Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Fine magen[emoji5]
 
Så fin mage!:)
 
11+0
Så utrolig deilig at det bare er 1 uke igjen til de magiske 12 nå!
Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve denne gleden, selv om redselen for at noe kan gå galt fortsatt er der.

Den siste uken nå har formen bedret seg ganske mye i forhold til svimmelhet og kvalme. Tungpustheten er en annen sak.
Det er ikke akkurat som at formen er kjempegod, men godt å ikke ha den tyngende kvalmen liggende over en hele tiden.
Ironisk nok ble jeg kjempekvalm i skrivende stund og måtte ta en pause for å kaste opp:hilarious:
Men tenker det er en kombinasjon av at jeg ikke hadde spist frokost og prøvde å spise nå, har akkurat vært ute en tur som jeg ikke har vært på nesten en uke og satte på en vaskemaskin når jeg kom hjem fordi jeg følte meg i så bra form.
Da jeg var til legen forrige uke kom jeg hjem og kastet opp 2 ganger, men da var jeg også veldig kvalm når jeg måtte til legen. Det var siste dag jeg kastet opp før nå.

Det virker som kroppen prøver å begrense aktivitetene selv, og at jeg ikke tåler annet enn å bare sitte inne helt i ro, selv om jeg føler meg i god nok form på forhånd. Veldig merkelig. Og veldig slitsomt om jeg ikke skal tørre å gå ut selv om jeg føler jeg er i form til det.

Vekten ser også heldigvis ut til å endelig stabilisere seg og ikke gå videre nedover :)
4,3 kg ned var det på det meste/minste alt ettersom:p

1 uke og 1 dag til ny ultralyd og jordmortime:Heartred
 
Last edited:
Gratulerer med 11 uker.
Høres ut som formen begrenses av kroppen ja, du får bare lytte og ta vare på deg selv og de to små.
 
Gratulerer med 11 uker.
Høres ut som formen begrenses av kroppen ja, du får bare lytte og ta vare på deg selv og de to små.
Takk:)
Ja det virker veldig sånn, for nå får jeg kvalmebyger jeg ikke har hatt på nesten en uke:depressed:
 
Hurra for ny uke!
Håper snart kvalmen gir seg.
 
Takk:)
Ja det virker veldig sånn, for nå får jeg kvalmebyger jeg ikke har hatt på nesten en uke:depressed:
Høres litt kjent ut. Tror det kan være kroppens måte å si at du skal prioritere hvor energien brukes..
 
12+0
Så var denne 12-ukers milepælen kommet:)
Dessverre er det slik at både jeg og samboer ikke klarer å glede oss over å ha kommet til denne uken før i morgen og vi har sett på ultralyd at alt er bra med de to elskede og etterlengtede i magen.

I morgen er det altså ultralyd, og jordmor litt senere på dagen.

Jeg håper å komme med en positiv oppdatering i morgen:Heartred

Magen har de siste dagene vært litt opp og ned i størrelse. Er vel minste den har vært på noen dager (om morgenen), men den er større enn for 1 uke siden, og den tar mer og mer form:)
page.jpg
 
Last edited:
Gratulerer med 12 uker[emoji7][emoji175]
 
Gratulerer så mye med 12 uker.
Se den nusselige bittelille babykulen da. Tenk at det ligger to inni der!

Lykke til imorgen. Håper alt er bra og at dere kan slappe av og glede dere etterpå
 
Gratulerer med milepælen[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med 12 uker og lykke til på UL!
 
Gratulerer med 12 uker :Heartred
Og lykke til på ul i dag! Gleder meg til oppdatering :)
 
Håper alt er bra idag
 
Gratulerer med 12 uker! :)
 
12+1
Da er vi akkurat komt hjem fra ultralyd, og 2 nydelige perfekte gull ble målt til å være mellom 12+1 og 12+2.
Alt det anatomiske hun kunne se så bare bra ut. Er i ekstase atter en gang:Heartred:Heartred
Og nå begynner jobben med å fortelle venner og familie:happy:

Uten navn.jpg
 
Så herlig bilde ❤️ Blir spennende å se hvem de er, om det er en av hver eller ei! Tenk så flott med tvillinger når man først må gjennom så mye, misunnelig jeg :p
 
Vel overstått ul :)
Så fine bilder :Heartred:Heartred
 
Back
Topp