Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Gratulerer med 8 uker

Synes det er greit med ekstra UL til tvillingene jeg. Det å se på hvordan de ligger/hva de evt deler er lettest tidlig i svangerskapet. Koselig med en jordmor som forstår deg
 
9+0
Ny uke!:Heartred
Screenshot_20180110-100100.png


I dag var dagen for ny ultralyd. Vi fikk både se og høre to bankende hjerter, og gullene bevegde visst MYE på seg for å være 9 uker!:Heartred:Heartred Dette er visst veldig gode tegn - at begge har overskudd til å bevege på seg.
Begge ble målt til å være 9+0, som er perfekt ut fra termindato fra Hausken.
Det ble tårer på ultralyd, og det har blitt tårer etterpå:Heartred

Dette var så utrolig gøy, og jeg gleder meg veldig til neste ultralyd som jeg tenker å ha i uke 12.

Far har de siste dagene vært bekymret for at dette skal gå galt, men ble beroliget etter denne opplevelsen:Heartred
Det ser veldig bra ut til nå vertfall:)

Red.jpg


Bildene av begge sammen var ikke så gode, men vi fikk video av begge to der vi ser hjertet slår på begge samtidig, og at de hver for seg ligger å spreller:)

Var også til jordmor for to dager siden. Der fikk vi informasjon og tatt urinprøve - den var heldigvis normal. Synes det er godt å få komme i kontakt med jordmor, det gir en ekstra trygghet og ha noen å snakke med om redsel, ting man lurer på osv. Skal til henne igjen når jeg er 12+1:)
 
Last edited:
9+0
Ny uke!:Heartred
Vis vedlegget 240392

I dag var dagen for ny ultralyd. Vi fikk både se og høre to bankende hjerter, og gullene bevegde visst MYE på seg for å være 9 uker!:Heartred:Heartred Dette er visst veldig gode tegn - at begge har overskudd til å bevege på seg.
Begge ble målt til å være 9+0, som er perfekt ut fra termindato fra Hausken.
Dette var så utrolig gøy, og jeg gleder meg veldig til neste ultralyd som jeg tenker å ha i uke 12.
Far har de siste dagene vært bekymret for at dette skal gå galt, men ble beroliget etter denne opplevelsen:Heartred
Det ser veldig bra ut til nå vertfall:)

Vis vedlegget 240394

Bildene av begge sammen var ikke så gode, men vi fikk video av begge to der vi ser hjertet slår på begge samtidig, og at de hver for seg ligger å spreller:)

Sååååå fantastisk!!! Dette ser jo virkelig bra ut!

Bare noen uker igjen av første trimester! Dette unner jeg dere helt og holdent.

Se, dere skal bli tvillingforeldre! Dobbel lykke!

Blir helt rørt her jeg.
 
Åh så herlig ❤️
 
Sååååå fantastisk!!! Dette ser jo virkelig bra ut!

Bare noen uker igjen av første trimester! Dette unner jeg dere helt og holdent.

Se, dere skal bli tvillingforeldre! Dobbel lykke!

Blir helt rørt her jeg.
Tusen takk!:Heartred

Det er helt uvirkelig, jeg tror det nesten ikke selv enda!
Men når jeg så dem i dag kjenner jeg kjærligheten og mammafølelsen blomstrer:Heartred:Heartred

Tenk om jeg ikke hadde satt inn egg nummer 2 og latt det få sjansen til å bli et fantastisk menneske! Det hadde jo ikke havnet på frys!
 
Gratulerer med 9 uker og super UL.
Så deilig at begge to har det så bra!
 
Tusen takk!:Heartred

Det er helt uvirkelig, jeg tror det nesten ikke selv enda!
Men når jeg så dem i dag kjenner jeg kjærligheten og mammafølelsen blomstrer:Heartred:Heartred

Tenk om jeg ikke hadde satt inn egg nummer 2 og latt det få sjansen til å bli et fantastisk menneske! Det hadde jo ikke havnet på frys!

Er det ikke vidunderlig?!
Man strever og strever, vurderer og gjør valg med hjertet i halsen og håpet i hånden og så blir man gravid med tvillinger :joyful:.

Man opplever stor motgang og sorg og plutselig så bærer man på to mirakler.
Dette er bare så fortjent og den beste starten på et nytt år.

Håper svangerskapet ditt ikke blir så tøft. Klart det er tyngre med tvillinger, men noen får likevel fine tvillingsvangerskap.

Nei, dette er så trivelig lesning.
Gratulerer, virkelig. :Heartbigred
 
Herlig lesning! ❤️
 
Herlig :Heartred
 
Så fantastisk[emoji7][emoji7]
 
To små mirakler[emoji7][emoji7][emoji7] Dette er så stas!!
 
Hipp hurra! Herlig lesning!

Gratulerer så mye med flott UL :)
 
Ps: Hausken-tvillinger er de beste :Heartpink:Heartpink:love7
 
Gratulerer med tvillinger❤️❤️
 
Morsomt å se at magen har vokst såpass mye fra uke 5 til 9, selv om jeg nesten har gått ned 4 kg:p

Uke 5 og 9.jpg
 
Flott tvillingmage!
 
Back
Topp