Hvordan går det med vekten?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Etter flere uker med kvalme har jeg jo vært bekymret for vekten. Ikke at jeg er redd for å gå ned noen kilo, men fordi jeg tenker alt for stor vektnedgang ikke er sunt.

Uke 9+1 er jeg -1 kg fra startvekt (målt på kveld og akkurat spist), så realistisk sett da kanskje 2 kilo i minus.

Hva med deg? :)
 
Jeg er på samme vekt faktisk. Kanskje opp 0,5 kg
 
Jeg er 5+6 i dag og tror ikke jeg har gått opp noe særlig. Litt vanskelig å si siden det er så mye god mat i jula. [emoji38]
 
8+4 og har gått ned 2-3 kg. Til og med i løpet av jula. Det virker som den aller verste kvalmen har lagt seg nå (håper jeg...)
 
Opp 1 kg, men spiser masse for å ikke spy :)
 
Jeg hadde akuratt gått opp 6 kg før jeg ble gravid på veldig kort tid.. skal sies at jeg hadde en abort sist mnd da og spiste mye den tiden. Er 7 uker på mandag og har gått ned to. Spiser ofte da for å prøve å holde kvalmen i sjakk.
 
Er 7 uker imorgen, er foreløpig på -2,5 kg:p (pleier som regel å gå ned litt i jula, men ikke så mye)
 
Føles som +10 kg, skal prøve å veie meg i morgen tidlig for å sjekke. Hvis jeg tør.
 
Ikke veid meg, men tror det er kun julematen jeg har lagt på meg eventuelt. [emoji23]
 
Ikke veid meg, men om dagen spiser jeg det som frister for å holde kvalmen i sjakk. Sikkert gått opp en hel del alt
 
Veide meg for et par dager siden, da viste vekta nøyaktig det samme som den gjorde før jeg ble gravid. Hadde trodd den ville vise litt mer; er ikke kvalm og har kost meg med julemat:) 8+6 i dag.
 
Alt fra noen kilo minus og et par i pluss er jo normalt :)
 
7+3 i dag og gått ned mellom 2-3 kg.
 
8+2 opp nesten 3kg :p
 
Jeg ligger på det samme som jeg har gjort hele tiden faktisk, men vet det snart kommer ;)
 
Back
Topp