Hvordan går det med vekten?

Jeg har også gått opp 6 kilo til nå, og da jeg var på kontroll tidligere denne uken (var da 22+3), fikk jeg ihvertfall ingen kommentar på det fra jordmor. Hadde gått opp omtrent like mye på samme tidspunkt i forrige graviditet, og da hadde jeg hvertfall helt normal vektøkning gjennom hele svangerskapet. Så er sikkert ikke noe å bekymre seg for, bare jordmoren din som surrer!

Ah, betryggende å høre! [emoji1]
 
Hvor mye har du gått opp? Jeg er på +12 og ca halvveis
Har ikke veid meg siden forrige jordmorkontroll (17+5), da +6 kg. Er 23+1 i dag, tipper på minst +10. Blir spennende å se på neste kontroll. Er forberedt på +20 totalt (gikk opp rundt 22 kg forrige gang).
 
Enda ikke turt å veie meg :hilarious:
 
Opp 5 kg, straks hallveis. :) Håper at det holder med 5kg på slutten også, men regner ikke med det. [emoji14]
 
Jeg nekter å veie meg de neste dagene, spiste så mye pinnekjøtt i går at jeg nok er noen kilo tyngre pga vann. Dvs jeg skylder ihvertfall på det om det viser seg at jeg har lagt på meg :p
 
Jm kontroll i dag. Opp 1kg siden uke 12+4 [emoji33] 23+ 5 i dag. ( skal sies jeg gikk opp nesten 5 kg første 12 ukene :p )
 
Må le litt av meg selv.. Fryktet å gå på vekten etter påsken nå (over 2 uker haha), og gjett hva? Ingen oppgang. Samme vekt som ved jordmorkontroll før påsken, dog nå på ettermiddagen og det er lenge siden jeg har ja.. Dere veit. Komikveld uten like dette :p
 
Fortsatt +4kg. 23+5. :)
 
24+3 og opp 6kg. Sånn ca
 
Da er du jo perfekt i rute! [emoji1303]

Ja synes jeg å :) [emoji1360] men jm mente jeg måtte opp litt mer en 1 kg på de neste 12 ukene :p ( det kommer nok garantert til å skje [emoji23][emoji1305])
 
Opp 7-8kg, uke22
Tror jeg ligger ann ca som sist, gikk da opp 16-17kg.
 
Back
Topp