt blodtrykk og flere besvimelser og oppkast. Kaldsvetting og frostanfall. Bekymret for lille i magen. Krysser fingre og alt jeg har for at det går bra med den. Under disse forhold og sterke medisiner[emoji173]

Oj da! Masse god bedring til deg [emoji173]️ håper alt går bra med spiren!
 
Klager over at vekkeklokka til samboeren ringte 4 ganger mellom 04.00 og 04.30 i natt. Han skal tidlig på jobb :/
 
Er sååå trøtt for tiden. Trodde det skulle bli bedre når man kom til uke 12, men har ikke vært så sliten i hele svangerskapet som jeg har vært den uka her:shifty::p
 
Back
Topp