IKM UKE 4 ❤️

Jeg kan settes på tr, negativ test i dag og IKM i morgen.
 
Jeg kan settes på TR. Eneste positive er at det virker som om sykluslengden min øker. Synes 22-23 dager har vært litt kort, så håper den holder seg på 24 eller lenger. Vil helst opp på 26-27 dager sånn som før prevensjon.
 
Jeg er litt i sjokk! For en dag!
Har vært på jobb intervju i dag, og nå i kveld fått tilbud om jobben!! :nailbiting: og har jo ikke hatt noe tro på denne syklusen siden vi bare fikk lagt inn aksjer 3 dager før el.. men hatt litt strekkinger og stikkinger i livmor området i går og i dag så eg ville teste for å legge fra meg tanken om at det kunne være noe..og jaggu fikk eg denne testen når eg kom hjem fra intervju i dag!!! :nailbiting::Heartred 12 dpo.. 3 dager til ikm!
20240125_150925.jpg
 
Ikm var 23/1, og det er 25/1, og jeg har ingen antydning til tr, begynner å lure på om jeg har bomma totalt på beregningene? Jeg vet at man kan få forsinket tr av forskjellige grunner, men vi har lagt inn aksjer 4-6 gng i uka hele mnd.. jeg spotter litt ikveld men ikke noe ordentlig blødning, kan jeg være gravid allikevel? Og at det bare har vært alt for tidlig å teste? Eller er jeg bare delusional?
 
Jeg er litt i sjokk! For en dag!
Har vært på jobb intervju i dag, og nå i kveld fått tilbud om jobben!! :nailbiting: og har jo ikke hatt noe tro på denne syklusen siden vi bare fikk lagt inn aksjer 3 dager før el.. men hatt litt strekkinger og stikkinger i livmor området i går og i dag så eg ville teste for å legge fra meg tanken om at det kunne være noe..og jaggu fikk eg denne testen når eg kom hjem fra intervju i dag!!! :nailbiting::Heartred 12 dpo.. 3 dager til ikm!Vis vedlegget 426462
Ååå se den da!!! Gratulerer med både strek og jobbtilbud!! ❤️❤️
 
Ikm var 23/1, og det er 25/1, og jeg har ingen antydning til tr, begynner å lure på om jeg har bomma totalt på beregningene? Jeg vet at man kan få forsinket tr av forskjellige grunner, men vi har lagt inn aksjer 4-6 gng i uka hele mnd.. jeg spotter litt ikveld men ikke noe ordentlig blødning, kan jeg være gravid allikevel? Og at det bare har vært alt for tidlig å teste? Eller er jeg bare delusional?
******EDIT********
(får ikke til å slette kommentar eller redigere, så jeg skriver nytt, så kort tid etter publisert kommentar kom tr. Neste ikm er uke 8… :banghead:
Gratulerer alle, med pos. Test! Krysser alt jeg har for at det sitter hos alle:love7
 
Ååå se den da!!! Gratulerer med både strek og jobbtilbud!! ❤️❤️
Hihi tusen takk!!! ❤️ er vanskelig å takke ja til ny jobb når jeg er gravid samtidig :facepalm: hva om jeg blir kjempe dårlig og blir mye vekke, eller trenger mye tilrettelegging.. vil jo vise at jeg er effektiv, jobber raskt og er hardt arbeidende! Så vanskelig valg! Stresser veldig over hva jeg bør gjøre.. de trenger jo noen i jobben fort.. og jeg vet at det blir en travel jobbo_O
 
Hihi tusen takk!!! ❤️ er vanskelig å takke ja til ny jobb når jeg er gravid samtidig :facepalm: hva om jeg blir kjempe dårlig og blir mye vekke, eller trenger mye tilrettelegging.. vil jo vise at jeg er effektiv, jobber raskt og er hardt arbeidende! Så vanskelig valg! Stresser veldig over hva jeg bør gjøre.. de trenger jo noen i jobben fort.. og jeg vet at det blir en travel jobbo_O
Ja det skjønner jeg er et vanskelig valg. ❤️Selvom du jo har rett på tilrettelegging og fri osv i forhold til graviditeten og det ikke er lov å ikke ansette noen på bakgrunn av at de er gravide så skjønner jeg at du føler på det, man vil jo gjerne gjøre sitt beste i en ny jobb (jeg er også veldig samvittighetsfull sånn sett). Men kan jo hende du får et veldig fint svangerskap og da, og at det ikke blir noe problem? Er dette første barnet?
 
Det er bare 2 dager mellom testene og synes ikke den som ble tatt i dag virker svakere? ❤️
Man skal helst teste med 2 dagers mellomrom for å se om det er økning. Og det har ikke så mye å si om den er svakere, om den ikke har økt noe særlig i styrke. Dessverre :/
 
Det er bare 2 dager mellom testene og synes ikke den som ble tatt i dag virker svakere? ❤️
Man skal helst teste med 2 dagers mellomrom for å se om det er økning. Og det har ikke så mye å si om den er svakere, om den ikke har økt noe særlig i styrke. Dessverre :/
❤️Neida, den er ikke svakere, men er minimal økning og veldig svak til å være 12/13 dpo synes jeg :( Også ref. det Ønskebaby24 skriver.
 
Ikm 24.01..Fremdeles ikke fått mens..Søndag fikk jeg kynnere/sammentrekninger !? Etter orgasme…Aldri fått det etter sex uten graviditet.

Ømme nippler kom 17.01 er fremdels ømme.
Lurer på om eggløsningen var 17.01:rolleyes:

Livmorhalstappen er langt oppi å helt bakovervendt. Klarer såvidt å nå toppen på den.Det har den vært siden mandag,har ikke sjekket før.

Men fremdeles ingen positiv test..Testet meg i går med morgen urin med metode tidligtest. Orker ikke å se flere negative tester,sjekket meg ikke idag.
Har også hatt murringer/ligamentsmerter siden søndag.

Er også ganske vindfull:hilarious:
 
Back
Topp