Klagetråd

Superkvalm idag og skal til svigers på middag nå de får vite det til uka etter neste TUL, men håper jeg klarer å holde meg idag [emoji51]
 
K v a l m ! Kvalm av å ikke spise, kvalm av å spise [emoji31] Nå har jeg liggi rett ut siden vi spiste middag kl 14 [emoji1361]
 
Superkvalm idag og skal til svigers på middag nå de får vite det til uka etter neste TUL, men håper jeg klarer å holde meg idag [emoji51]

Gikk det bra til svigers?
 
Gikk det bra til svigers?

Gikk overraskende bra [emoji1] svigermor er jo en gudinne på kjøkkenet, så kvalmen ga seg litt da jeg smakte på maten faktisk [emoji1] og tror ikke jeg ble avslørt heller [emoji6]
 
Gikk overraskende bra [emoji1] svigermor er jo en gudinne på kjøkkenet, så kvalmen ga seg litt da jeg smakte på maten faktisk [emoji1] og tror ikke jeg ble avslørt heller [emoji6]

Så bra da. Blir nok glade når nyheten slippes snart.
 
Så e v i g kvalm.... Får ikke til å spy heller, alt hadde vell vært bedre da så en slipper ligge over do og brekke seg .... La dette gå fort over!
 
Klager over å ha blitt forkjøla i helga. Utrolig kjipt å toppe kvalmen med tette bihuler og snørrete nese! [emoji13]
 
Jeg skal på jobb om 4 timer og har ikke lyst :/ vært hjemme 1,5 uke, men får vel trøste meg selv med at jeg er 50% sykmeldt ut uka
 
WhOoot? Beina mine har vokst allerede?? E det vanlig?? E jo bare 11+4
 
Må bare klage over hvor fælt mye folk det var innom på jobb i dag. Jobber i butikk og har flydd beina av meg. Sliten som fy..
 
Jeg sliter med søvnen for tiden. Sliter med å sovne, og sover veldig lett når jeg først sover. Flere med samme problem?

I natt lå jeg våken til ca. kl. 01.30 pga festbråk. Nå våknet jeg kl. 04.52 av at strømleverandøren sendte melding om at jeg må huske å sende inn målerstanden i dag. Skulle ikke vært lov å sende melding og vekke kunder natt til 1. mai :mad: Jeg får ikke sove igjen, og vet at dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får mer søvn.
 
Jeg sliter med søvnen for tiden. Sliter med å sovne, og sover veldig lett når jeg først sover. Flere med samme problem?

I natt lå jeg våken til ca. kl. 01.30 pga festbråk. Nå våknet jeg kl. 04.52 av at strømleverandøren sendte melding om at jeg må huske å sende inn målerstanden i dag. Skulle ikke vært lov å sende melding og vekke kunder natt til 1. mai :mad: Jeg får ikke sove igjen, og vet at dagen blir ødelagt hvis jeg ikke får mer søvn.
Huff! Håper du fikk sove igjen! Jeg våkna av vekkerklokka mi som jeg hadde glemt å skru av, men klarte heldigvis å sovne igjen [emoji5]

Jeg klager over at jeg ikke kommer til å rekke alt jeg hadde lyst til i dag... hadde barnevakt i natt og frem til ca 12 i dag. Innen da skulle vi ha skifta dekk på bilen, og gått tur i marka, pluss helst rydda litt. Nå er det altså 2 timer til vi skal hente småen og så dra for å se på mc-tog.... og vi ligger fremdeles i senga [emoji28] (jeg har lest ut de siste kap i ei bok den siste timen, men mannen sover som en stein enda). Bursdagsselskap etterpå så da er vi ikke hjemme igjen før i kveld og fint lite er gjort før jobb starter igjen i morgen.....
 
Klager over omgangssyke :sour:
Kun på 4 timen nå, men sluppet unna med kun brekninger og diaré denne gangen. Mannen har kastet opp i hele natt:(
 
Fortalte sjefen min her om dagen at jeg er gravid. Da ble hun veldig gla, men fulgte opp med æ si at hun håpet jeg klarte å jobbe fullt fram til ferien, pga bemanningsproblem.. når jeg går ut i ferie er jeg over halvveis, og med bekkenløsning i tidligere svangerskap er vel sjansen for 100% jobb ganske liten.. har skiftjobb som er ganske fysisk krevende :-( syns hun kunne ha sagt at de skulle tilrettelegge hvis jeg har behov for det istedet..
 
Nøs tidligere i dag, og da gjorde det så vondt nederst i magen at jeg automatisk kastet alt jeg hadde i hendene. Gikk heldigvis over ganske fort, men ikke noe godt!
 
Vet det jeg skriver no e skiiikelig teit, men jeg eeer så lei av å bare se feit ut[emoji57] å syter jeg til besteveninna mi får jeg bare kjeft [emoji26] men det ekje nokke gøyt faktisk
 
Kjennes i bekken å rygg at det ble 6 timer på kjøpesenter i dag. NESTEN lyst til å dropp shoppinga i morra. Meeeeen det skjer ikke.
 
Back
Topp