IKM uke 8 ||

Håper det har klaffet for deg! Syns pulsen din ser så fin ut [emoji16]
Takk[emoji173] Tar test fredag, så den som venter får se hva som skjer.[emoji28]
 
Skal ta test selv på fredag [emoji23] håper å få se bilde av 2 streker for oss begge [emoji4]
Det hadde vært helt fantastisk. [emoji108] [emoji173] [emoji7]
 
Hvordan går det jenter? Jeg har mistet troen på klaff. Nada symptomer og negativ tidlig strimmel i dag, 8 dpo[emoji57] Fortsatt tidlig, men jeg pleier å kjenne det tidlig om noe er på gang... Gratulerer til alle gravide, håper på mange positive tester de nærmeste dagene[emoji173]️
 
Hvordan går det jenter? Jeg har mistet troen på klaff. Nada symptomer og negativ tidlig strimmel i dag, 8 dpo[emoji57] Fortsatt tidlig, men jeg pleier å kjenne det tidlig om noe er på gang... Gratulerer til alle gravide, håper på mange positive tester de nærmeste dagene[emoji173]️

Fremdeles tidlig da, så kaaaanskje! [emoji6]

Her starter dagen med store magesmerter. Trodde ikm først var i morgen eller fredag, men ser jo ut som om den er på gang i dag... Tok en negativ test i går, ikke tatt i dag.
 
Hvordan går det jenter? Jeg har mistet troen på klaff. Nada symptomer og negativ tidlig strimmel i dag, 8 dpo[emoji57] Fortsatt tidlig, men jeg pleier å kjenne det tidlig om noe er på gang... Gratulerer til alle gravide, håper på mange positive tester de nærmeste dagene[emoji173]️
Det er fortsatt tidlig da ja!jeg er 9 dpo i dag, tar første test i morgen. Ikm på lørdag. Når har du ikm? Spennendes dager. :)
 
Fremdeles tidlig da, så kaaaanskje! [emoji6]

Her starter dagen med store magesmerter. Trodde ikm først var i morgen eller fredag, men ser jo ut som om den er på gang i dag... Tok en negativ test i går, ikke tatt i dag.

Er jo det, skal forsøke å tenke positivt til det negative er bevisst [emoji5] Magesmerter er aldri noe gøy og ikke det vi vil ha[emoji57]
 
Det er fortsatt tidlig da ja!jeg er 9 dpo i dag, tar første test i morgen. Ikm på lørdag. Når har du ikm? Spennendes dager. :)

IKM på lørdag/søndag, har syklus på 25/26 dager. Så lutealfasen er ganske kort, men innenfor det som er tilfredsstillende ifølge gyn. Spennende dager ja[emoji5] Flink du er som står i mot testelysten[emoji5][emoji1303] Har egentlig fått ødelagt dpo dagene med sykdom både hos meg selv og barna. Tenker muligens kroppens immunforsvar har vært mer opptatt av å bli og holde seg frisk, fremfor å bli gravid. Vi har vært så mye syke denne vinteren, særlig jenta mi. Det er slitsomt, har svært lite å gå for tiden. Tror nettopp det også bidrar til at jeg ikke blir gravid. Har til og med forsøkt akupunktur nå i to sykluser. Det blir dyrt[emoji57] Krysser fingrene for deg
 
Mistet troen på klaff selv i dag da hvilepulsen har begynt å synke som før tr kommer. Alt er avgjørende på om den fortsetter å synke i morgen.
Synker den i morgen gidder jeg ikke å teste fredag.
Er dpo 11 i dag, tr ventes lørdag.
Hadde litt symptomer i går, ømme pupper, tungpustet, små murringer i livmoren. Men det kan like gjerne være dpo symptomer for meg.
Har sovet dårlig i natt, er ikke hjemme i egen seng[emoji23]
 
Jeg har fått opp troen litt [emoji12] kjøpte en test i stad. Så tenkte å holde meg litt til og prøve å ta den. Er mellom 10 og 13 dpo.
Så herlig[emoji1] [emoji106] da er jeg spendt[emoji256] [emoji294]
 
Så herlig[emoji1] [emoji106] da er jeg spendt[emoji256] [emoji294]
Jeg også! Er forberedt på en ny pp. Men syns det jeg kjenner nå er så likt sist jeg var gravid [emoji12] men vi får se! Jeg hadde jo ingen tro på denne pp'n siden vi ikke traff EL helt [emoji12]
 
Jeg også! Er forberedt på en ny pp. Men syns det jeg kjenner nå er så likt sist jeg var gravid [emoji12] men vi får se! Jeg hadde jo ingen tro på denne pp'n siden vi ikke traff EL helt [emoji12]
Jeg har også forberedt meg på ny pp pga hvilepuls, selv om jeg er kvalm. [emoji85]
Kvalme kan komme av stress også.
Traff heller ikke el perfekt, men håper for oss begge at det blir klaff tiltross [emoji256]
 
Jeg har også forberedt meg på ny pp pga hvilepuls, selv om jeg er kvalm. [emoji85]
Kvalme kan komme av stress også.
Traff heller ikke el perfekt, men håper for oss begge at det blir klaff tiltross [emoji256]
Krysser fingrene [emoji16][emoji16]
 
Kan ikke si at jeg ble så mye klokere av denne testen [emoji53]
20180221_102356.jpg
20180221_102540.jpg
 
Mistet troen på klaff selv i dag da hvilepulsen har begynt å synke som før tr kommer. Alt er avgjørende på om den fortsetter å synke i morgen.
Synker den i morgen gidder jeg ikke å teste fredag.
Er dpo 11 i dag, tr ventes lørdag.
Hadde litt symptomer i går, ømme pupper, tungpustet, små murringer i livmoren. Men det kan like gjerne være dpo symptomer for meg.
Har sovet dårlig i natt, er ikke hjemme i egen seng[emoji23]

Ikke mist troen! Vi er likt i syklus, og jeg har de samme tankene som deg. Går i Berg og dal bane hele tiden [emoji17] Men ingenting er over før tr kommer [emoji173]️
 
Jeg fikk denne testen i dag. 11 dpo. Ser en liten strek, men vet ikke hvor realistisk den er. Aldri fått noe så lite som antydning til strek på disse testene før. Hva tenker dere?

Og selvfølgelig fikk katten tak i testen før meg, og klarte klore på den slik at deler av den er skrapet bort [emoji52] Både streken og teststreken.



IMG_2531.JPG
 
Ikke mist troen! Vi er likt i syklus, og jeg har de samme tankene som deg. Går i Berg og dal bane hele tiden [emoji17] Men ingenting er over før tr kommer [emoji173]️
Takk det er sant[emoji173]
 
Back
Topp