Klagetråd

Trodde eg var over den verste kvalmen, men i går kastet eg opp igjen. Uke 14+1, håper det var siste gang og at formen blir bedre..
 
Trodde eg var over den verste kvalmen, men i går kastet eg opp igjen. Uke 14+1, håper det var siste gang og at formen blir bedre..

Håper det gir seg for deg! [emoji1] i min forrige graviditet spøy jeg helt til ongen var ute! Bokstavlig talt [emoji40] Det var ikke gøy, helldigvis noe annet denne gangen[emoji16]
 
Har en skikkelig drittdag... Utrolig kvalm og uggen. Alt føles som et ork og er EVIG lenge til helga...
 
Fant ikke hjertelyden i går.. 13+1. Legen sa det fortsatt var tidlig så jeg ikke skulle blir stresset. Men selvfølgelig blir jeg stresset [emoji20]
 
Fant ikke hjertelyden i går.. 13+1. Legen sa det fortsatt var tidlig så jeg ikke skulle blir stresset. Men selvfølgelig blir jeg stresset [emoji20]

Hos meg sier legen at de sjekker ikke etter hjertelyd før etter uken15/16 for å slippe å uroe unødvendig. Siden det ofte kan være for tidlig å høre noe før iforhold til hvor langt oppe baby er kommet osv :p
 
Fant ikke hjertelyden i går.. 13+1. Legen sa det fortsatt var tidlig så jeg ikke skulle blir stresset. Men selvfølgelig blir jeg stresset [emoji20]
Huff, skjønner deg veldig godt, hadde blitt bekymret selv. Men mest sannsynlig er jo alt i orden. [emoji173] Får du noe ekstra oppfølging nå, forresten? (Du har sikkert sagt det før, men gravidhjernen min har fortrengt det.)
 
Huff, skjønner deg veldig godt, hadde blitt bekymret selv. Men mest sannsynlig er jo alt i orden. [emoji173] Får du noe ekstra oppfølging nå, forresten? (Du har sikkert sagt det før, men gravidhjernen min har fortrengt det.)

Ikke nå på dette tidspunktet. Jeg får endel ekstra oppfølging på sykehuset senere i svangerskapet, men det er pga Leiden mutasjonen og medisinene jeg må ta, ikke pga MA'en.
 
Hos meg sier legen at de sjekker ikke etter hjertelyd før etter uken15/16 for å slippe å uroe unødvendig. Siden det ofte kan være for tidlig å høre noe før iforhold til hvor langt oppe baby er kommet osv :p

Ja, legen sa det var 50/50 om han ville finne noe på dette tidspunktet. I tillegg har jeg bakovervendt livmor, så da ligger babyen enda dypere i kroppen enn hos andre, så da var oddsen for å høre noe enda mindre.
 
Ja, legen sa det var 50/50 om han ville finne noe på dette tidspunktet. I tillegg har jeg bakovervendt livmor, så da ligger babyen enda dypere i kroppen enn hos andre, så da var oddsen for å høre noe enda mindre.

Jeg har også bakovervendt livmor :p Samtidig som morkaka ligger forran [emoji29] men håper den flytter seg mere ned, kjente så lite liv forrige svangerskap pga den morkaka. Den var forran da også :p
 
Fikk beskjed i går av lege at jeg har mangel på jern og vitamin B12. Har blitt satt på sprøyte og tabletter. Også lavt blodtrykk. Er ikke rart jeg har vært ekstra trøtt og sliten i det siste [emoji15]
 
Bena mine verker som ett uvær og jeg sover syyyykt dårlig for tiden :( ! Æsj ass..... fortsetter det slik i sommer å med lange dager på jobb og mange kunder vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :nailbiting:
 
En liten tur i byen å etterpå en tur på kjøpesenter = bekkensmerta.
DRITT
 
Nok en runde med elveblest[emoji24] får håpe det går fort over. Teite hormoner som sørger for at jeg reagerer på varme[emoji36] blir en fin sommer tenker jeg..
 
Yes. sjuk unge og eksamen på tirsdag, Diare, så hun kan ikke gå i bhg i morgen uansett. det passet meg helt perfekt akkurat nå! :(
 
Jeg har så vondt i magen!! Vet ikke om det er "matmagen", livmoren, symfysen eller urinblæren :-( Det er helt nederst i magen, crap, skal prøve å spise litt.
 
Må klage over at den eneste svarte buksa mi revna i dag [emoji36] og jeg må ha svart bukse på jobb :eek:
 
Bukseproblemer her og. Jeg har to mammabukser fra HM som er dødsgode, skulle ha en til og bestilte på nett siden jeg ikke fant størrelsen min i butikk. Det er samme modell og størrelse som de to jeg har fra før, men den er jo faen meg alt for liten! [emoji34] WTF?! Og gjett hvem som har klippet av alle lappene uten å prøve buksa først ... Ååååå! [emoji24]
 
Back
Topp