IKM uke 3❤️❄️

Litt usikker på hvor gode de er til å vise øking da de ikke er strimler .. Vet ikke om du «tør» å ta en digital nå, evt i morgen tidlig? Det kan jo være fargestoff som er dårlig også..
Litt rart at alle testene skulle bli svake, regner med cbd viser 1-2..
Jeg må nesten se hvordan de er i morgen, regner med de har blitt svakere om det ikke går veien :sorry:
 
Litt rart at alle testene skulle bli svake, regner med cbd viser 1-2..
Jeg må nesten se hvordan de er i morgen, regner med de har blitt svakere om det ikke går veien :sorry:
Krysser fingrene for at de ikke er svakere, men skjønner jo godt at det er det man kanskje blir å forberede seg på.. nei huff gode du.. lever i håpet pittelitt til :Heartpink
 
Litt rart at alle testene skulle bli svake, regner med cbd viser 1-2..
Jeg må nesten se hvordan de er i morgen, regner med de har blitt svakere om det ikke går veien :sorry:
Herregud som jeg håper for deg!! :smiley-angelic001 :Heartred :Heartred
 
1000006897.jpg

Øverste er 14 dpo. Nå tester jeg ikke mer siden jeg ikke har flere igjen, heldigvis. :hilarious:Trodde jeg skulle slappe mer av siden dette er andre graviditet, men neida :nailbiting:
 
Jeg kan også settes på tr.

Tok en cbd fordi jeg nå er på cd33, og har ingen av de vanlige symptomene på at tr er på vei. Den viste «ikke gravid», så begynner vel å få lange/uregelmessige sykluser..

Vet vi ikke har prøvd såå lenge og visste jo at det kan ta tid, men skuffelsen traff virkelig hardt denne gangen!

Jeg logger nok av senere idag, og tar en liten pause fra forumet (med unntak av dagbok kanskje). Kjenner det stresset meg litt og jeg ble nok litt for oppslukt.

Ønsker dere alle med spire masse lykke til og håper det blir terminspire for dere :Heartred Og mange klemmer til dere som skal inn i neste pp, må neste måned bli full av positive tester:Heartred
 
Negativ på IKM. Sett meg på TR. Holder meg unna forumet kommende syklus.

Lykke til dere andre!
Nå ble jeg oppriktig lei meg, så trist! Håper det går bra med deg, unn deg selv noe godt i dag ❤️ håper vi begge kommer tilbake med en terminspire i magen❤️
 
Æsj, dritt altså:smiley-angry017 Nå skulle det jo være din tur! Dette var skikkelig leit. Håper du blir tatt godt vare på i helgen :HeartredGod klem til deg :Heartred
Tusen takk❤️ hadde skikkelig trua på denne, økningen var fin og jeg kunne jo ikke være såå uheldig og miste 2 ganger rett etter hverandre :banghead: terminen var på bursdagen min også, hadde blitt den fiiineste bursdagsgaven❤️:sorry:

Masse lykke til, du har noen veldig flotte tester, dette er nok terminspiren skal du se :love017
 
Tusen takk❤️ hadde skikkelig trua på denne, økningen var fin og jeg kunne jo ikke være såå uheldig og miste 2 ganger rett etter hverandre :banghead: terminen var på bursdagen min også, hadde blitt den fiiineste bursdagsgaven❤️:sorry:

Masse lykke til, du har noen veldig flotte tester, dette er nok terminspiren skal du se :love017
Hadde skikkelig troen jeg også, fin økning, og man tenker jo at man ikke kommer til å være så uheldig å miste to ganger på rad :sorry: Føler så med deg:Heartred Det hadde jo vært verdens fineste bursdagsgave:smiley-angry017 Men jeg har veldig troen på at det klaffer igjen veldig snart, og at neste er en terminspire!! Tusen takk:Heartred Jeg håper veldig på det:shy::Heartred
 
Takk for det❤️ pessimisten har tatt meg, jeg føler vi aldri kommer til å få terminspiren vår..
Blir nok bedre når dette kommer litt mer på avstand.
Dette var leit. Jeg føler så med deg, og vet altfor godt hvordan det er. Mista jo tre ganger på et år før nr 2&3 endelig satt. Håper neste runde er gullegget ditt :Heartred
 
Dette var leit. Jeg føler så med deg, og vet altfor godt hvordan det er. Mista jo tre ganger på et år før nr 2&3 endelig satt. Håper neste runde er gullegget ditt :Heartred
Tusen takk❤️ du vet alt for godt hvordan dette er, glad du har kommet deg videre, og med dobbel lykke ❤️❤️
 
Takk for det❤️ pessimisten har tatt meg, jeg føler vi aldri kommer til å få terminspiren vår..
Blir nok bedre når dette kommer litt mer på avstand.
Huff føler så med deg :Heartred vi mista i MA to ganger på rad i fjor siste var i september også ble det kjemisk oktober . Nå vil jeg ha termin spire . Siste hadde vi termin på bursdagen til samboern , det hadde hvert en fin bursdagsgave :Heartred
 
Huff føler så med deg :Heartred vi mista i MA to ganger på rad i fjor siste var i september også ble det kjemisk oktober . Nå vil jeg ha termin spire . Siste hadde vi termin på bursdagen til samboern , det hadde hvert en fin bursdagsgave :Heartred
Det er så fælt! Å være i så lykkerus for å falle rett ned i kjelleren! Vi fortjener terminspiren vår nå❤️ håper din fester seg nå og at du sitter med en positiv test i de nærmeste dagene ❤️
 
Takk for det❤️ pessimisten har tatt meg, jeg føler vi aldri kommer til å få terminspiren vår..
Blir nok bedre når dette kommer litt mer på avstand.
Kjenner meg igjen i pessimist-tanker for tiden :Heartred Ta vare på deg selv. Dette var skikkelig dritt! Det skulle jo være din tur nå!:Heartred:smiley-angry017
 
Back
Topp