JUNI 2018 ☀️❤️

Hei!
Jeg skal begynne IVF behandling nå, for første gang...veldig spent! Begynner med nesespray i morgen, deretter sprøyter om et par uker, med forventet uttak/innsett første uka i juni! Gruer meg skikkelig til medisinene nå i mai, og krysser fingrene for at jeg får ingen/lite bivirkninger. Gleder meg derimot veldig til uttak/innsett og håper inderlig alt vil gå riktig vei :smiley-angelic001:Heartpink.
Er dette dit første forsøk? Når er forventet uttak/innsett?
Krysser fingrene for oss! :wav

Høres ut som vi er ganske likt i løpet [emoji2] Jeg begynner med sprøyter 23.mai. Første forsøk. Uttak i uke 23, første uken i juni [emoji173]️ Har du lang protokoll mtp nesesprayen? Hvilke sprøyter skal du ta?
 
Litt dumt, men det gjør egentlig ingenting:happy:Oppdatert melding i dag var 6 perfekt delt og lagt på frys allerede. Ett er perfekt delt, men litt ujevn i kantene og skal ligge litt til før frysing. De to siste har ikke delt seg enda, men følger utviking t.o.m. søndag og fryses evt. ned etterhvert som de deler seg:happy:Har ikke fått dato enda - skal ringe inn når mai-syklusen starter for å få dato. Men har fått bekreftet innsett i juni. So far so good. Så nå må jeg bare gjennom hindrene 1.faren for at ingen overlever opptining 2.at egget ikke fester 3.fester, men mister. Det er altså realisten (les;pessimisten) i meg som prater nå altså. Forhåpentligvis går jo alt bra:laughing021Krysser alt jeg har for at alt går etter boken hos deg!!!Tvi tvi:Heartred

Skjønner at det føles litt dumt med avbrutt. Er liksom ikke det man forventer når man først er i gang. Til tross for at man vet at muligheten for avbrutt er der.

Er så mange tanke og hindre i denne prosessen! Blir jo helt koko.
 
Utrolig spennende! Masse lykke til:greet025Hadde kort protokoll med 10 dagers medisinering. Første forsøk. Hadde uttak mandag, men ingen innsett grunnet overstimulering. Innsett i juni (foreløpig 6 på frys, pluss mulig 1-3 ekstra basert på utviklingen). Hvilke sprøyter skal du ta?
Vet ikke hva sprøytene heter (har enda ikke fått de), men er i hvertfall hormon sprøyter. Fikk du sprøyter? Isåfall hvilke? Masse lykke til, til deg også! :):gen014
 
Høres ut som vi er ganske likt i løpet [emoji2] Jeg begynner med sprøyter 23.mai. Første forsøk. Uttak i uke 23, første uken i juni [emoji173]️ Har du lang protokoll mtp nesesprayen? Hvilke sprøyter skal du ta?
Så gøy at vi er likt i løpet! Blir spennende å følge med deg :greet025 tror jeg har lang protokoll?...dvs ca 3 1/2 uke med nesespray. Etter ett par uker på nesespray starter jeg også med sprøytene. Vet ikke hva sprøytene heter (har enda ikke fått de), men er i hvertfall hormonsprøyter. Hvilke protokoll har du? Nesespray og sprøyter? Isåfall hvilke? Masse lykke til! :):Heartred
 
Så gøy at vi er likt i løpet! Blir spennende å følge med deg :greet025 tror jeg har lang protokoll?...dvs ca 3 1/2 uke med nesespray. Etter ett par uker på nesespray starter jeg også med sprøytene. Vet ikke hva sprøytene heter (har enda ikke fått de), men er i hvertfall hormonsprøyter. Hvilke protokoll har du? Nesespray og sprøyter? Isåfall hvilke? Masse lykke til! :):Heartred

Høres ut som lang protokoll ja [emoji4] Jeg har kort protokoll. Ingen nesespray, så begynner rett på 150 Gonal-F og Cetrotide i ca 10 dager +/-.

Masse lykke til til deg også! Jeg heier på oss [emoji2][emoji173]️
 
Hvordan går det med dere? [emoji5] Jeg var på apoteket og bestilte medisinene i dag. Herligheten kom på 9000 kr [emoji389]
 
Lite som skjer her hos meg - venter på at jeg skal ringe inn syklusstart som etter skjemaet skal begynne akkurat om en uke. Så blir det vel ikke noe som skjer før litt uti juni. Vet ikke om det blir naturlig/styrt syklus. Håper nesten at det blir "naturlig syklus" med Ovitrelle, så jeg får brukt sprøyten som ligger i kjøleskapet etter avbrutt innsett:laughing002Ligger totalt på 9200 for alt, så ganske likt deg FruFlis.

Satser på å legge inn et par byturer de neste helgene siden det nok kan bli lenge til neste gang (får man vel håpe).Finne på noe for å få tiden til å gå:laughing021

Lurer på en ting - etter et par måneder med litt dårlig treningsstatistikk så er jeg tilbake på hesten igjen. Hvor mye trener dere andre her inne nå i prøveperioden?Har trent hardt/mye i mange år, men har med vilje roet ned nå i denne tiden...vet ikke om det egentlig har noe å si?
 
Er det sommerstengt hele juli i Haugesund også?
Jepp det er vist det de sier. Så tror nok vi ikke får begynne før i august (?) Har tenkt tanken på at en kanskje kan starte opp med hormon behandling mot slutten at juli, for så være klar til å reise opp til Haugesund når de åpner igjen. Bare en tanke. Noen som kan diskuteres på samtalen om en mnd.

Nå går det unna syns jeg :)
 
Noen av dere som har opplevd blødning etter uttak?Uttak mandag, men avbrutt innsett. Ingen blødninger overhode annet enn litt utover dagen på uttaket. Skal nevnes at det skjedde i dag, mens jeg var på HotYoga (ca.38 grader) hvor det er endel bøy og tøy. Kom hjem, og nå har jeg endel blødning. Syklusstart skal etterskjema ikke komme før neste helg så kan vel ikke være det?HJÆLP!
 
Lite som skjer her hos meg - venter på at jeg skal ringe inn syklusstart som etter skjemaet skal begynne akkurat om en uke. Så blir det vel ikke noe som skjer før litt uti juni. Vet ikke om det blir naturlig/styrt syklus. Håper nesten at det blir "naturlig syklus" med Ovitrelle, så jeg får brukt sprøyten som ligger i kjøleskapet etter avbrutt innsett:laughing002Ligger totalt på 9200 for alt, så ganske likt deg FruFlis.

Satser på å legge inn et par byturer de neste helgene siden det nok kan bli lenge til neste gang (får man vel håpe).Finne på noe for å få tiden til å gå:laughing021

Lurer på en ting - etter et par måneder med litt dårlig treningsstatistikk så er jeg tilbake på hesten igjen. Hvor mye trener dere andre her inne nå i prøveperioden?Har trent hardt/mye i mange år, men har med vilje roet ned nå i denne tiden...vet ikke om det egentlig har noe å si?

Håper syklus ikke er klusset til etter alle hormonene, og at den følger videre som normalt [emoji4] Jeg trener på lik linje nå som før. Eller, litt mer nå pga prosjekt ned i vekt.
 
Jepp det er vist det de sier. Så tror nok vi ikke får begynne før i august (?) Har tenkt tanken på at en kanskje kan starte opp med hormon behandling mot slutten at juli, for så være klar til å reise opp til Haugesund når de åpner igjen. Bare en tanke. Noen som kan diskuteres på samtalen om en mnd.

Nå går det unna syns jeg :)

Håper dere kommer fortest mulig i gang [emoji2] Men det blir nok sikkert ikke før tidligst august på dere da ja tenker jeg.
 
Håper syklus ikke er klusset til etter alle hormonene, og at den følger videre som normalt [emoji4] Jeg trener på lik linje nå som før. Eller, litt mer nå pga prosjekt ned i vekt.

Den tikket faktisk inn 5 dager før tiden (i dag). Dersom el+sykluslengde blir som normalt så har jeg jo «kjøpt meg» en uke. Kunne ikke bli mer perfekt:pSå glad for å få TR tror jeg ikke jeg har vært siden første gang jeg fikk den:hilarious:
 
Last edited:
Jeg må hive meg inn her etter et mislykket forsøk nå i april.. fikk TR i går etter uttak og innsett i uke 17.. Så da blir det fryseforsøk på oss i juni, spennende.. .Selv om jeg fortsatt er lei meg og skuffet for at det gikk i vasken denne ganga...
 
Velkommen skal du være Lillepus81 trist når ting ikke går riktige veien, men krysse fingrene at neste gang er deres tur <3
 
Håper dere kommer fortest mulig i gang [emoji2] Men det blir nok sikkert ikke før tidligst august på dere da ja tenker jeg.
Håper på oppstart raskest mulig her og selv om det muligens ikke skjer :p Får nyte den herlige sommeren eit da. Men er SÅ spendt som en unge på julaften haha :p :D
 
Jeg må hive meg inn her etter et mislykket forsøk nå i april.. fikk TR i går etter uttak og innsett i uke 17.. Så da blir det fryseforsøk på oss i juni, spennende.. .Selv om jeg fortsatt er lei meg og skuffet for at det gikk i vasken denne ganga...

Velkommen inn til oss i Juni-gjengen [emoji5][emoji173]️ Leit å høre om mislykket forsøk. Hvor mange forsøk har dere hatt?
 
Back
Topp