Juletråd

I dag har jeg fått bakt tre sorter, faktisk. :) Nå er ryggen og bekkenet så vonde at jeg skulle hatt smertestillende. :p
ImageUploadedByBV Forum1417022234.211983.jpg
(Ble to innlegg, var ikke meningen!)
 
I dag har jeg hengt opp julegardiner og adventsstjerner:D Adventsstjernene er uten lys enda, for mangler skjøteledninger:p Koselig med litt jul i stua:) Andre som har begynt?
 
Handlet nesten alle gavene.
Flytter inn i nyvasket hus på onsdag :-D
Hytta har svigermor vasket! Men vi holder på med oppussing, så blir vel noen grundige runder til før jul.
 
Startet julebakinga, og pepperkakedeig og serinakakedeig står i kjøleskapet til imorra :-D 1417292474840.jpg
 
I dag jubler jeg for at jeg er halvveis i mitt første svangerskap og at jeg i går kjente spark fra utsiden for første gang <3
 
I dag har jeg fått bakt tre sorter, faktisk. :) Nå er ryggen og bekkenet så vonde at jeg skulle hatt smertestillende. :p
Vis vedlegget 90300
(Ble to innlegg, var ikke meningen!)
Er det havrekjeks? Har ikke sett/hørt om andre som har de til jul! Vi har alltid hatt sånne, og er min absolutte julefavoritt :D
 
Etter å ha lagd sitronseig"menn" og bringebærseig"menn", måtte seff gubben bestille duo av begge typene.. siste versjon av seigmenn i år... halvferdig med oppskjæring og dipping i sukker.. 1418397388213.jpg
 
Back
Topp