Jubeltråd

Jubler over at det er helg og jeg har ingen planer :)
 
Snart ferdig!?! :O Imponert!!! :) Hvilket hentesett strikker du?
Strikker et fra Dalegarn :) så skal jeg strikke et til fra klompelompe :) vi skal ikke vite kjønnet så strikker en av hver :p
 
Jubler for at jeg endelig kjente skikkelig stikking i livmor og brennende følelse i den ene puppen❤️❤️åååååå
 
Jeg jubler over at cb digital viste 2-3 uker tidligere i uken og at den i dag viser 3+ :) jubler også over at jeg ikke har blødd den siste tiden!
 
Jeg jubler over at cb digital viste 2-3 uker tidligere i uken og at den i dag viser 3+ :) jubler også over at jeg ikke har blødd den siste tiden!
Vil du vise bilde? Jeg ble nysgjerrig!
 
Strikker et fra Dalegarn :) så skal jeg strikke et til fra klompelompe :) vi skal ikke vite kjønnet så strikker en av hver :p
Wow! Som sagt, imponert! Her blir det nok en bestemor som skal strikke hentesett, det blir visstnok sett på som en stor ære å strikke akkurat det hentesettet:p Jeg har komt opp i et dilemma ang hva jeh skal strikke nå. Har masse åå listen til eldste, men nå kommer det til å havne mange babyting der også. blir vanskelig å prioritere :)
 
Helt rart hvor glad man blir hver gang man er på do og man ikke blør :p ❤️ Åh håper tiden går fort fram til uke 24, kun DA jeg kommer til å kunne puste ut helt ordentlig ;)
 
Jubler over å være gravid selv om jeg aldri fikk noe positivt utslag på cb digital el test trodde et lite øyeblikk at jeg ikke var fertil lenger og jubler for at den satt på første pp
 
Jubler over at vesla sovnet igjen da jeg hentet henne inn til meg i morges så jeg fikk ligge å dra meg helt til nå! :)
 
Jeg gleder meg over den gode følelsen av å endelig være gravid!

Etter flere forsøk og hinder har vi endelig en spire...

Gleder meg til å hilse på spiren om en uke, da er jeg 6+0!
 
Jubler over litt mere energi i dag å det skal utnyttes til det fulle :)
 
Jubler over at jeg har lengre og bedre perioder uten overdøvende kvalme om dagene og at jeg derfor har friskmeldt meg litt :D
 
Back
Topp