IKM uke 16 ~2018

PP4- EL 07.04 - IKM 20.04

Tipper jeg er 10 DPO, ingen symptomer annet enn ganske ømme bryster. Tok først en babyplan test der jeg synes jeg så en strek, tok så CB+ på samme urin. Vet den er kjent for skygge, men streken er ganske tydelig blå. Klarer ikke helt å tro på at vi har klart det. Første streker jeg har fått.
IMG_20180417_064043936.jpg
 
Last edited:
Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg måtte teste i dag på IKM. Negativ test, så jeg kan settes på TR.
 
PP4- EL 07.04 - IKM 20.04

Tipper jeg er 10 DPO, ingen symptomer annet enn ganske ømme bryster. Tok først en babyplan test der jeg synes jeg så en strek, tok så CB+ på samme urin. Vet den er kjent for skygge, men streken er ganske tydelig blå. Klarer ikke helt å tro på at vi har klart det. Første streker jeg har fått.Vis vedlegget 253678

Jeg har i hvert fall aldri fått skyggestreker. Eneste gang jeg har fått antydning til strek var når det faktisk var noe det <3
 
Blenda test i dag også, TR er vel rett rundt svingen :p Hadde nok fått positiv test om det skulle vært noe der nå:p
 
Blenda test i dag også, TR er vel rett rundt svingen :p Hadde nok fått positiv test om det skulle vært noe der nå:p
Holder pusten til torsdag, jeg :p Har så sykt lyst til å teste nå, men orker ikke å få flere negative tester uten å være sikker på om de virkelig er negative... Kanskje jeg skal vente til fredag, for da kommer mannen min hjem. Lovte å ikke si noe til han mens han er på jobb, men hvordan i alle dager skulle jeg klart å holde på et positivt resultat?:hilarious:

Hvis det ikke går denne gangen, så snakkes vi vel kanskje i neste IKM-gruppe. Lykke til :happy:
 
IMG_0402.JPG

Dagens test 9 DPO, ser den mye bedre i virkeligheten, og ikke tvil om at streken er rosa, satser på sterke strek utover uka[emoji16] Men tør ikke håpe helt enda.. måtte demontere, for fikk ikke til bilde uten skinn fra den lille skjermen på testen.. vi har blitt enige om digital til helga[emoji16]
 
Vis vedlegget 253742
Dagens test 9 DPO, ser den mye bedre i virkeligheten, og ikke tvil om at streken er rosa, satser på sterke strek utover uka[emoji16] Men tør ikke håpe helt enda.. måtte demontere, for fikk ikke til bilde uten skinn fra den lille skjermen på testen.. vi har blitt enige om digital til helga[emoji16]

Spennende! Krysser fingrene for at alle streker blir sterkere de neste dagene og at det kommer riktig melding opp på de digitale [emoji4]
 
Spennende! Krysser fingrene for at alle streker blir sterkere de neste dagene og at det kommer riktig melding opp på de digitale [emoji4]

Denne testen er rfsu, tok også en Lloyd nå, men samme streken.. herregud, klarer ikke bare å la de testene ligge, ingen av testene er morgenurin da, rfsu tok jeg kl 14:30 og 3 timer siden dobesøk og den andre tok jeg nå kl 18 med 3 og en halv time etter dobesøk. Uten noe voldsomt med drikke begge ganger[emoji4] og VET jeg kommer til å svi av en i morra tidlig, så håper på sterkere strek da siden det er morgenurin..
 
Back
Topp