IKM uke 25

Vis vedlegget 228004
Ørliten strek/skyggestrek hvis jeg virkelig legger godviljen til.. Håper så inderlig, men har ikke helt følelsen på at det er noe..

Cb plus, kan den tas når som helst på døgnet, eller bør jeg teste på morgenurin?

det bør helst ta med morgenurin evt at du har spart opp i minst 4 t tror jeg og ikke pøst med drikke. Er det før ikm hadde jeg nok spart meg til morgen urin;)
 
Jeg skjønner ikke. Testet i går kveld og da fikk jeg svaak skyggestrek som på de CB'ene.
Testet nå og da var den så og si blank. Kunne skimte en svak strek, men aner ikke om den var rosa eller grå.
Er det vanlig at babyplan-testene har sånn lure/skyggestrek også?

Jeg er enten 12 eller 13 dpo nå. Vanskelig å vite eksakt da jeg ikke har fått mensen siden SA.
Kjenner håpet er labert. Strekene burde vel være ganske sterke nå, da?
Skal droppe å teste noe mer før lørdag.

jeg har ikke opplevd skygge med babyplan , et par venniner har heller ikke det. men har lest at det er flere som har opplevd det;)
 
Etter gyn i dag kan vi vel si at tr kommer på besøk. Det var det første legen sa når han skulle undersøke; her har kommer vel mensen snart. Jaja, shit au. Har handla solvipect i dag, og prøver det neste pp, som blir vår 12. PP. uten noe som helst. Alle gode ting er 12? [emoji28] Vi prøver en runde til, så får vi ta kontakt med fastlege for å sjekke svømmerne.

Er det noen som har prøvd å sjekke med hjemmetester for svømmerne? Noen erfaringer der, evt?
 
Etter gyn i dag kan vi vel si at tr kommer på besøk. Det var det første legen sa når han skulle undersøke; her har kommer vel mensen snart. Jaja, shit au. Har handla solvipect i dag, og prøver det neste pp, som blir vår 12. PP. uten noe som helst. Alle gode ting er 12? [emoji28] Vi prøver en runde til, så får vi ta kontakt med fastlege for å sjekke svømmerne.

Er det noen som har prøvd å sjekke med hjemmetester for svømmerne? Noen erfaringer der, evt?

Lykke til videre [emoji173] Håper solvipecten fikser biffen for dere også [emoji4]
 
Etter gyn i dag kan vi vel si at tr kommer på besøk. Det var det første legen sa når han skulle undersøke; her har kommer vel mensen snart. Jaja, shit au. Har handla solvipect i dag, og prøver det neste pp, som blir vår 12. PP. uten noe som helst. Alle gode ting er 12? [emoji28] Vi prøver en runde til, så får vi ta kontakt med fastlege for å sjekke svømmerne.

Er det noen som har prøvd å sjekke med hjemmetester for svømmerne? Noen erfaringer der, evt?


Har ikke noe erfaring med hjemmetest på svømmerne da vi leverte inn prøve, er nok litt rimeligere med selvtester. Tipper et kjapt google søk gir deg en del tips :D

Har derimot stor tro på solvipect som har sammen med grapefruktjuicen har vært mine følges venner begge gangene jeg har vært gravid :D:D
 
IMG_8800.JPG

Er dette en av de berømte skyggestrekene, eller kan jeg juble bittelitt? :nailbiting:
 
Gratulerer til dere som har fått positiv test så langt :D
Håper jeg følger etter snart, selv om det passer litt dårlig med jobben nå...
Kroppen tuller for mye til at det ikke får vokse en spire der [emoji14] haha
 
Neseblod :eek: om det ikke gjemmer seg en spire her, så blir jeg suuur [emoji14] haha
Har vært ekstra sulten de siste par dagene og..
 
Back
Topp