IKM uke 3❤️❄️

Kanskje jeg skal prøve å tørre jeg også..
Men jeg stoler ikke på noen ting jeg, er fortsatt livredd for at det skal være kjemisk :bored: Synes også det er så lenge å vente til 31/1 før jeg får komme på sykehuset for å få progesteron som støttemedisin
Samme her.. men jeg tenker, uansett så ble jeg gravid i uke 3. Akkuratt nå ser det bra ut ❤️ krysser alt for at denne sitter ❤️
 
11/12 dpo - klarer ikke gi meg :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20240119_104356.jpg
    20240119_104356.jpg
    480 KB · Visninger: 67
  • 20240119_170743.jpg
    20240119_170743.jpg
    546,3 KB · Visninger: 72
Dette ser ikke så lovende ut :sad010
Vis vedlegget 425815
Skjønner at du syntes det er skummelt med såpass like streker, men husk at fargestoff i tester varierer, konsentrasjon på urin varierer og hcg stiger jo ikke så mye på 24 timer heller nødvendigvis :Heartred Håper veldig at du får en sterkere og beroligende strek i morgen, jeg vet veldig godt hvordan det er å bli både lei seg, stresset og å bekymre seg for disse strekene. Håper du klarer å ha en fin helg oppe i det hele :Heartred:Heartred Vi skal være i september,- og oktobergruppa sammen!!
 
Bare å vente på tr nå.. så lei meg! At det skal være så vanskelig...
Vis vedlegget 425829
Neei:smiley-angry017 Fader da! Det er ikke sånn her dette skulle gå! Har du testet med noen andre tester enn ms? Bare tenker på den lille sjansen for at testene tuller:smiley-angelic001Syntes det er skikkelig kjipt og urettferdig dersom du må oppleve dette igjen:sorry: Åhh.. god klem til deg:Heartred:Heartred
 
Neei:smiley-angry017 Fader da! Det er ikke sånn her dette skulle gå! Har du testet med noen andre tester enn ms? Bare tenker på den lille sjansen for at testene tuller:smiley-angelic001Syntes det er skikkelig kjipt og urettferdig dersom du må oppleve dette igjen:sorry: Åhh.. god klem til deg:Heartred:Heartred
Testet med bp også. Her sammenlignet med 12 dpo. Ser ikke endring. Det er skikkelig kjipt og urettferdig! Dette tar alle kreftene fra meg. Ble bare så knust nå..
20240120083257.jpg
 
Testet med bp også. Her sammenlignet med 12 dpo. Ser ikke endring. Det er skikkelig kjipt og urettferdig! Dette tar alle kreftene fra meg. Ble bare så knust nå..
Vis vedlegget 425833
Jeg måtte helt fra 12 til 15 dpo før den ble sterkere enn 12…
 

Vedlegg

  • 48524377-9D51-4B51-B5E1-092E5FA61587.jpeg
    48524377-9D51-4B51-B5E1-092E5FA61587.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 74
  • A9449EB3-0E41-4703-AAF3-C2FA77D0B17F.jpeg
    A9449EB3-0E41-4703-AAF3-C2FA77D0B17F.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 71
Testet med bp også. Her sammenlignet med 12 dpo. Ser ikke endring. Det er skikkelig kjipt og urettferdig! Dette tar alle kreftene fra meg. Ble bare så knust nå..
Vis vedlegget 425833
Søren da :sorry::Heartred Da vi prøvde på mini ble jeg gravid 3/5 forsøk, men mistet tidlig to ganger. Ikke kjemisk, men kunne like gjerne vært det med svak økning på testene og mist i uke 5+noe hver uke. Jeg lurer på om årsaken til disse SAene var bakteriell vaginose. Fikk det påvist og behandlet, og gyn hadde veldig troen på at det var det som var problemet. Jeg ble gravid med mini etter behandling og testene økte mye bedre. Jeg fikk det påvist igjen i uke 3 (tror jeg), men det lurer jeg på om bare var fordi jeg skrev at jeg hadde symptomer for å få test (Maja.no eller tilsvarende side). Gyn sa at det uansett var forskjellige grader av infeksjoner som det, så om det så var der igjen, kunne det bare bety at det var mindre grad av infeksjon. Vi prøvde på søsken i oktober og da hadde jeg en mini mini kjemisk og tok derfor ny behandling mot BV. I motsetning til da jeg var gravid med mini går jeg ikke på noen form for støttemedisiner nå. Så om det skulle gå bra denne gangen føler jeg det blir enda en ting som veier for at det var infeksjonen som var problemer forrige gang. Uansett, kan være verdt å sjekke om du har BV da det kan føre til festeproblem som ofte er problemet dersom man har flere kjemiske/tidlige mist. Kan selvfølgelig bare svære skikkelig uflaks også, men føles dumt å sitte på erfaringen og ikke dele. Håper det klaffer for deg snart igjen. Syntes det var skikkelig kjipt at du måtte oppleve det her:smiley-angry017:smiley-angry017:sorry:
 
Back
Topp