Jubeltråd

Jubler for at jeg ikke har hatt verken rosa utflod eller rosa Crinone-rester siste dagene. Begynner å tro at jeg kanskje kam få en god nyhet på tidlig ul neste uke:)
 
Jubler over at vi i dag har fått innvilget større lån! Så nå kan vi flytte nærmere familien igjen og se etter enebolig:angel8xsmile9:home
 
Jubler for overstått kveldsskift uten oppkast
 
Jubler for at jeg skal på tidlig ul i morgen:D Håper bare ikke det er for tidlig til at de kan de noe.
 
Jubler for at jeg skal på tidlig ul i morgen:D Håper bare ikke det er for tidlig til at de kan de noe.

Det var som at jeg skulle skrevet det selv❤️ gleder meg til i morra, 6+0 og tul!
 
Jubler over å ha kommet i uke 7+3 :D en uke nærmere de magiske 12! Jubler også over å få lov til å være såpass i OK form. At jeg ikke ligger rett ut med kvalme så langt. (Har begynt å kjenne litt på den).
 
Jubler for ny uke i morgen (7+0) ❤
 
Dobbelt
 
Last edited:
Første lille joggetur siden uke 3! Hurra! Pusten var helt ræva, men det var forventet også, siden jeg puster som ei sjøku bare jeg går opp trappa.
 
Jubler for at jeg klarte å ta full husvask i 1.etg hvertfall (tørket støv, støvsugd, dradd frem møbler og vasket gulv + vasket vinduene). Det føltes som en helt umulig oppgave når jeg skulle begynne i går. U.etg får pent bare vente :)
 
Jubler for fri i morgen xsmile9
 
Back
Topp