IKM uke 3❤️❄️

Noen andre som ønsker å bli satt på tr eller gravid før jeg logger ut i kveld?
 
Noen andre som ønsker å bli satt på tr eller gravid før jeg logger ut i kveld?
TR her hvis jeg ikke allerede er der :) hun kom ihvertfall for fullt igår :hungover:
 
@Cowgirl blir det IKM uke 7/8 på oss da? :p
 
Tipper jeg havner i uke 8, jeg har enda ikke fått tr :rolleyes: plager meg at kroppen ikke bare kan spytte det ut nå som det har gått galt.
Jeg tar pause fra forum, usikker når jeg kommer tilbake❤️
Håper vi sitter med en terminspire i uke 8:smiley-angelic001❤️
Håper tr kommer fort som fy, er så fælt å vente når man vet at det ikke går veien :/
Skjønner at du tar en pause, men håper jeg ser deg i uke 8 og at vi begge får terminspirer neste gang :smiley-angelic001 selv om det blir sent på året :hungover::hilarious:
 
Skjønner ikke dette.. nederst er fra urin 2, veldig konsentrert, orange urin. Den øverste er fra i kveld, på mindre konsentrert, gul urin. Hvorfor er den sterkere?? Kan ikke hcg bare forsvinne om det er gått galt.. trodde egentlig det skulle gå raskt når det skjedde så tidlig.
Vil bare at kroppen skal rydde opp nå..
Screenshot_20240121_223054_Gallery.jpg
 
Håper tr kommer fort som fy, er så fælt å vente når man vet at det ikke går veien :/
Skjønner at du tar en pause, men håper jeg ser deg i uke 8 og at vi begge får terminspirer neste gang :smiley-angelic001 selv om det blir sent på året :hungover::hilarious:
Ventingen er noe dritt, vil bare starte på cd 1 nå..
Jeg kommer kanskje etter el, spørs hvor fint jeg har det uten forum :hilarious: kan fort hende nyskjerrigheten tar overhånd :hilarious:
Det var så perfekt med termin i månedskifte september/oktober, nå blir det november og føles mye senere ut:bag: men så lenge det blir en velskapt baby utav det, så går det veldig fint ❤️
 
Skjønner ikke dette.. nederst er fra urin 2, veldig konsentrert, orange urin. Den øverste er fra i kveld, på mindre konsentrert, gul urin. Hvorfor er den sterkere?? Kan ikke hcg bare forsvinne om det er gått galt.. trodde egentlig det skulle gå raskt når det skjedde så tidlig.
Vil bare at kroppen skal rydde opp nå..
Vis vedlegget 426048
Hvordan går det? Kjipt å bare gå å vente..
 
Skjønner ikke dette.. nederst er fra urin 2, veldig konsentrert, orange urin. Den øverste er fra i kveld, på mindre konsentrert, gul urin. Hvorfor er den sterkere?? Kan ikke hcg bare forsvinne om det er gått galt.. trodde egentlig det skulle gå raskt når det skjedde så tidlig.
Vil bare at kroppen skal rydde opp nå..
Vis vedlegget 426048
Huff, ventingen er jo det værste. Kanskje ta kontakt med FL og informere om at testene stiger og synker for å ta hcg og utelukke noe annet?
Det er nok bare kroppen som rydder opp og ikke meninga å bekymre deg, tenkte at da føler man at man gjør noe mens man venter..❤️
 
Takk for det❤️ pessimisten har tatt meg, jeg føler vi aldri kommer til å få terminspiren vår..
Blir nok bedre når dette kommer litt mer på avstand.
Åååååh :sad015 :sorry: Dette var triste greier… Jeg sender deg en kjempe stor og varm klem:Heartred:Heartred Baby kommer nok skal du se!
 
Back
Topp