JUNI 2018 ☀️❤️

I dag kom endelig tanta, og det er vel første gang hun har vært så velkommen! :) Litt omvendt her i IVF verden. Håper dette betyr at jeg er i rute i forhold til sprøytestart :smiley-angelic001 :)
 
Fint hvis dere som vet mer om oppstart, uttak/innsett og lignende skriver dere opp slik at jeg kan plassere dere i toppteksten [emoji4]
Lykkesol - 1#IVF - nedreguleres med nesespray fra 03.05, oppstart sprøyter 17 mai - Fertilitetssentret i Oslo
 
Så spennende! :happy: Håper på innsett en gang i uke 23-24 selv også :)

Blir spennende!!Første gang for meg også - så alt er helt nytt. Skulle egentlig sette inn i april etter kort, men ble avbrutt pga. overstimulering. Gleder meg til juni:happy:
 
I dag kom endelig tanta, og det er vel første gang hun har vært så velkommen! :) Litt omvendt her i IVF verden. Håper dette betyr at jeg er i rute i forhold til sprøytestart :smiley-angelic001 :)

Woohoo! Hurra for tr [emoji2] Når blir planlagt sprøytestart nå?

Blir spennende!!Første gang for meg også - så alt er helt nytt. Skulle egentlig sette inn i april etter kort, men ble avbrutt pga. overstimulering. Gleder meg til juni:happy:

Superspennende! [emoji7] Gleder meg til å følge med på reisen din.
 
Ups! I dag kom blødningen 1 uke for tidlig, og jeg starter med Gonal-f allerede på onsdag! Litt sånn skrekkblandet fryd når det kom helt plutselig [emoji28] Kunne ikke skjønne at jeg hadde så voldsomme smerter i livmor i dag - helt til jeg gikk på do innimellom alle møtene.

Så da er planen nå at det blir Gonal-f fra og med onsdag, Cetrotide fra og med søndag og kontroll onsdag 23.mai. Planlagt egguttak/innsett uke 22. Herregud så spennende!! [emoji173]️
 
Ups! I dag kom blødningen 1 uke for tidlig, og jeg starter med Gonal-f allerede på onsdag! Litt sånn skrekkblandet fryd når det kom helt plutselig [emoji28] Kunne ikke skjønne at jeg hadde så voldsomme smerter i livmor i dag - helt til jeg gikk på do innimellom alle møtene.

Så da er planen nå at det blir Gonal-f fra og med onsdag, Cetrotide fra og med søndag og kontroll onsdag 23.mai. Planlagt egguttak/innsett uke 22. Herregud så spennende!! [emoji173]️
Juhuu! Superspennende! :):)
Selv skal jeg på kontroll 16 mai, og hvis alt ser bra ut så blir det sprøytestart 17 mai! Så da er vi i såfall ganske likt i løypa :happy:
 
Juhuu! Superspennende! :):)
Selv skal jeg på kontroll 16 mai, og hvis alt ser bra ut så blir det sprøytestart 17 mai! Så da er vi i såfall ganske likt i løypa :happy:

Da er vi ganske likt ja! [emoji2] Gøy! Du må oppdatere oss på onsdag da.
 
Melder meg inn her jeg, har vært hos Hausken i dag! Litt skrekkblandet fryd da vi er totalt avslått i det offentlige med en AMH på 6 - og få antrale follikler..
Fikk allikevel innvilget en 3-pakk, så tror vi går for det[emoji5]

Dette blir 2.forsøk(har hatt ett negativt og ett avbrutt).

Oppstart 30.mai på proynova. Deretter stimulering med Fostimon i 9 dager i tillegg til oralgutan og klexane[emoji5]

Nye medisiner for min del, og første gang med kort protokoll!

Spennende og skremmende på en gang! Ønsker alle her lykke til[emoji177]
 
Melder meg inn her jeg, har vært hos Hausken i dag! Litt skrekkblandet fryd da vi er totalt avslått i det offentlige med en AMH på 6 - og få antrale follikler..
Fikk allikevel innvilget en 3-pakk, så tror vi går for det[emoji5]

Dette blir 2.forsøk(har hatt ett negativt og ett avbrutt).

Oppstart 30.mai på proynova. Deretter stimulering med Fostimon i 9 dager i tillegg til oralgutan og klexane[emoji5]

Nye medisiner for min del, og første gang med kort protokoll!

Spennende og skremmende på en gang! Ønsker alle her lykke til[emoji177]
Velkommen hit! :) Blir gøy å følge reisen din :)
 
Melder meg inn her jeg, har vært hos Hausken i dag! Litt skrekkblandet fryd da vi er totalt avslått i det offentlige med en AMH på 6 - og få antrale follikler..
Fikk allikevel innvilget en 3-pakk, så tror vi går for det[emoji5]

Dette blir 2.forsøk(har hatt ett negativt og ett avbrutt).

Oppstart 30.mai på proynova. Deretter stimulering med Fostimon i 9 dager i tillegg til oralgutan og klexane[emoji5]

Nye medisiner for min del, og første gang med kort protokoll!

Spennende og skremmende på en gang! Ønsker alle her lykke til[emoji177]

Hjertelig velkommen hit! [emoji173]️[emoji2]
 
Ja da! Vi fikk det til: Innsett av 2 embryo i slutten av juni, fryseforsøk før sommerstengt
Dette blir spennende
Kan de vokse de frosne embryo i noen dager før innsett på Riksen?

Hurra! Så bra [emoji2]
 
Var redd for at medisinene i forkant av uttaket i april skulle klusse litt med syklus og el, men denne kroppen kan man stille klokken etter altså:laughing021Smiletegn på el-test på slaget syklusdag 10 morgen, as always. Har en syk følelse av å være stolt over kroppen min:laughing002Dette må vel være en fordel når jeg skal ha fryseforsøk på naturlig syklus?
 
Var redd for at medisinene i forkant av uttaket i april skulle klusse litt med syklus og el, men denne kroppen kan man stille klokken etter altså:laughing021Smiletegn på el-test på slaget syklusdag 10 morgen, as always. Har en syk følelse av å være stolt over kroppen min:laughing002Dette må vel være en fordel når jeg skal ha fryseforsøk på naturlig syklus?

Så bra! [emoji2] Stabil syklus er en stor fordel [emoji173]️
 
Herregud - nå gååår det så utrolig treigt:wacky:Enten midt i el, dersom den ikke allerede er overstått. Da er det bare å vente til juni-syklusen starter, så jeg kan ringe inn. Var nesten enklere på stimuleringen i april, da hadde jeg hvertfall noe ivf-greier å "gjøre på" i mellomtiden:p

Hvordan går det med dere andre damer?Dere er vel midt i nedregulering/stimulering nå?Noen andre som skal ha frys i naturlig syklus?
 
Hei alle sammen og gratulerer med dagen! :) Jeg var på kontroll i går og alt så vist bra ut ifht nedreguleringen og jeg tok første sprøyte i dag (Gonal-f)! Litt skummelt å sette første stikk, men gjorde ikke vondt og har foreløpig ikke merket noe særlig. Krysser fingrene for at alt går bra fremover :nailbiting:. Hvis alt går etter planen blir det uttak og innsett i uke 22 :happy:
 
Da er vi nesten helt likt i løypa, Lykkesol! [emoji2] Jeg er på 2. sprøytedag med Gonal-f i dag, og har uttak og innsett i uke 22. Skal på kontroll på onsdag [emoji1374]
 
Back
Topp