Juletråd

I dag tyvstarter vi litt og lager julemat til middag ;) Langtidsstekt ribbe, julepølse, potet, grønnsaker og saus❤:)

EDIT: Det var kjempe godt! :D
 
Last edited:
Jeg hadde tenkt at jeg og datteren min skulle lage fuglemat idag, men lysten forsvant da vi våknet til regn i dag. :( Det har vært så fint og kald vær lenge nå, så jeg ble så skuffet. Vi får ta det en annen dag...
 
NÅ klør det i fingrene etter å få opp adventsstjernene mine!! Onsdag (senest) kommer de opp! Haha :D
 
Mulig dumt spørsmål, men når er første søndag i advent i år? Nå på søndag? Hvis ikke så blir det jo bare tre adventssøndager. :p
 
Vi skal ha den årlige pepperkakehusverkstedet i neste uke! Da blir det godispynting til den store gullmedaljen :)
 
Her er det kjøpt inn kalendere til jentene, de får Lego friends i år, pluss at de får pakkekalender av bestemoren sin;) ikke helt planlagt det der;)
Flere av julegavene til jentene er ordnet, og pakket inn;) fått opp en julekule med lys i ett vindu foreløpig, blir nok mer til uken :)
 
Så koselig tråd! =)
Jeg er slik kjip dame som sier INGEN jul før desember! Fy-fy til julebrus og julegodis ++ før første desember..:rulez Men jammen må jeg si at jeg gleder meg! Sliti litt med den i år!

Da er det vel på sin plass å innrømme at jeg har de aller fleste julegavene klare (og pakket inn :smiley-angelic006) Julekalenderen til mannen og lillegutt er på plass! Stua er ferdig pyntet inni hodet mitt, lovet samboer'n litt mer rødt i år.. Er såå glad i hvit og grå/sølv i jula, men han er veldig tradisjonell akkurat i jula og foretrekker det røde! Skal få viljen sin for første gang i år xsmile8

Ellers må jeg vel bare innrømme at jeg har tjuvlyttet til julemusikk og baket pepperkaker på jobb (og spist pepperkaker.. ikke minst) :angel4
Samboer'n er musiker, og skal spille julekonsert nærmere jul, så her har det ljomet i julesanger i laaang tid allerede! Fantastisk koselig! =)

Såå.. Det var den strenge dama her!! :smiley-ashamed005 Til mitt forsvar har jeg ikke kjøpt noen juleprodukter enda xsmile8 Men på mandag, da skal det hamstres!! :Heartbigred:santa Sylte på lefse og julebrus.. Mmmmm :Heartbigred
 
Det klør i fingrene til å begynne med å pynte til jul, men har gjort ferdig adventstaken min og et fat da :) pleier egentlig å pynte 1. søndag i advent, men vet ikke om jeg klarer å vente.. når begynner dere å pynte til jul? :)
 
Det klør i fingrene til å begynne med å pynte til jul, men har gjort ferdig adventstaken min og et fat da :) pleier egentlig å pynte 1. søndag i advent, men vet ikke om jeg klarer å vente.. når begynner dere å pynte til jul? :)
Tenkte å begynne til helga! Har ikke så mye og er borte msteparten av jula.. men må henge opp adventsstjerner i alle fall!
 
Det klør i fingrene til å begynne med å pynte til jul, men har gjort ferdig adventstaken min og et fat da :) pleier egentlig å pynte 1. søndag i advent, men vet ikke om jeg klarer å vente.. når begynner dere å pynte til jul? :)

Jeg er streng og begynner ikke før på søndag. Da eksploderer sikker stua med julepynt. :p
 
Jeg skal nok klare å vente til søndag, eller ihvertfall lørdag med pyntingen :) å her også eksploderer det med julepynt i stua og i gangen :) er så koselig med jul :)

Ja, kjempekoselig. :) Nå må jeg bake masse i løpet av de neste dagene. :p Begynner med pepperkaker i dag. :)
 
Back
Topp