JUNI 2018 ☀️❤️

Fint hvis dere som vet mer om oppstart, uttak/innsett og lignende skriver dere opp slik at jeg kan plassere dere i toppteksten [emoji4]
 
Det var mange! Håper kroppen spiller på lag og at du kommer raskt i gang med fryseforsøk [emoji173]️ Spennende med oppdatering på hvordan der går med eggene. Du må oppdatere oss [emoji2]
5 blasto på frys. Venter på mensen, og håper den kommer snart så vi rekker innsett i juni. :)
 
5 blasto på frys. Venter på mensen, og håper den kommer snart så vi rekker innsett i juni. :)

Så bra! [emoji2] Heier på tr [emoji1376] Rart hvordan man i dette gamet plutselig går fra sorg til glede når tr kommer.
 
Du kan føre meg opp på innsett/fryseforsøk i naturlig syklus, i uke 24 (mest sannsynlig - evt. uke 25). Ingen stimulering/medisiner i forkant, men Lutinus i 14 dager etter innsett (spent på den:yuck:).
 
Så bra! [emoji2] Heier på tr [emoji1376] Rart hvordan man i dette gamet plutselig går fra sorg til glede når tr kommer.

Rart med det ja ;) vi hadde full klaff forrige gang på første frys, etter at det da også ble totalfrys, så har troa på denne gangen også :D
 
Rart med det ja ;) vi hadde full klaff forrige gang på første frys, etter at det da også ble totalfrys, så har troa på denne gangen også :D

Fryseforsøk på deg også i juni?:happy:Når hadde du stimulering?Lang/kort? Skal du ha naturlig eller styrt ved innsett? Er veeeldig spent på hvordan det kommer til å gå:bored:Hadde du naturlig på første fryseforsøk også?
 
Fryseforsøk på deg også i juni?:happy:Når hadde du stimulering?Lang/kort? Skal du ha naturlig eller styrt ved innsett? Er veeeldig spent på hvordan det kommer til å gå:bored:Hadde du naturlig på første fryseforsøk også?

Hadde stimulering nå i april, kort protokoll. Skal ha styrt syklus, samme hadde vi når det klaffet. Har dog også hatt det når det ikke gikk..
 
I dag er det også akkurat 2 år siden første sprøyte, og et år siden tausa vår ble født ❤️
 
Hadde stimulering nå i april, kort protokoll. Skal ha styrt syklus, samme hadde vi når det klaffet. Har dog også hatt det når det ikke gikk..

Så kjekt at det har klaffet for dere tidligere<3!Håper vi også er så heldige (har ingen fra før av). Lurer på hva som er grunnlaget for hvorfor de velger styrt/naturlig? Men det er kanskje hvor regelmessige sykluser med tr/el man har eller om man må treffe på spesielle tidspunkt? Vi har 6 (men 2-dagers) - er mest spent på opptiningen...kjenner det er greit å ha noen å gå på:rolleyes:
 
Så kjekt at det har klaffet for dere tidligere<3!Håper vi også er så heldige (har ingen fra før av). Lurer på hva som er grunnlaget for hvorfor de velger styrt/naturlig? Men det er kanskje hvor regelmessige sykluser med tr/el man har eller om man må treffe på spesielle tidspunkt? Vi har 6 (men 2-dagers) - er mest spent på opptiningen...kjenner det er greit å ha noen å gå på:rolleyes:

Vi fikk 2 på frys første gangen, begge overlevde opptiningen :)

Regner med de ofte velger styrt, fordi de da kan justere oss inn etter når det passer deres plan. Men jeg har ikke fasiten på dette, ser det er flere som får i naturlig syklus også :)
 
Vi fikk 2 på frys første gangen, begge overlevde opptiningen :)

Regner med de ofte velger styrt, fordi de da kan justere oss inn etter når det passer deres plan. Men jeg har ikke fasiten på dette, ser det er flere som får i naturlig syklus også :)

Ja, jeg er glad jeg får naturlig - men er jo selvfølgelig avhengig av at kroppen spiller på lag:hilarious:Men nå fikk jeg heldigvis tr en uke før skjema (sikkert pga. medisinene), så da har jeg «kjøpt» meg en ekstra uken i juni. Da risikerer jeg ikke at det krasjer med sommerstengt. Begynte med el-tester i går (dag 6). Litt tidlig, men den kan jo være litt på bæret denne mnd. Når fikk du el igjen på første syklus etter avbrutt (hvis du hadde det)?:happy:
 
Når er det sommerferie hos Rikshospitalet?
Venter på mens nå, og håper på å rekke fryseforsøk før ferien.

Når hadde du uttak/innsett?Man må vel gå en syklus (minst) før nytt forsøk. Jeg hadde stimulering/uttak i slutten av april. Ble avbrutt innsett pga. overstimulering, så måtte da gå mai-syklusen før jeg kunne sette inn i juni-syklus. Vet bare at Haukeland har siste behandlingsuke i 25, men lurer på om Riksen kanskje stenger senere:)
 
Hvordan går det med dere? [emoji5] Jeg var på apoteket og bestilte medisinene i dag. Herligheten kom på 9000 kr [emoji389]

Hei alle sammen!
En stund siden jeg har oppdatert nå, for har vært så opptatt med jobb og diverse. Jeg har nå gått på suprecur nesespray i 10 dager. Første uke kjente jeg ikke noe til bivirkningene, men i de siste dagen har de økt på i styrke. Har til tider hetetokter, er trøtt/sliten, har noe uvelhetfølelse etc., men det mest plagsomme er vel at jeg har så ustabilt humør :hungover: og kan bli en skikkelig hissigpropp :mad::jimlad: Går hovedsakelig utover samboeren, men noe må han nesten bidra med han også (#tulla!) ;):D Nå går jeg å venter på mensen som er forsinket...skulle vært her for 2-3 dager siden:confused005 Har lest på nett at flere opplever det når de går på nesesprayen. Har noen av dere erfaring med dette? Krysser fingrene for at den kommer snart, slik at jeg kan begynne med sprøyter som planlagt 17 mai (av alle dager!) :dance018
 
Når hadde du uttak/innsett?Man må vel gå en syklus (minst) før nytt forsøk. Jeg hadde stimulering/uttak i slutten av april. Ble avbrutt innsett pga. overstimulering, så måtte da gå mai-syklusen før jeg kunne sette inn i juni-syklus. Vet bare at Haukeland har siste behandlingsuke i 25, men lurer på om Riksen kanskje stenger senere:)

Hadde uttak 23 april. Så håper å få mens så snart som mulig for å få frys før ferien
 
I dag er det også akkurat 2 år siden første sprøyte, og et år siden tausa vår ble født ❤️
Samme med oss :) Første forsøk var mai 2016 og jenta vår ble født mai 2017 ❤ Håper vi begge får et mirakel til nå :) Planlagt forsøk i august her så spørs om det blir 1 maibarn til ❤
 
Hadde uttak 23 april. Så håper å få mens så snart som mulig for å få frys før ferien

Krysser fingrene for at du rekker det!!Kjedelig å må vente til over sommeren. Lå helt på grensen til å skulle rekke det jeg også, men plutselig kom tr en uke før normalt (sikkert pga. medisinene i april) så da kjøpte jeg meg tid:hilarious:
 
Back
Topp