Hvordan går det med vekten?

Update: Kontroll i dag, 24+5. +12 kg! Du er mao ikke alene :hilarious:
Jeg var på +12 ved 19+0. Vært ganske stabil siden det heldigvis. 23 uker nå og +13
 
Ca +5 nå. Økt 1 kilo til i vann de siste dagene..:wtf:
24+4.
 
Hadde gått ned igjen til 79 (-1 kilo) hos jordmor igår. Men alt annet var tipp topp så da regner jeg med det er i orden :)
 
Hadde pokker meg gått ned et kilo igjen. Får håpe godværet i dag har gitt meg litt vann, så de ikke får ennå en ting å klage over på kontrollen på mandag [emoji1303]
 
Omg.. etter 10 dager i miami, hvor vi har svettet, gått masse hver dag, syklet og svømt - og spist mindre enn hva vi vanligvis gjør hjemme (både av vanlig mat og godterier).. så var jeg spent på vekta. Tenkte at jeg garantert var gått ned.. men akk nei - er plutselig 3 kg tyngre enn jeg var for noen uker siden :eek: altså jeg trenger ikke mer vekt!
 
Omg.. etter 10 dager i miami, hvor vi har svettet, gått masse hver dag, syklet og svømt - og spist mindre enn hva vi vanligvis gjør hjemme (både av vanlig mat og godterier).. så var jeg spent på vekta. Tenkte at jeg garantert var gått ned.. men akk nei - er plutselig 3 kg tyngre enn jeg var for noen uker siden :eek: altså jeg trenger ikke mer vekt!

Kanskje du er vannet opp? Forsmak på sommerens gleder [emoji12]
 
Følger akkurat samme kurve som sist så langt, så ligger an til:
Frem til uke 20: 0 kg opp
Uke 20-35: opp 1 kg i uken
Uke 35-39: 0 kg opp.
Altså 5 kg opp i uke 25.
Hadde ikke gjort noe å gå opp mer denne gangen da eg gikk ned 25kg sist etter fødsel.
 
Følger akkurat samme kurve som sist så langt, så ligger an til:
Frem til uke 20: 0 kg opp
Uke 20-35: opp 1 kg i uken
Uke 35-39: 0 kg opp.
Altså 5 kg opp i uke 25.
Hadde ikke gjort noe å gå opp mer denne gangen da eg gikk ned 25kg sist etter fødsel.

Oj, da gikk du seriøst i minus! Får håpe du klarer å bunkre opp litt ekstra denne gangen, så du slipper å ende som beinrangel.
 
Følger akkurat samme kurve som sist så langt, så ligger an til:
Frem til uke 20: 0 kg opp
Uke 20-35: opp 1 kg i uken
Uke 35-39: 0 kg opp.
Altså 5 kg opp i uke 25.
Hadde ikke gjort noe å gå opp mer denne gangen da eg gikk ned 25kg sist etter fødsel.
Det er sånn jeg også alltid gjør. Går ned 10-15kg ekstra. Etter minsten fikk jeg spørsmål om jeg var døende.:rolleyes:
Denne gangen er det helt i orden, for de 15kg skal bort likevel. :p
 
Det er sånn jeg også alltid gjør. Går ned 10-15kg ekstra. Etter minsten fikk jeg spørsmål om jeg var døende.:rolleyes:
Denne gangen er det helt i orden, for de 15kg skal bort likevel. :p
Var vell så opptatt av at babyen skulle ha mat og bleie og alt at eg glemte spise selv XD får håpe det går litt greiere denne gangen. Vil helst ikke se ut som en 14-åring.
 
25+0 i dag, snart 6kg opp :) ligger ganske stabilt.
 
Back
Topp