IKM uke 3❤️❄️

Jg hadde ikke symptomer før i uke 6.
Testene har blitt en del svakere siden i går, så jeg har mistet håpet :sorry:
20240120150403.jpg
 
Testene har blitt en del svakere siden i går, så jeg har mistet håpet :sorry:
Vis vedlegget 425879
Nei :(( ååå, føler så sykt med deg! Kjemisk suger pikk!!! :angryfire

Håper vi kan teste positivt neste syklus og gå inn i samme termingruppe :Heartred

Går du på progesteron støtte?
 
Krysser fingrene for deg! Synes ikkje Mine øker noe særlig hver dag heller, må liksom vente et par dager! Men cb viser 2-3, og dagen før ble hcg målt til 79, tross svake tester! Det er håp!
Jeg håper, samtidig som jeg leker med ilden. Dette er bare pinelse!
 
Det skjønner jeg godt, hva er det som skjer med de testene liksom! Har du test fra annet merke? :bag: :Heartpink Jeg håååååper håper sånn at de dumme testene slutter å være teite og at de viser den streken som de skal!:Heartpink
Jeg har 2 batcher fra make sure, ett par bp igjen og cb vanlig utenom cbd. Jeg tar en cb om det ikke er endring i morgen..
 
Men den der er da vel sterk?! Jeg er ikke så kjent med de der, men den syns jeg er helt klart positiv og fin styrke!
Jeg er heller ikke så kjent med de.. har kun tatt en 12 dpo, da tok jeg bilde etter 5 min, nå tok jeg etter 3 (som det står i bruksanvisningen) ser ikke økning som d burde vært på 48 t :sorry:
 
Jeg er heller ikke så kjent med de.. har kun tatt en 12 dpo, da tok jeg bilde etter 5 min, nå tok jeg etter 3 (som det står i bruksanvisningen) ser ikke økning som d burde vært på 48 t :sorry:
Litt usikker på hvor gode de er til å vise øking da de ikke er strimler .. Vet ikke om du «tør» å ta en digital nå, evt i morgen tidlig? Det kan jo være fargestoff som er dårlig også..
 
Back
Topp