JUNI 2018 ☀️❤️

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Junigruppe for oss som har planlagt egguttak og/eller innsett juni 2018. Håper det blir mange positive resultater, og at vi får en assistert babyboom i februar/mars 2019 [emoji173]️[emoji1405]

Skriv gjerne om du skal ha IVF, ICSI, FER (IVF/ICSI), kort/lang protokoll, hvilket forsøk det er, om det er førstemann eller søskenforsøk. Skriv også gjerne klinikk, hvilke medisiner du stimulerer med, hvor mange egg ut, antall egg inn, testdato og forhåpentligvis termindato [emoji847]

Kallenavn - # nummer på forsøk og hva - hvilken barn prøver dere på - klinikk - lang/kort protokoll - hvilke medisiner - antall egg ut - antall egg inn - testdato

Jeg liker innlegget når du er lagt til i listen, eller du er blitt oppdatert på listen.


[emoji173]️ GRAVID [emoji1405] [emoji173]️

• *mistaldrihåpet* - Positiv 09.06.18

• [emoji173]️Ferskingen - Positiv 30.06.18

• sctr - Positiv 30.06.18

• Tåkelur - Positiv 01.07.18



[emoji174] IKKE GRAVID [emoji174]

• Fruflis - Negativ 12.06

• Lykkesol - Kjemisk 13.06

• TipsiM - Kjemisk 16.06

• Julibia - Negativ 20.06

• Håååpet2019 - SA 20.06

• Tankbilfrue - Negativ 20.06

• Athena85 - Negativ 02.07

• Signy - Blødning 03.07

• Bkno7403192 - Negativ 10.07

• Ønskeross2 - Negativ 16.07

• L - Positiv 09.07 - kjemisk 19.07

• Lille Luringen - Positiv 06.07.18 - SA 06.08.18






[emoji830]️AVBRUTT / IKKE INNSETT [emoji830]️

• hundegal

• mfl3 - styrt syklus.


[emoji830]️ IKKE OPPDATERT [emoji830]️

• litapi - #1 FER (#1 IVF) UNN - innsett av 3-dagers i naturlig syklus. Ingen stiumulering i forkant. Innsett 04.06.18. Testdato 22.06.

• Krøllefløff - Hausken Lysaker - Innsett 07.06.

• Pinnup88 - 16 egg ut - Riksen - Innsett 15.06.
 
Last edited:
Håper noen kan lage en sånn for mai snart og[emoji23] Jeg er ikke god på sånt![emoji85]
 
Håper noen kan lage en sånn for mai snart og[emoji23] Jeg er ikke god på sånt![emoji85]

Aldri gjort det før jeg heller, men nå måtte jeg bare prøve [emoji28]
 
Jeg er noe usikker når vi får sette igang enda da vi har forsamtale 04.06 ved Haugesund fertilitetsklinikk. Håper å komme fort i gang etter samtalen :)
 
Jeg er noe usikker når vi får sette igang enda da vi har forsamtale 04.06 ved Haugesund fertilitetsklinikk. Håper å komme fort i gang etter samtalen :)

Du må gjerne henge her med oss [emoji173]️ Juni blir uansett en viktig måned for dere med forsamtale. Vi hadde forsamtale i går, og det var både gledestårer og frustrasjonstårer som kom frem der [emoji85]
 
Du må gjerne henge her med oss [emoji173]️ Juni blir uansett en viktig måned for dere med forsamtale. Vi hadde forsamtale i går, og det var både gledestårer og frustrasjonstårer som kom frem der [emoji85]

Det vil jeg veldig gjerne og takker for tilbudet :) Det er en veldig berg og dalbane dette vi skal inn i og håper dere fikk en god opplevelse på tross frustrasjoner.
 
Jeg er noe usikker når vi får sette igang enda da vi har forsamtale 04.06 ved Haugesund fertilitetsklinikk. Håper å komme fort i gang etter samtalen :)
Er dere heldig som vi var, får dere starte uken etter forsamtale! :happy: (også Haugesund)
 
Bare meg i juni så langt? [emoji85]
 
Bare meg i juni så langt? [emoji85]

Jeg blir vel kanskje å hoppe over på junitråden. 12 egg ut på mandag og 9 befruktet (var siste melding i går). Venter ny telefon i dag. Ingen innsett i dag pga. overstimulering, med gonapeptyl på lørdag - så ingen mulighet for innsett. Må la mai-syklusen gå, så blir det innsett i juni dersom alt går etter planen. Gir meg selv en klapp på skulderen til både kropp og sinn:laughing021De har foreløpig spilt på lag, og det er jo en seier i seg selv:geek
 
Jeg blir vel kanskje å hoppe over på junitråden. 12 egg ut på mandag og 9 befruktet (var siste melding i går). Venter ny telefon i dag. Ingen innsett i dag pga. overstimulering, med gonapeptyl på lørdag - så ingen mulighet for innsett. Må la mai-syklusen gå, så blir det innsett i juni dersom alt går etter planen. Gir meg selv en klapp på skulderen til både kropp og sinn:laughing021De har foreløpig spilt på lag, og det er jo en seier i seg selv:geek

Så kjedelig å høre at det ble avbrutt grunnet overstimulering! Men 9 befruktede på frys høres veldig lovende ut [emoji173]️ Ca når i juni blir det innsett på dere? Sååå kjekt om dette resulterer i terminspirer for oss begge to! [emoji7]
 
Jeg kommer nok inn her. Fikk ut 16 egg på mandag, så med grense på 15 på St.Olavs, ble det ikke innsett på meg.. Så om kroppen spiller på lag, så skal vi rekke innsett før sommeren :) vel og merke om jeg får egg på frys, ikke fått oppdatering enda på hvordan det går med eggene.
 
Bare meg i juni så langt? [emoji85]
Hei!
Jeg skal begynne IVF behandling nå, for første gang...veldig spent! Begynner med nesespray i morgen, deretter sprøyter om et par uker, med forventet uttak/innsett første uka i juni! Gruer meg skikkelig til medisinene nå i mai, og krysser fingrene for at jeg får ingen/lite bivirkninger. Gleder meg derimot veldig til uttak/innsett og håper inderlig alt vil gå riktig vei :smiley-angelic001:Heartpink.
Er dette dit første forsøk? Når er forventet uttak/innsett?
Krysser fingrene for oss! :wav
 
Så kjedelig å høre at det ble avbrutt grunnet overstimulering! Men 9 befruktede på frys høres veldig lovende ut [emoji173]️ Ca når i juni blir det innsett på dere? Sååå kjekt om dette resulterer i terminspirer for oss begge to! [emoji7]

Litt dumt, men det gjør egentlig ingenting:happy:Oppdatert melding i dag var 6 perfekt delt og lagt på frys allerede. Ett er perfekt delt, men litt ujevn i kantene og skal ligge litt til før frysing. De to siste har ikke delt seg enda, men følger utviking t.o.m. søndag og fryses evt. ned etterhvert som de deler seg:happy:Har ikke fått dato enda - skal ringe inn når mai-syklusen starter for å få dato. Men har fått bekreftet innsett i juni. So far so good. Så nå må jeg bare gjennom hindrene 1.faren for at ingen overlever opptining 2.at egget ikke fester 3.fester, men mister. Det er altså realisten (les;pessimisten) i meg som prater nå altså. Forhåpentligvis går jo alt bra:laughing021Krysser alt jeg har for at alt går etter boken hos deg!!!Tvi tvi:Heartred
 
Hei!
Jeg skal begynne IVF behandling nå, for første gang...veldig spent! Begynner med nesespray i morgen, deretter sprøyter om et par uker, med forventet uttak/innsett første uka i juni! Gruer meg skikkelig til medisinene nå i mai, og krysser fingrene for at jeg får ingen/lite bivirkninger. Gleder meg derimot veldig til uttak/innsett og håper inderlig alt vil gå riktig vei :smiley-angelic001:Heartpink.
Er dette dit første forsøk? Når er forventet uttak/innsett?
Krysser fingrene for oss! :wav

Utrolig spennende! Masse lykke til:greet025Hadde kort protokoll med 10 dagers medisinering. Første forsøk. Hadde uttak mandag, men ingen innsett grunnet overstimulering. Innsett i juni (foreløpig 6 på frys, pluss mulig 1-3 ekstra basert på utviklingen). Hvilke sprøyter skal du ta?
 
Jeg kommer nok inn her. Fikk ut 16 egg på mandag, så med grense på 15 på St.Olavs, ble det ikke innsett på meg.. Så om kroppen spiller på lag, så skal vi rekke innsett før sommeren :) vel og merke om jeg får egg på frys, ikke fått oppdatering enda på hvordan det går med eggene.

Oi! Det var et godt antall:)Fått oppdatering enda?Samme rute som deg jeg da:)
 
Jeg kommer nok inn her. Fikk ut 16 egg på mandag, så med grense på 15 på St.Olavs, ble det ikke innsett på meg.. Så om kroppen spiller på lag, så skal vi rekke innsett før sommeren :) vel og merke om jeg får egg på frys, ikke fått oppdatering enda på hvordan det går med eggene.

Det var mange! Håper kroppen spiller på lag og at du kommer raskt i gang med fryseforsøk [emoji173]️ Spennende med oppdatering på hvordan der går med eggene. Du må oppdatere oss [emoji2]
 
Back
Topp