Kanskje kommer nr3?

35+2❤️

Time hos jordmor idag.
Litt forhøyet bt (ifht hva jeg bruker å ha) og ketoner(?)og protein i urinen. Så må måle jevnlig nå.

Hun sendte meg dog rett til føden ettersom jeg har så mye tak i mage/rygg Ila nettene. Så hun ville vi skulle sjekke cervix og legge en ny plan.

Oppe på sykehuset var ul akkurat lik som i forrige uke når jeg var innlagt, så bra er det. Men ctg’en viser «gjevne» tak/kynnere som de tror irriterer livmoren min.
Så nå skal det vurderes å fremskynde keisersnittet til uke 37 :nailbiting:

Men skulle jeg få rier nå, stopper de ikke, men setter igang ks med engang.
Skal ikke ha rier denne gangen og kroppen er allerede på skikkelig nedtur!
Så nå ble plutselig alt mer virkelig! Kan bli i morgen liksom :angelic: men håper vi klarer å holde ut til uke 37!
 
35+2❤️

Time hos jordmor idag.
Litt forhøyet bt (ifht hva jeg bruker å ha) og ketoner(?)og protein i urinen. Så må måle jevnlig nå.

Hun sendte meg dog rett til føden ettersom jeg har så mye tak i mage/rygg Ila nettene. Så hun ville vi skulle sjekke cervix og legge en ny plan.

Oppe på sykehuset var ul akkurat lik som i forrige uke når jeg var innlagt, så bra er det. Men ctg’en viser «gjevne» tak/kynnere som de tror irriterer livmoren min.
Så nå skal det vurderes å fremskynde keisersnittet til uke 37 :nailbiting:

Men skulle jeg få rier nå, stopper de ikke, men setter igang ks med engang.
Skal ikke ha rier denne gangen og kroppen er allerede på skikkelig nedtur!
Så nå ble plutselig alt mer virkelig! Kan bli i morgen liksom :angelic: men håper vi klarer å holde ut til uke 37!
Oi så spennende! Håper det går litt lenger, men bra at det er en plan!
 
35+2❤️

Time hos jordmor idag.
Litt forhøyet bt (ifht hva jeg bruker å ha) og ketoner(?)og protein i urinen. Så må måle jevnlig nå.

Hun sendte meg dog rett til føden ettersom jeg har så mye tak i mage/rygg Ila nettene. Så hun ville vi skulle sjekke cervix og legge en ny plan.

Oppe på sykehuset var ul akkurat lik som i forrige uke når jeg var innlagt, så bra er det. Men ctg’en viser «gjevne» tak/kynnere som de tror irriterer livmoren min.
Så nå skal det vurderes å fremskynde keisersnittet til uke 37 :nailbiting:

Men skulle jeg få rier nå, stopper de ikke, men setter igang ks med engang.
Skal ikke ha rier denne gangen og kroppen er allerede på skikkelig nedtur!
Så nå ble plutselig alt mer virkelig! Kan bli i morgen liksom :angelic: men håper vi klarer å holde ut til uke 37!
Så spennende! Jeg skal også ha pks siden jeg ikke skal ha rier, og jeg har fått ks i uke 39+0. Spennende å følge med på hva som skjer hos deg ❤️ Får håpe baby blir der inne til uke 37 i hvert fall! Lykke til :love017
 
Så spennende! Jeg skal også ha pks siden jeg ikke skal ha rier, og jeg har fått ks i uke 39+0. Spennende å følge med på hva som skjer hos deg ❤️ Får håpe baby blir der inne til uke 37 i hvert fall! Lykke til :love017
Ja håper på lille holder seg til uke 37❤️ spent på hva slags vurdering de tar. Har ennå en god del tak i mage/rygg og tror selv det bare er tidsspørsmål før de kan gjøre alvor av seg. Men vi får bare vente❤️
 
36+0

Var inne på føden igår (igjen!!) grunnet mye tak og smerter i mage/rygg. I tillegg syns jeg aktiviteten hadde avtatt såpass at det var greit med en sjekk :)

Mini hadde det heldivis heeelt fint å tok opp aktiviteten utover registreringen ❤️ har dog en del regelmessige kynnere.
2900g var estimert vekt, og følger kurven sin heeelt perfekt.

Legen målte og livmorhalsen og nå var den på 17mm, kontra 24mm 4 dager før. Så nå vurderes smertene fortløpende og ny kontroll i neste uke. Har den da gått mer ned, fremskyndes keisersnittet til samme uke :nailbiting:
Uansett er det maks 15 dager til vi har mini sammen med oss❤️❤️
 
36+0

Var inne på føden igår (igjen!!) grunnet mye tak og smerter i mage/rygg. I tillegg syns jeg aktiviteten hadde avtatt såpass at det var greit med en sjekk :)

Mini hadde det heldivis heeelt fint å tok opp aktiviteten utover registreringen ❤️ har dog en del regelmessige kynnere.
2900g var estimert vekt, og følger kurven sin heeelt perfekt.

Legen målte og livmorhalsen og nå var den på 17mm, kontra 24mm 4 dager før. Så nå vurderes smertene fortløpende og ny kontroll i neste uke. Har den da gått mer ned, fremskyndes keisersnittet til samme uke :nailbiting:
Uansett er det maks 15 dager til vi har mini sammen med oss❤️❤️
Så fint at du følges så godt opp ❤️
Følger spent med nå! :D
 
36+3
Nå er definitivt nattesøvn helt ute av bildet. Får ikke sove mer enn 20 min i gangen- enten av sterke tak i mage/rygg, eller skikkelig mens-smerter ved hver snuing :arghh:
Kjenner jeg er DRITTLEI av å ha vondt. Ligger våken nå, ettersom jeg ikke får sove i det hele tatt, bare kjenner det murrer godt i kroppen og stikker/svir ned mot Hufsa!
Heldigvis masse liv å røre i magen ❤️

En annen ting jeg stusser over er at all slim/utflod er sporløst borte! Altså, jeg som har skikkelig vannlig utflod nesten fra positiv test :nailbiting: noen andre som har vært borti dette?

Nå er det uansett maksimalt 12 dager til vi får mini i armene :Heartred:dummy: så får vi se om det går så langt :)
 
37+0 ❤️
Da har man altså kommet seg over det langsiktige del-målet :hello2 uansett når baby vil ut, er det ikke regnet som prematur lengre! Det var deilig❤️
Nå er det 8 dager igjen til planlagt keisersnitt og vi nyter late dager i solen:love7

Måtte faktisk investere i markise i går, for er meldt 27 grader de neste 3-4 dagene! Dette er vi ikke veldig vant med i nord:laughing025:angry4

Slenger med et lite stemningsbilde fra verandaen med lillemor som hadde sin aller siste dag i barnehagen idag❤️
 

Vedlegg

  • 16A615F8-50AC-4393-8DA0-5FEBD14846A8.jpeg
    16A615F8-50AC-4393-8DA0-5FEBD14846A8.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 48
Nei❤️ kommet meg på sykhuset nå, så nå leter de etter legeteam og operasjonsstue ettersom jeg skal ha ks (eeegentlig om en uke!)
Håper alt ordner seg og går bra!! Og du slapp prematur status på lille!
 
Masse lykke til med PKS og alt❤️ Håper legeteamet fikk skikk på ting i en fei❤️❤️❤️ typisk vannet gikk, det er min store skrekk som og skal ha PKS I uke 37!
 
Oioioi!
Gratulerer!
 
Nå håper jeg du ligger på koser deg med lille I armene! ❤️
 
Last edited:
Ååh, spennende ! Håper lille er ute nå, og at dere begge har det bra!
 
Tusen takk alle❤️ lillebror var ute kl 08:49 og var 3220 og 49 cm :dummy:

TW!
-
-
-
-
Det ble keisersnitt med spinalbedøvelse slik at jeg skulle få være våken å få lille på brystet:Heartred
Slik ble det ikke. Etter spiralen var satt, gjorde de alle tester og gjorde seg klar til å begynne. Sykepleier holdt meg oppdatert og sa at nå hadde de skjært gjennom både første, andre og tredje lag.
Rett før de skulle åpne livmoren og ta ut baby, så begynte jeg å kjenne smerter. Såpass at de stoppet opp. Når jeg da skrek med at det ble verre, så kom det en maske frem og borte var jeg. Har ikke helt tidsperspektiv, men det gikk radi!

Så pappaen fikk tilbringe den første tiden med lillebror mens jeg var på oppvåkningen! Grunnet sterke smerter fikk jeg ikke komme opp på føden før kl 12.45. Da fikk jeg hilse på lillegullet ❤️

Men alt gikk fint med mini, sterk og fin gutt, som var rett på puppen når jeg kom opp:dummy::Heartred

Alt i alt, en ekkel opplevelse med en fantastisk premie!❤️❤️❤️
 
Synd det ikke gikk som planlagt, men endelig er lillebror her! Gratulerer så mye ❤️ nyt tiden!
 
Back
Topp