IKM uke 16 ~2018

Gratulerer til alle positive tester :joyful: her har jeg ikke fått testet enda og ikke noe tegn til tr :nailbiting: håper jeg får tester i morgen
Hvordan går det? Fikk du tester?
 
Litt om min syklus. :)
Jeg er sikker på at EL kom på dag 14 og ikke 12 denne syklusen. Har en syklus på 26 dager. Har hatt ømme pupper i over 1 uke, mens murringer, små kramper og stikninger i 3-4 dager. Hadde litt oransje/ farget utflod på papiret for 2 dager siden (festebløding?), ingenting mer etter det. Har drevet å testet med babyplan sine tester (som jeg trodde var 10 mlu, men det var de som var 25 mlu. Så en svak svak strek på den i går. Gikk på apoteket og kjøpte CB som er 15 mlu og der kom det et ganske så tydelig kryss. :) Vet de er kjent for skygge så jubler ikke heeeelt ennå, eventuelt før jeg ser dem blir sterkere. Mannen er meget pissimist og mente at streken var altfor svak. Så kjente jeg måtte skrive noen ord om det her inne :D Nå er jeg 2 dager over IKM og jubler for hver dag TR holder seg vekke.
Tenk om den sitter nå etter så lang prøvetid. Spennende dager dette her:cool:
Hvordan går det med deg? Noen sterkere tester? :)
 
Hopper inn her! :)

Sølvstjerne - B2 - Uttak/innsett ? - IKM slutten av uke 16 [emoji16]

Skal inn i første IVF forsøk nå, har startet med stimulering og skal på UL på fredag. Da vet jeg forhåpentligvis mer [emoji16]
Hvordan gikk det?
 
Back
Topp