Klagetråd

Remy

Gift med forumet
Novembergull 2017
Vi må jo ha klagetråd! [emoji28]

I dag klager jeg litt over min egen dumhet ... La meg ikke før over midnatt (dumt), tok med meg kaffe på vei til jobb siden jeg var så trøtt (dummere), og løp til bussen i stad (enda dummere) selv om jeg VET at kroppen ikke er med på den slags. Så nå sitter jeg her og er så svimmel at alt spinner rundt, og er ikke akkurat veldig produktiv på jobb ...
 
Begynne å bli meget trøtt om dagen. Tredje dag på rad jeg sovner på sofaen i flere timer og like trøtt om kvelden når jeg skal lalle [emoji112]
 
Jeg har ikke så mye annet å klage over enn at jeg fortsatt er så sykt oppblåst! Og at ryggen min fortsatt skrangler, håper virkelig det går seg til og ikke bare blir verre og verre :/

Ellers er det lite symptomer så tar graviditetstester hver dag for å liksom minne meg selv på det, livredd for å miste!!
 
Er kvalm og kaster opp ☹️ også når jeg ikke er kvalm ønsker jeg at jeg var det sånn at jeg skal føle meg gravid [emoji23] ikke godt opp for meg helt enda da det ikke var planlagt.
 
Haha, så fort kan ting snu altså. Kjenner at idag er humøret så utrolig opp og ned. Egentlig har jeg en skikkelig fin dag, men plutselig så gråter jeg av ingenting eller kjefter på samboeren for noe helt tullete.

Føler meg også så utrolig ukomfortabel i egen kropp. Hjelper jo ikke på at jeg har en god del ekstra å bære på fra før av, og nå når jeg er så oppblåst så føles det som om det har kommet 20kg ekstra iløpet av natten. Det plager meg egentlig veldig og skaper mye unødvendige bekymringer den ekstra vekta.. Kjenner jeg gruer meg til legetime imorgen. Første time med ny lege og plutselig så må jeg fortelle om en graviditet oppi det hele. Krysser alt jeg har for at han er hyggelig og ikke en av dem som kjefter deg huden full.. Har lyst å gråte bare av tanken.
 
Eneste jeg har å klage på akkurat nå er at tiden går sååååå tregt!! Lengter etter å komme lengre på vei,så jeg kan føle meg litt tryggere. Å ikke minst kunne fortelle foreldre og familie:happy:
 
Har sånn halsbrann og er sulten hele tiden. Ikke særlig matlyst. Vil bare ha sjokolade og lakris [emoji85] noen som tips på litt sunnere snacks??
 
Har sånn halsbrann og er sulten hele tiden. Ikke særlig matlyst. Vil bare ha sjokolade og lakris [emoji85] noen som tips på litt sunnere snacks??

Æ kunna te vanlig levd på snop men no klare æ ikke tanken på det. Gjør mæ kvalm. Spørs når kvalmen går over da [emoji13]
 
Signerer den der! Må ha 2 tepper for å orke å være ute stua selv om det er 23 grader i rommet!

Jeg har skrudd opp alle ovner og varmepumpa og ligger likevel under to ullpledd. Imorgen har jeg tenkt å kjøpe meg varmepledd [emoji1] jeg orker bare ikke å være så kald!
 
Huff, sliter så med søvn i det siste, ligger lenge våken om natta, og sover urolig. Er vel mange tanker og mye som skjer i kroppen.
 
Idag skal jeg bruke de neste ti timene på tog og jeg er allerede på det punket at jeg har lyst til å kjefte på personen bak meg! Så dette blir spennende! Oppblåst, uggen og sliten.
 
Samme her! I natt ga jeg opp søvn og sto opp 0530. Kjenner jeg er sliten så blir nok en middagslur etter jobb.

Sleit masse me søvn første uka. Men når æ bynt å ta dupp på dagtid ble nattesøvna bedre å. Ikke helt bra. Men iallefall bedre.
 
Sliter skikkelig med at jeg våkner med vond rygg. Lurer på om det er puppene som er synderen, for jeg finner liksom ikke en behagelig stilling med store og ømme pupper. Har sovet en natt med bbhugme-pute, så håper det kan hjelpe, men sliter fortsatt med å finne en god sovestilling.
 
Back
Topp