IKM uke 8 ||

Jeg fikk denne testen i dag. 11 dpo. Ser en liten strek, men vet ikke hvor realistisk den er. Aldri fått noe så lite som antydning til strek på disse testene før. Hva tenker dere?

Og selvfølgelig fikk katten tak i testen før meg, og klarte klore på den slik at deler av den er skrapet bort [emoji52] Både streken og teststreken.



Vis vedlegget 245276
For en katt[emoji23]
 
Mistet troen på klaff selv i dag da hvilepulsen har begynt å synke som før tr kommer. Alt er avgjørende på om den fortsetter å synke i morgen.
Synker den i morgen gidder jeg ikke å teste fredag.
Er dpo 11 i dag, tr ventes lørdag.
Hadde litt symptomer i går, ømme pupper, tungpustet, små murringer i livmoren. Men det kan like gjerne være dpo symptomer for meg.
Har sovet dårlig i natt, er ikke hjemme i egen seng[emoji23]

Jeg har mistet troen av samme grunn. Gidder ikke teste før eventuelt mensen ikke kommer. Men rimelig sikker på at den er her innen to dager.
 
Jeg har mistet troen av samme grunn. Gidder ikke teste før eventuelt mensen ikke kommer. Men rimelig sikker på at den er her innen to dager.
Da får vi håpe noen spiller hjernen vår et puss og at vi tar feil begge to[emoji13]
 
IKM på lørdag/søndag, har syklus på 25/26 dager. Så lutealfasen er ganske kort, men innenfor det som er tilfredsstillende ifølge gyn. Spennende dager ja[emoji5] Flink du er som står i mot testelysten[emoji5][emoji1303] Har egentlig fått ødelagt dpo dagene med sykdom både hos meg selv og barna. Tenker muligens kroppens immunforsvar har vært mer opptatt av å bli og holde seg frisk, fremfor å bli gravid. Vi har vært så mye syke denne vinteren, særlig jenta mi. Det er slitsomt, har svært lite å gå for tiden. Tror nettopp det også bidrar til at jeg ikke blir gravid. Har til og med forsøkt akupunktur nå i to sykluser. Det blir dyrt[emoji57] Krysser fingrene for deg
Relativt kort lutealfase jeg også, 11 dager. Skal jo være innafor normalt det, men man kan jo begynne å lure litt etter hvert som ppene kommer og går!:)
 
Jeg fikk en positiv digital i kveld Er så sjokka at jeg får ikke til å legge ut bilde engang..
Juhu[emoji173] [emoji323]
Håper sjokket letter snart, vil se bilde[emoji7]
 
Rart å tenke på at nå har jeg prøvd så lenge, at dersom det hadde klaffet på første forsøk, så hadde jeg vært høygravid nå[emoji57]
 
IMG_1331.JPG


Vet ikke helt om jeg tror det, må nok teste igjen i morgen
 
Der røyk jeg nesten på en test, temp er stigende ikke mye, men idag 37 og to dager til ikm, og sist var den 36,80 når mensen kom. Sank litt for to dager siden men høyere idag og i går, vett ikke hva jeg skal tro... men prøver alltid å teste sent gjerne en uke eller to på overtid... fordi de første ukene til magisk grense går så alt alt for sent...
 
Har hatt hetetokter 2-3 dager og i natt kom mensmurringene[emoji57] Ingen vits å teste en gang, kjenner at heksa er på gang. Jeg blir like deppa hver gang... 11 april hadde jeg termin som endte i sa. Prøvingen har blitt så påkjenning. Usikker på om jeg orker flere prøveperioder akkurat nå[emoji25]
 
Da kom tr... :( Så blir det bomming på syklus ift jobbturnusen til samboeren en del måneder framover. Håper på å få stilt oss i ivf-kø snart.

Viss man skal se det positive i dette, så ser det jo ut som om vi bikker over i 2019, og ikke får desemberbaby.
 
Back
Topp