IKM uke 25

Tempen fortsatt høy på morgenen, men den var lav midt på natta. Tror kanskje jeg må prøve å bytte batteri og, for den kom med en rar bilyd på morgenen i dag. Om batteriet har begynt å bli dårlig så kan vel det også ha gjort litt kluss denne syklusen tenker jeg. Bedre lykke neste pp :) blir en mer passende termindato evnt :D
 
Og der kom tanta, så da har jeg fått et svar ihvertfall [emoji14]
Håper på mindre kluss neste pp :D
 
Takker alle :D
Tror jeg fant ut av hva mye av plagene mine har vært den siste mnd. Tror mesteparten av det kan være bivirkninger fra jerntablettene jeg har tatt :eek: så nå skal jeg droppe dem og se om det blir bedre :)
 
Fortsatt blenda hvite tester her :banghead: litt små blødning siden lørdag, kun når jeg tørker meg, :hungover: skjønner meg ikke på denne kroppen
 
Tålmodighet er ikke min sterke side. Tr har ikke dukket opp her enda, men kommer nok rett over helgen.

Så da ser vi heller fremover, og håper på mange fine streker her ,i ukene fremover :)

Gjør det gjerne enkelt for meg, og skriv slik:
NICK - PP - B - EL - IKM



Lenateacup - PP2 - B2 - EL 04.06 - IKM 19.06


TIRSDAG 20.06
ØnskermegenlitenGullfu -Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni.

ONSDAG 21.06
Eli86 - PP1, EL ca 8/6, IKM ca 21/6
morellen - PP 3 - B1 - EL ca. 6/6 - IKM ca 21/6
]ML - PP2 etter MA - EL 7/6 - ikm 21/6
Viprøverigjen17 - PP6 etter SA - våres første - IKM 21.6

SØNDAG 25.06
Karkri76 - PP 4 - IKM 25.06
Veienmotstorkebaby - PP2 - Barn 1 - EL 8-9/06 - IKM 25.06



TR [emoji35]
Miniknøttet
Bukett
Minime80
Silje93
Kakkelhøns
Påvilleveier91
Chanett
Babyklar89

GRAVID [emoji1348]
Bekkem
MissK
Ebbiehåpet
Persillebrille
Mon25
Abigael
Snopey
Me&mini
Ser du har satt meg på gravid. Tr kom på mandag her, så håper på April lykke istedet:)
 
.

Kjedelig :sorry: får håpe den sitter neste pp da :joyful:

Nei ikke noe tr og skal ta en test nå tenkte jeg :nailbiting:
Helt greit med tanke på stort prosjekt på jobb nå. Får ikke jobbe mens jeg er gravid [emoji14] men håper på positiv test mot slutten av ferien min :D

Hvordan gikk testingen? :D
 
Helt greit med tanke på stort prosjekt på jobb nå. Får ikke jobbe mens jeg er gravid [emoji14] men håper på positiv test mot slutten av ferien min :D

Hvordan gikk testingen? :D

Håper det da :p
Blenda hvit i dag å :mad: også begynte jeg å spotte nå :wtf: 3 dagen siden lørdag, men er så lite så skjønner ingen ting fortsatt o_O pleier ikke være sånn :yuck:
 
Så kjedelig. :( Spotter du enda?


Nei spotta bare lørdagen, søndag og tirsdagen :shifty: ikke noe mensmurringer eller noe, var litt kvalm i går kveld men det kan jo være så mye, har bare testet ned rfsu, men har lest de er lite sensitive, tok en test til i morges fortsatt helt hvit :wtf: men den ene dagen jeg spotta søndagen tror jeg så var det veldig mye slim, sånn eggehvit, så tenker kanskje nå det kan ha vært eggløsning kanskje :confused: men bare gudene vet :smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016
 
Nei spotta bare lørdagen, søndag og tirsdagen :shifty: ikke noe mensmurringer eller noe, var litt kvalm i går kveld men det kan jo være så mye, har bare testet ned rfsu, men har lest de er lite sensitive, tok en test til i morges fortsatt helt hvit :wtf: men den ene dagen jeg spotta søndagen tror jeg så var det veldig mye slim, sånn eggehvit, så tenker kanskje nå det kan ha vært eggløsning kanskje :confused: men bare gudene vet :smiley-angry016:smiley-angry016:smiley-angry016
Så frustrerende når det er slik. Men om det var el så er det iallefall muligheter for å prøve igjen. :)
 
Back
Topp