IKM uke 25

ååååh<3<3<3 har kanskje spurt deg, men det er så mange som skriver på de ulike trådene det går litt i surr av og til. Hvor mange dpo er du ? når tester du ?
FF har flytte EL et par ganger, så litt usikker, men går utifra 9 dpo nå. Mulig jeg er 11.
Har testet så mye denne syklusen, for jeg har vært på samme plass flere ganger og kroppen har bare tulla [emoji14] haha
Blir en test i morgen tidlig vel, men da blir det strimmel med 25. Testet med 10 i dag og kunne skimte noe før fristen. Ble veldig tydelig etter fristen.
 
Venter fortsatt på tr. Ikm i dag. Regner med den kommer i morgen. Hvit cb test-tidlig test for 5 dager siden...
 
Isj, då kom Tante Raud på besøk. På dag 24 denne gong, mot dag 27/28 til vanleg. EL var også tidlegare enn venta denne gongen, på dag 11 i syklusen.
Føler meg skuffa, men samtidig litt deilig å sleppe å gå på tå fleire dagar og klore seg fast til håpet når du eigentleg veit at det ikkje klaffa denne perioden...
 
c966a2bb07335555a48e66c7d3ccba9e.jpg

Ikm på fredag, bare å stålsette seg for enda en måned med prøving! Har allerede kjøpt inn solvipec [emoji1365][emoji4]
 
Lykke til, kanskje vi sees i en annen IKM gruppe. :) Solvipec står klar her også, skal i tillegg kjøpe grapefruktjuice. [emoji14]

Blir vel uke 29 tenker jeg [emoji4] grapefrukt juice? Når skal man starte med det? Hva hjelper det mot/for? Og hvor får man tak i det? [emoji16]
 
Blir vel uke 29 tenker jeg [emoji4] grapefrukt juice? Når skal man starte med det? Hva hjelper det mot/for? Og hvor får man tak i det? [emoji16]
Mye det samme som solvipect tror jeg, mer og tynnere el slim. :) Verdt og prøve tenker jeg. Kjøper på vanlig matbutikk, tror de fleste skal ha det. :) Gir du solvipect til mannen også eller? Har hørt noen gjør det, men vet ikke hvilken effekt det skal ha på han. [emoji13]
 
Mye det samme som solvipect tror jeg, mer og tynnere el slim. :) Verdt og prøve tenker jeg. Kjøper på vanlig matbutikk, tror de fleste skal ha det. :) Gir du solvipect til mannen også eller? Har hørt noen gjør det, men vet ikke hvilken effekt det skal ha på han. [emoji13]

Hehe, sa til han i stad at det var veldig lurt at han også tar det! [emoji85][emoji16] meen at det var viktigere at jeg tok det daglig fram til el [emoji4] han tar jo allerede selen og sink [emoji4] han ønsker veldig gjerne å prøve alt som kan prøves [emoji4]

Blir å kjøpe meg litt grapefruktjuice, skal se etter det i morgen [emoji848][emoji18]
 
Hehe, sa til han i stad at det var veldig lurt at han også tar det! [emoji85][emoji16] meen at det var viktigere at jeg tok det daglig fram til el [emoji4] han tar jo allerede selen og sink [emoji4] han ønsker veldig gjerne å prøve alt som kan prøves [emoji4]

Blir å kjøpe meg litt grapefruktjuice, skal se etter det i morgen [emoji848][emoji18]

Haha, jeg gav også til sambo [emoji28] Hun jeg fikk tips av sa at de begge hadde tatt det, og da stilte ikke jeg mer spørsmål [emoji13] De kan jo gå igjennom litt de også, å se alt vi setter oss selv gjennom for dette [emoji13] Og kanskje har det en effekt, kanskje ikke [emoji28][emoji23]
 
Idag kom Tr... neste pp here i come! Blir å prøve solvipec og grapefruktjuice... og tempe så for vi se da om det hjelper [emoji4] kommer ikke til å melde meg inn i noen ny ikm gruppe... føler jeg trenger litt å samle meg litt, etter skuffelsene hver måned [emoji4] men plutselig så ses vi her igjen... lykke til alle sammen [emoji4]
 
Back
Topp