Kanskje kommer nr3?

Anonyym

Elsker forumet
Sensommerskattene 2023
Tenkte å heller starte en dagbok for å lufte litt tanker og følelser, samt dele litt andre ting også :)

Jeg er 32 år har samboer på 8året (Han gidder tydeligvis ikke å fri, selv så mange ÅPENBARE hint :angelic:) vi har et barn sammen, på 5 år. Og jeg har en fra tidligere på 10 år.

Jeg har hatt noen ganske slitsomme og hektiske år.
Planen var å hive seg til etter minsta var født i 2017, men;

Etter fødsel i 2017 begynte jeg sånn smått å få mye hodepine og var ofte svimmel. I feb 2018 (etter jobbstart som endte i sykemelding) fikk jeg diagnosen PPPS (før kalt PPPD) kort fortalt, kronisk svimmel med vestibulær migrene, fatigue og angstanfall som største bivirkninger. Det var mildt sagt en turbulent tid med mye frustrasjon og lite energi til noe som helst.
Jeg måtte lære meg å kjenne kroppen min på en måte jeg aldri hadde gjort før. Jeg som tidligere arbeidsnarkoman og JA-menneske, måtte begrense meg. Jeg måtte si nei, noe som var veldig ukomfortabelt.
I tillegg forsterket den følelsen seg når enkelte familiemedlemmer sa jeg bare var lat og det var bare oppspinn det jeg kom med.

Jeg endte på omskolering i 2018 og var ferdig med en bachelor nå i vår 2022.
Inni alt dette fikk vi «GO» på å bygge hus 16.mars i 2020 vis teams. Så ja, det har ikke vært rom de siste år på å gjøre noe annet enn å studere og bygge hus!
Nå har jeg fast jobb, ligger an til lederstilling fortløpende og føler vi har landet nok til at ønske om nr 3 kom sniiiiikende❤️

Er CD8 idag og dette blir første på jeg temper og tester etter EL (startet prøvinger forrige PP) så dette blir pp2!
 

Vedlegg

  • B64C1D4A-669B-4969-B3AF-766F24CB79D5.png
    B64C1D4A-669B-4969-B3AF-766F24CB79D5.png
    701,7 KB · Visninger: 38
Huff. Så trist å lese alt du har vært igjennom ifht sykdom.
Men koselig å se at dere er klare for en til! Blir hyggelig å følge dagboken din :happy:
 
Tøft med all sykdom du har vært gjennom❤️Ønsker deg en masse, masse lykke til I prøvingen på nr3❤️
 
Slitsomt med sykdom, kanskje spesielt en slik usynlig en som folk ikke forstår! Skal ikke være nødvendig å føle man må forklare at man ikke bare er lat. :(

Masse lykke til i prøvingen!
 
Uff, så tøft det må ha vært! Hyggelig at dere nå er klare for en til, og krysser fingrene for dere ❤️ Lykke til!
 
Slitsomt med sykdom, kanskje spesielt en slik usynlig en som folk ikke forstår! Skal ikke være nødvendig å føle man må forklare at man ikke bare er lat. :(

Masse lykke til i prøvingen!
Nei man skal absolutt ikke det :( kjedelig for den som kjemper den kampen i allerede ganske heftig grad. Men de har blitt «satt på plass» og jeg har det egentlig ganske fint nå!❤️
 
Nei man skal absolutt ikke det :( kjedelig for den som kjemper den kampen i allerede ganske heftig grad. Men de har blitt «satt på plass» og jeg har det egentlig ganske fint nå!❤️

Så bra ❤️
 
Nyter tiden før evt svangerskap med litt sushi (ish)? Og hod drikke.
Laget laks, avokado og agurk pakket inn i rispapir. Med en god ponzusaus ved siden av :Heartred dette var virkelig skadder og superenkelt! Var heller ikke feil med et glass eplesider fra selveste lothepus:joyful:

Nå har jeg og samboer snakket oss klar til litt sengekos etterpå! Haha, elsker dirtytalk :angelic:
Minste har hatt spysjuka og dermed ligget sammen med oss i senga, så det skal bli deilig å bare være oss igjen :D
Ha en fin kveld :love017
 
CD9 idag.
Hadde «heftig» etterlengta sengekos igår. Merker at det går litt tid imellom da vi begge har reist endel, så kom tr og jaggu ble ikke minste sjuk. Så her er det hvertfall ingen pliktsex :hilarious:
Tempen gjorde et byks og FF sier jeg er i en fertil periode, så la oss håpe det stemmer da! Jeg har jo (brukt å ha hvertfall) en eviglang lutealfase så denne PP kommer til å gå treeeeegt.

Jeg kjenner og jeg tenker at det 3 barnet er allerede et faktum og jeg tar meg i å tenke at vi får en jente til. Jeg hadde blitt glad for uansett kjønn altså, men det er akkurat som om det er bestemt allerede(inni hodet mitt såklart:wacky:) Det er liksom heller ikke et alternativ at det ikke klaffer (selvom det er en realitet)! Hodet har bestemt seg og da blir fallhøyden ENORM:arghh: meeeen vi tar det som det kommer!
 

Vedlegg

  • 71FDC0E7-48E1-4419-87D2-E7299B86B43A.jpeg
    71FDC0E7-48E1-4419-87D2-E7299B86B43A.jpeg
    905,8 KB · Visninger: 33
Kveld CD9.
Klarer ikke se forskjell på el-slim eller sæd, gøy! :think005 Siden jeg temper og tester etter el for første gang, er dette ganske spennende! Kan se stigning ifølge appen, men hvorvidt det ernoe hold i det, får tiden vise! Uansett, jeg har tydeligvis er stort behov for å tisse på pinne eller dyppe pinne i tiss, haha! Så tenker jeg må teste etter EL heeelt til det blir tid for å teste med gTest :whacky059 føler på meg dette blir en dyr affære:hilarious:
Legger ved «stigningen» hvertfall!
 

Vedlegg

  • E3F8CC87-4D8D-401B-AC25-0343A917FF36.jpeg
    E3F8CC87-4D8D-401B-AC25-0343A917FF36.jpeg
    250 KB · Visninger: 51
Kveld CD9.
Klarer ikke se forskjell på el-slim eller sæd, gøy! :think005 Siden jeg temper og tester etter el for første gang, er dette ganske spennende! Kan se stigning ifølge appen, men hvorvidt det ernoe hold i det, får tiden vise! Uansett, jeg har tydeligvis er stort behov for å tisse på pinne eller dyppe pinne i tiss, haha! Så tenker jeg må teste etter EL heeelt til det blir tid for å teste med gTest :whacky059 føler på meg dette blir en dyr affære:hilarious:
Legger ved «stigningen» hvertfall!
Håper el kommer snart da! :love017
 
El-tester stiger ifølge appen, men det kan det kanskje gjøre over mange dager? Gøy å følge med uansett! Tenker vi kjører på en runde til ikveld. Hvor ofte burde man ha sex nå i forkant?
 

Vedlegg

  • 90374CAF-5B1B-4623-8F0F-F5ED1023F672.jpeg
    90374CAF-5B1B-4623-8F0F-F5ED1023F672.jpeg
    905,3 KB · Visninger: 36
  • E72DC957-4958-41E5-A4F5-6297BCB0EE6E.jpeg
    E72DC957-4958-41E5-A4F5-6297BCB0EE6E.jpeg
    327,8 KB · Visninger: 45
El-tester stiger ifølge appen, men det kan det kanskje gjøre over mange dager? Gøy å følge med uansett! Tenker vi kjører på en runde til ikveld. Hvor ofte burde man ha sex nå i forkant?

Det sies at når man legger inn aksjer hver 2 dag, så er man sikret på at man treffer EL uansett. Så ligger det sædceller klare og venter på at et egg løsner og det er eggløsning❤️
 
Det sies at når man legger inn aksjer hver 2 dag, så er man sikret på at man treffer EL uansett. Så ligger det sædceller klare og venter på at et egg løsner og det er eggløsning❤️
Takk for oppklaring :) da kjører vi på ikveld, mandag og evt tirsdag :p kjenner nå småstikking på høyre side (kjente det på venstre forrige syklus) men har ikke fått det berømte el-slimet og kjenner det bekymrer meg litt. Men hallais, jeg har absolutt bare 3 sykluser og sammenligne med :wacky: :hilarious: Så de kan kanskje variere både i lengde og når el er ;p
 
Back
Topp