IKM UKE 4 ❤️

Rainbowbaby24

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Oktoberfest 2024 ❤️
Velkommen :hello2

Fyll inn:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

Eks: Rainbowbaby24 - 32 - B2 - PP3 - EL 14.01 - IKM 26.01

Heia, heia! Denne gruppen skal fylles med positive tester:talk017

Mandag 22.01
Tirsdag 23.01

:love2 @supermom - 30-B3 - PP37 - EL - 09.01 - IKM24.01
Onsdag 24.01
Torsdag 25.01
Fredag 26.01
Lørdag 27.01
Søndag 28.01

Usikker/byttet uke

:love2 @Nei helsike heller - 38 - B3 - PP4 etter MA (PP7) - EL ca. 9.1. - IKM ca. 23.01
:love2 @PrøverÅblimamma123 - 28 - B1 etter mulig kjemisk - PP3 - EL 10.01 - IKM 24.01
:love2 @Alma<3 - 35 - B2 - PP nei men ja - EL 13.01?? - IKM 25.01??

Gravid :Heartred:Heartred:Heartred
:love2 @Aprilsol - 27 - B1 - PP12 - EL 12.01 - IKM 26.01
:love2 @M91M - 32 - B1 - PP8 - EL 11.01 - IKM 26/01
:love2 @Friluftsjente - 34 - B2 - PP1 - El 08.01 - IKM 22.01
:love2 @onske - 27 - b3 - pp2 - EL 11/1 - IKM 26/1
:love2 @Rainbowbaby24 - 32 - B2 (B1 født stille til termin) - PP3 - EL 13.01 - IKM 28.01
:love2 @Lobi91 - 32 - B2 - PP1 etter SA (PP4) - EL 13.01 - IKM 27.01
:love2 @Tilli1 - 33 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 13.01 - IKM 28.01
:love2 @Luna93 - 30 - B1 - PP1 etter MA - EL 13/1 ca - IKM 28/1
:love2 Prøver95 - 28 - B1 - usikker - EL 12.01 - IKM 26.01.

TR :sad010
:love2 @Lenny92 - 31 - B2 - PP1 (etter svangerskapsavbrudd) - EL 08.01 - IKM ca 22.01
:love2 @Halkoc - 31- B2 - PPx - EL 8/01 - IKM 22.01
:love2 @Mimino - 34 - B3 - PP6 etter MA - EL 8.1 - IKM 23.1
:love2 @Søskendrømmen - 32 - B2 - PP1 med letrozol - EL 10/1? - IKM 24/1
:love2 @Babydrømmen - 36 - B1 - PP61 - EL 10.01 - IKM 24.01
:love2 @Prinsessa- - 41 – B4 - PP4 - EL11/01 - IKM 26/01
:love2 @SKims - 35 - B2 - PP13 - El 10.01 - IKM 22.01
:love2 @Kine_M - 26 - B1 - PP1 - EL 8/1 - IKM 23/1
:love2 @Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP6 - EL 11.1 - IKM 24.1
:love2 @Heihopp123 - 31 - B1 - PP2 - EL ca 11.01 - IKM 24.01
:love2 @MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX - EL 11.01 - IKM 24.01
:love2 @FruFrøken - 32 - B4 - PP19 - EL 11.01 - IKM 24.01
:love2 @Emerald - 38 - B3 - PP8 - EL 11-12.01 - IKM - 25-26.01
:love2 @Ima - 31 - B3 - PPx - EL 13.01 - IKM 27.1
:love2 @Ballettien - 37 - B2 - PP7 - EL 13.01 - IKM 27.1
:love2 @Milla99 - 25-B2 - PP1 - EL ca. 14/1 - IKM usikker
:love2 @Ønskebaby24 - 31 - B3- PP4 - EL 13.01 - IKM 25.01
:love2 @Hundemammaen - 35 - B1 - PP27 - EL12.01 - IKM 27.01
 
Last edited:
Yay❤️❤️ Kjekt med tidlig ikm gruppe! litt usikker på datoer, siden det har blitt litt kluss med syklus etter MA, men prøver meg på dette:

Tilli1 - 33 - B1 - PP2 (etter MA) - EL 11.01 - IKM 26.01
 
Aprilsol - 27 - B1 - PP12 - EL 12.01 - IKM 26.01.

Håper at alle gode ting er 4 med letrozol. Vi har time på IVF-klinikken nå i januar, så spent på når vi skal starte opp hvis letrozolen ikke skulle gjøre susen denne gangen heller.
 
Velkommen damer, og godt nyttår! :hello

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er skikkelig digg med et nytt år. 2023 ble livets største drittår for oss, og jeg har så mange drømmer for 2024, så nå er jeg veldig klar for å se fremover!

Hvem tester og/eller temper og hvem gjør ikke? Når starter testingen for de som gjør det?

Hva gjør dere ellers for å få tiden til å gå både før el og i dpo-land?

Jeg er selv på CD7 og tenker å begynne å teste neste uke en gang, rundt CD12. Har fortsatt noe ustabil syklus etter fødsel, treg el og litt kort lutealfase (9 dager), men sykluslengde ender på +/-30 dager totalt sett og legen mener jeg bare skal gi det litt tid og at det snart vil gå seg til.

Når det gjelder å få tiden til å gå, har jeg satt meg noen mål både på jobb og privat som der blir gøy å jobbe mot! Har blant annet fått meg pt, og satt noen kule treningsmål :cheers
Synes også det er fint tidsfordriv å følge med her inne, selv om man også fokuserer litt mer på det ved å være her inne, selvfølgelig.

Gleder meg til å følge med på alle denne måneden, håper på mange spirer :flower



@Nei helsike heller @Mimino @Yavanna84 @Ønskebaby24 @Tilli1 @Aprilsol @Prinsessa- @onske @RosaKanin
 
Velkommen damer, og godt nyttår! :hello

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er skikkelig digg med et nytt år. 2023 ble livets største drittår for oss, og jeg har så mange drømmer for 2024, så nå er jeg veldig klar for å se fremover!

Hvem tester og/eller temper og hvem gjør ikke? Når starter testingen for de som gjør det?

Hva gjør dere ellers for å få tiden til å gå både før el og i dpo-land?

Jeg er selv på CD7 og tenker å begynne å teste neste uke en gang, rundt CD12. Har fortsatt noe ustabil syklus etter fødsel, treg el og litt kort lutealfase (9 dager), men sykluslengde ender på +/-30 dager totalt sett og legen mener jeg bare skal gi det litt tid og at det snart vil gå seg til.

Når det gjelder å få tiden til å gå, har jeg satt meg noen mål både på jobb og privat som der blir gøy å jobbe mot! Har blant annet fått meg pt, og satt noen kule treningsmål :cheers
Synes også det er fint tidsfordriv å følge med her inne, selv om man også fokuserer litt mer på det ved å være her inne, selvfølgelig.

Gleder meg til å følge med på alle denne måneden, håper på mange spirer :flower



@Nei helsike heller @Mimino @Yavanna84 @Ønskebaby24 @Tilli1 @Aprilsol @Prinsessa- @onske @RosaKanin

Godt nyttår ja :Heartred

Jeg temper ikke, ser rett og slett ikke behovet da jeg kjenner godt på kroppen da jeg har eggløsning (har alvorlig grad av endometriose).
Når egget slipper, er det som Nirvana og jeg slipper å ha vondt frem til menstruasjon begynner igjen. "Both a blessing, and a curse" som man sier :)
Mest sannsynlig siste menstruasjonsdag for min del i dag, er på CD5. Begynner å teste fra CD10, da jeg har hatt eggløsning CD14, 3 sykluser på rad nå. 2 år siden fødsel av nr. 2, og syklusen har vært en smule variabel frem til i høst.

Når det kommer til tidsfordriv, har jeg 2 små under 4 år og jobber, så kalenderen er full hver dag. Har heldigvis ikke begynt å stresse, og prøver ikke aktivt, men forhindrer ei heller en graviditet. Ideelt sett, håper jeg å kunne bli gravid mot høsten igjen, så babyen kommer i 2025. Men, er med i IKM-grupper for å holde oversikt over egen syklus i tilfellet det skulle skje før.

Så blir jeg så oppriktig glad over å se alle som får babyønsket sitt til å gå i oppfyllelse hver måned! Jeg har selv slitt med habituell abort før vi fikk førstemann, og vet så inderlig hvor mange av disse graviditetene som er ønsket og etterlengtet.

Sender masse babystøv til alle damene her inne denne måneden :Heartred
 
Året 2023 var dritt . Var gravid to ganger med ma og gikk gravid nesten et halvt år og var skam dårlig og en samboer som begynte å angre seg fordi jeg var så trøtt, kvalm og troll til kjærring …ja jeg var monster . Så var det en kjemisk første mnd etter ma i høst.

Ønsker nå et bedre år , jeg har jo passert 40 og har tre fra før , så er en av de som har dårlig tid .

Har en jobb med høyt stressnivå , så skal roe ned litt eller begynte med det før jul .

Begynner testingen CD12-14 ca og jeg begynte med temping for første gang sist mnd og det var fantastisk gøy og lettvint og veldig overaskende . Begynte med det fordi jeg begynte på wildyam og det må taes når EL har hvert og det vet man ikke sikkert med LH test . Spennende å se hvor lav temp er og svosj rett opp når egget har sluppet og helt til TR kom . Jeg er klar for ny runde pp4 eller pp3 etter kjemisk.
 

Vedlegg

  • IMG_5310.jpeg
    IMG_5310.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 32
  • IMG_5311.jpeg
    IMG_5311.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 34
Har startet å teste etter EL, CD9 i dag. Temper ikke. Håper det klaffer denne måneden, ellers blir det nok pause noen måneder. Fikk barn tidlig på året forrige gang og det var så stressende å ikke ha barnehageplass før August… i tillegg vil det bli enda verre å leve ulønnet i noen mnd når dette blir barn 3, det ser jeg på som umulig i disse tider:banghead: ønsket er så stort, så håper virkelig at det klaffer. Trodde vi hadde truffet forrige mnd, hadde sex 6, 4, 2 og 1 dager før og samme dag som EL.. jeg stoppet å teste to dager etter peak, og fikk TR 15 dager etter EL så det skulle holdt. Jeg tok ut kobberspiral for to mnd siden, så kanskje kroppen har funnet sin vei tilbake til normalen nå. Hadde en rar TR, ikke som normalt, men negativ gtest. Krysser fingrene for denne PP:Heartpink
Gjør ikke noe spesielt for å få tiden til å gå, syke barn, jobb, timeavtaler her og der så går tiden. Har allerede startet aksjeleggingen, akkurat som at det skal ha noe å si enda:hilarious:
 
Godt nyttår alle! Måtte 2024 bli året for oss :Heartred

Vi har prøvd på nr 3 i ett år nå, inkludert en ma og en kjemisk. De to barna vi har satt omtrent med en gang, så var ikke innstilt på at det kom til å bli så vanskelig. Og de begynner å bli store, så jeg begynner å innse at det kanskje ikke er meningen at vi skal få nr 3. Vi har bestemt oss for å prøve noen få måneder til, men visst det ikke blir baby i 2024 så legger vi det bak oss, og fokuserer på livet og alt der fine med de to vi har:Heartred

Jeg tester etter el fra cirka cd 12 frem til peak og negativ el test. Har stabil syklus.
 
Godt nytt år alle!❤️

Forumet her er godt å ha til å få tiden til å gå :hilarious:må jo inn hver dag om det har skjedd noe nytt! Jeg tester ikke noe særlig selv, så synes jo det er gøy å følge med på alle andrehar noen ganger tatt el test bare for å bekrefte at jeg har el når det kjennes sånn ut :) og er "flink" til å holde ut og ikke teste før ikm:angelic:som oftest.. i morgen er det et år siden vi begynte å prøve! Hadde MA i uke 12 i slutten av oktober. Så er såvidt i gang med normale sykluser igjen. Pleier ha el tidlig.. rundt dag 12! Men nå sist kom den på dag 16.. den mnd jeg ble gravid var også el litt forsinket, så håpte skikkelig! Men tanta kom jo selfølgelig..
Håper på at denne mnd er det vår tur alle sammen! ❤️❤️

Så koselig initiativ til samtale her inne @Rainbowbaby24 ❤️

La 2024 bli vårt år!:signs003
 
Velkommen damer, og godt nyttår! :hello

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er skikkelig digg med et nytt år. 2023 ble livets største drittår for oss, og jeg har så mange drømmer for 2024, så nå er jeg veldig klar for å se fremover!

Hvem tester og/eller temper og hvem gjør ikke? Når starter testingen for de som gjør det?

Hva gjør dere ellers for å få tiden til å gå både før el og i dpo-land?

Jeg er selv på CD7 og tenker å begynne å teste neste uke en gang, rundt CD12. Har fortsatt noe ustabil syklus etter fødsel, treg el og litt kort lutealfase (9 dager), men sykluslengde ender på +/-30 dager totalt sett og legen mener jeg bare skal gi det litt tid og at det snart vil gå seg til.

Når det gjelder å få tiden til å gå, har jeg satt meg noen mål både på jobb og privat som der blir gøy å jobbe mot! Har blant annet fått meg pt, og satt noen kule treningsmål :cheers
Synes også det er fint tidsfordriv å følge med her inne, selv om man også fokuserer litt mer på det ved å være her inne, selvfølgelig.

Gleder meg til å følge med på alle denne måneden, håper på mange spirer :flower



@Nei helsike heller @Mimino @Yavanna84 @Ønskebaby24 @Tilli1 @Aprilsol @Prinsessa- @onske @RosaKanin
Så bra at du har en plan!

Leser litt her og der, men er ellers ikke så aktiv her inne lenger. Merket at det gjorde presset og stresset verre for min del. Tiden går faktisk mye fortere når jeg ikke er her!

Er ellers på runde to med Letrozol. Skal til gynekolog og se om det er liv i morgen, og så blir det vel mer ovitrelle og duphaston. Har ikke troen, men håper vi lykkes. Ble bortskjemt med de to første...

Nå må jeg slutte å skrive. Blir seriøst trist med én gang. :hilarious::arghh:
 
Så bra at du har en plan!

Leser litt her og der, men er ellers ikke så aktiv her inne lenger. Merket at det gjorde presset og stresset verre for min del. Tiden går faktisk mye fortere når jeg ikke er her!

Er ellers på runde to med Letrozol. Skal til gynekolog og se om det er liv i morgen, og så blir det vel mer ovitrelle og duphaston. Har ikke troen, men håper vi lykkes. Ble bortskjemt med de to første...

Nå må jeg slutte å skrive. Blir seriøst trist med én gang. :hilarious::arghh:
Jeg burde også ta litt pause .. blir også nedfor og stressa av all testingen…

jeg vet hvor jeg hører til med IKM gruppe heller men er noen «kjente» navn her nå, og trodde jeg skulle være her så ja jeg sier nå hei Trodde jeg hadde el, fikk aldri mensen og venter enda.. så ikke godt å vite hvor jeg hører til. Masse lykke til alle sammen ❤️
 
Back
Topp